Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Bilgilendirme için teşekkür ederim. Emeğinize sağlık
Adem Helvacı Usta 2017 Yılında ben de X bir firmayı e devlet üzerinden hakem heyetine vermek zorunda kaldım sonuç alamadım sorgulamak için hakem heyetine gittiğimde sadece başvuru yapmışsınız dediler ve evrakları mavi telli dosya içerisinde elden de istediler şu an prosedürlerde değişiklik yapılmadı ise internetten yapılanı sadece başvuru olarak değerlendiriyorlar.
Yayınladığım videonun 8:56 bölümündeki ekranda iki tane şikayet var.
Şikayetlerin birisini, sistemi test etmek için önce kendim uyguladım. Firmanın beni arayıp sorunu çözmesi 2 gün sürdü ve OCAK Ayından beri iki günde bir arayıp durduğum firmaydı aslında (Bunun da videosunu yayınlayacağım)
Diğeri ise bu videoyu çekmek için örnekleme yaparken oluşturduğum şikayet.
Yani önce test ettim sonra videoyu çektim ustacım
Bunu öğrenmem iyi oldu zira 1 ay önce telefon ile tüketici haklarına ulaşmak istediğimde ulaşamadım, belediyeyi aradigimda açan olmadı vs. Bu şekilde direk ulaşmak cok daha kolay olacak. Firmalar tüketici haklarını devreye sokmadikca, insanları nasıl olsa kabullenecek diye takmıyor.
merhaba
güzel çalışmalarınız var TEŞEKKÜRLER .
UYARIDA bulunmak istiyorum .
bu gibi durumlarda 3 şahıs görmesi yayınlamak
3 şahıslara bildirimde yasal bir engel varmıdır ? ( youtube yayın vs gibi )
danışmanız ?
bir firma ile iade konusunda yazışma yapmıştım yazışmanın içeriğini
3 şahıslara bilirim olursa diye uyarı yazısı yazmıştı .
kolay gelsin .
Kesinlikle, birde firmalar kendi kafalarına göre iade şartları belirlemiyorlar mi deliriyorum ? Birsey alırken iade şartlarını sorarım genelde, misal bir kahve makinesi alacaktim memnun kalmazsam iade ederim dediğimde yok olmaz diyor. Dedim ki tüketici haklarini sizmi belirliyorsunuz? Siz bu kahve makinesini bana satarken kahve yapıp verdiniz mi? Hayır. Ben bu makineyi alırım beğenmezsem çatır çatır geri veririm diyerek aldım ve beğenmediğim için bilinçli bir şekilde mağaza müdürü ile konuşunca iade mi gerçekleştirdim. Halk bilinçli olursa yapacak birseyleri kalmıyor, cehaletten besleniyor bu firmalar.En önemli amacım, firmaların güvendiği uzun ve yorucu prosedürlere güvenip tüketicilerin ''Amaaaan boşver'' demesine neden olan tüm etkenleri ortadan kaldırmak
cehaletten besleniyor bu firmalar.
İnsanları aydınlatmak bilgilendirmek ne güzel ve iyi huy güzel insan seviliyorsun.Yayınladığım videonun 8:56 bölümündeki ekranda iki tane şikayet var.
Şikayetlerin birisini, sistemi test etmek için önce kendim uyguladım. Firmanın beni arayıp sorunu çözmesi 2 gün sürdü ve OCAK Ayından beri iki günde bir arayıp durduğum firmaydı aslında (Bunun da videosunu yayınlayacağım)
Diğeri ise bu videoyu çekmek için örnekleme yaparken oluşturduğum şikayet.
Yani önce test ettim sonra videoyu çektim ustacım