Aslında servis ücretleri değişken değil.
VESTEL i en çok takdir ettiğim konulardan birisi, sabit fiyat politikasıdır lakin buna uymayan servis sayısı %95 oranlarında diyebilirim.
Burada devreye yaptırım gücü girer. Öncelikle Vestel'i müşteri hizmetleri kanalı ile arayarak 32'' tv montaj işçiliği ne kadar diye resmi kanaldan sorun.
Size ''70 TL '' dediklerinde (Kaç lira derler bilemiyorum) montaj talep ettiğinizi ve bu montaj talep kaydının oluşturulması esnasında montaj bedelinin sistreme not olarak düşülmesini istediğinizi belirtin.
O noktadan sonra servis size ister 100 desin, i,ster 1000 desin, yine de ödeyeceğiniz bedel 70tl olur
Video kaydı ile ürün açma fikrini sanırım ilk dillendirenlerden birisiyim lakin yasal anlamda ne derece geçerliliği var bunun araştırılması lazım zira olay hukuk önüne intikal ettiğinde savunma yapacak olan taraf ''İyi ama o koli bantının önceden açılıp sonra yeniden yapıştırılmadığını biz nereden bilelim?'' gibi bir yaklaşım sergileyebilir.
Evet belli konularda çok takdir ettiğim Vestele fendi ne yazık ki birçok konuda ŞAHIS kontrolünde olması nedeniyle hiç anlam veremeyeceğiniz sonuçlar da sunabiliyor önünüze.
Bu adamlar ki, kendi tamir edemedikleri garantili cep telefonunun değişimi için ücret farkı adı altında yeni telefon parası istemiş adamlardır benden.
İnsanlara cep telefonu diye sattıkları o REZİL Venüs 4,5 telefon garanti süresinde arıza yaptığında tamir edemeyerek değişim için benden Venus 3 ile değişim karşılığında 500tl istemişlerdi, Telefonun sıfırının satış fiyatı zaten 510tl idi.
Sırf gıpta olsun diye, bir gün bir yerde suratlarına çarpabilmek adına halen saklarım o telefonu.
O gün de gelecek bir gün, biliyorum
Yani siz eşeğinizi sağlam kazığa bağlayın. Hakkı karşılığınca bedelini ödeyin, bırakın servis gelsin işini yapsın lütfen.