Vatanın ve KVK mağduriyeti

B Çevrimdışı

Bekir şahin

Yeni Üye
23 Nis 2022
1
27
Vatanda yeni aldigim tablet 15 gün içinde ekranda pırpırlanmaya sebeb verdi bunun üzerine vatana gittin iade olmayacağını KVK iade raporu vermediği sürece birşey yapamayacaklarını söyledi KVKya gönderdim sorun yok cihazda deyip gönderdiler şimdi ben tüketici heyetine kvkyi mi yoksa vatanımi şikayet edeceğim bilgisi olan varsa yardım etsin pls.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
İkisini de şikayet edebilirsiniz bence. Cihaz hala arızalı ise elinizde büyük bir kanıt var bence. Vatan'ı şikayet edin bence. Asıl kanuna uymayan o. 30 gün içerisinde arızalanan cihazı koşulsuz iade almak zorunda benim bildiğim.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,286
Sizin muhatabınız Vatan, faturanızda Vatan yazıyor ve onu dava etmelisiniz. Kazanırsanız Vatan ile KVK arasındaki sorun. Sizi ilgilendirmiyor. Siz yeterki sorun olduğunu heyete ispatlayın.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
Size faturatı kesen Vatan Bilgisayar olduğundan muhattabınız Vatan Bilgisayar. Distribütör ise müteselsil sorumluluğa sahip. Ben de TCL televizyon için aynı durumdaydım. Dilekçemi bu şekilde yazmıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri