TV PANEL SORUNLARI (ölü piksel - Sıkışmış piksel vs...)

Y Çevrimdışı

Yunus61

Yeni Üye
2 Ocak 2022
38
49
Bayiden aldığım daha 2 haftalık 65u9600 - BOE (hv650qub-f70) panel tv nin panelinde sayamayacağım sayıda kum gibi sıkışmış piksel hatalarının oluşu, (beraberinde anakart arızasını da gördüm şuan kart değişiminde) yine forumda paylaşılan sorunlarda bir kullanıcı arkadaşın 10 günde değişim yaptığı 4 (dört) tv de benzer sorunları görmesi gibi şikayetlerden , başka sorunları siz kullanıcılardan yaşayan arkadaşlar varsa bu durumu hangi model-inç mümkünse panel markası ile belirterek durum analizi yapıp, servislerin bu durumları normal karşılamamız gerektiğini mi gerek anlayalım. Belki bu durumlara ustalarımızın rehberliğinde bir çözüm buluruz.
İncelemeyi ustalarımızın belirttiği gibi renk testleriyle özellikle siyah zemin ekranda büyüteç ile sıkışmış piksel, beyaz ekranda ölü piksel incelemesi yapabiliriz.

Benim aldığım yeni tv de ki panel hataları görsellerdeki gibi :


1 -Bunlar sıkışmış pikseller gibi :
BOE-panel-genelea6ae8ba644711c9.jpg
BOE-panel-detayfde30eedec4158f7.jpg
20220409_050322.jpg


2- Buradaki sorunu anlayamadım.

20220414_010458e02ad9df89cc4cd7.jpg
20220414_010103bbd596e489d8867c.jpg


F fikoloji TEKNOwest TEKNOwest A Adem Helvacı By_Trol By_Trol
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

metagu

Aktif Üye
26 Şub 2021
136
2. resim tozlanma gibi görünüyor, servise gösterirseniz garanti kapsamında temizliğini yaparlar.
 
Y Çevrimdışı

Yunus61

Yeni Üye
2 Ocak 2022
38
49
2. resim tozlanma gibi görünüyor, servise gösterirseniz garanti kapsamında temizliğini yaparlar.
öyle duruyor. Bulunduğum yerdeki servis panel temizliği yapacak donanım ve hijyende olmadığından bu riske girmek istemedim. Bu iş için tozdan arındırılmış , koruyucu kıyafetle laboratuvar ortamı gerek. Yoksa bir toz giderken yerine 100 tane gelmesine şaşmamak gerek. :)
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ölü sıkışmış pikseli geçelim değişim talep edin ilk 6 ay içerisinde çıkan arızalar ilk gün var sayılır..

Anakart arızasından dolayı aldığınız ürün ayıplı ürün değişim isteme yada para iadesi talep edebilirsiniz.

Değişim yada para iadesi gibi haklarım varken cihazın tamir edilmesini istemezdim ..

Piksel vs hiç sözünü etmeyin ilk 6 ay içinde oluşan arızalar ilk gün var sayılır ayıplı ürün değişim talep ediyorum, deyin değişim yapsınlar yasal hakkınız mevcut kullanın talebiniz kabul edilmezse THH yolu ile hakkınızı alırsınız..
 
A Çevrimdışı

adilkahraman

Aktif Üye
26 Ocak 2022
118
35
öyle duruyor. Bulunduğum yerdeki servis panel temizliği yapacak donanım ve hijyende olmadığından bu riske girmek istemedim. Bu iş için tozdan arındırılmış , koruyucu kıyafetle laboratuvar ortamı gerek. Yoksa bir toz giderken yerine 100 tane gelmesine şaşmamak gerek. :)
Ben kurulumun ertesi günü tek 1 piksel hatasına değişim aldım Vestel fabrikadan, siz onarım kabul etmeyin hocam değişim isteyin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt