Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Merhaba Dostlar;
Özellikle Tüketicilerden gelen yetkili servis suistimal içerikleri nedeniyle bir süredir Ticaret Bakanlığı dahil olmak üzere elimden geldiğince Devlet yetkililerini harekete geçmeye teşvik etmek için mücadele ettiğimi biliyorsunuz.
Elimizde onlar yüzler binlerce somut örnek olmakla birlikte yetkili servislerin başıboş, keyfe keder ve denetimsiz faaliyetleri yanısıra tamirci esnafının da gerek meslek içerisindeki bu işin gerçek erbabı ustalarımızın hakkını gasp edecek ve gerekse tüketicinin hakkına girecek davranışları olduğu kaçınılmaz bir gerçektir.
Sahada zaten fiziki olarak bu gerçeğin acı sonuçları ile sonuna kadar karşılaşan tüketiciler var iken bir de tamircilerin kendi kurdukları sosyal mecralarda utanmadan bizleri taşladığı, kendilerini haklı çıkarmaya çalıştıkları gerçeğini de göardı edemeyiz.
Sonucu ne olursa olsun bizler haklı mücadelemize devam edeceğiz elbette.
Donanımhaberden eski bir yönetici dostumun LG ile yaşadığı OLED garantili televizyon sorunu, (LG oled konusunu dostumuz DH de açtığında bizim forumda da aynı konuyu işleyeceğiz ki herkesin haberi olsun) forumumuzda üye olan dostlarımızın yaşadığı Servispoint Asus rezaleti, BDH bilişim denen Samsung yetkili servisinin (Telefon) Devletin resmi kayıtlarına geçmesini sağladığımız suistimal içerikli faaliyetleri ve daha burada yazmaya kalksak sayfalar dolusu verebileceğiz markalar firmalar gün gibi ortadayken nasıl olur da bu işletmelerin faaliyetlerini denetim altına alması gereken bir DEVLET birimi olmaz fikrinden hareketle uzun süredir mücadelesini verdiğim bir ''Yetkili Servis Yönetmeliği'' veya bunu sadece yetkili diye de nitelendirmemek gerekir, Servis Hizmetleri Yönetmeliği adı altında çalışma yürütülüp bu meslek grubunun art niyetli ve suistimal içerikli davanışları tespit edildiğinde tazminat ödemeye hükmedecek şekilde detaylı bir çalışma başlatılıp bir yönetmelik oluşturulması gerektiği görüşünden hareketle daha önce Ticaret Bakanlığına yazmış olmama rağmen yine de durmadım bu sefer TBMM Dilekçe Komisyonuna dilekçe sundum ancak bunu bu sefer Tüzel kişiliğimiz ile yaptık.
Sevgili İlteriş Yılmaz ile konuştuk, Yönetim Kurulundaki diğer arkadaşlarla da görüşüp gereğini yaptık. Bir Sivil Toplum Kuruluşu vasfı ile yani Bilinçli Tüketici Derneği olarak Devletimize dilekçemizi sunduk.
Dilekçemizin geçici kabul numarasını aldık, gelişmeleri sizlere aktarmaya devam edeceğiz.
Yakın zamanda sizlerden, İmzaya açılmasını beklediğimiz bu dilekçe ile ilgili olarak destek isteyeceğiz.
Dilekçemiz imzaya açıldığında konuyu daha detaylı yine paylaşacağız sizlerle. Dilekçemin içeriğini aşağıya aktarıyorum, merak edenler olursa okuyabilirler.
XXX diye geçen yerler elbette ki dilekçede normal yazıyor. Henüz ortada bir karar olmaması nedeniyle şimdilik o isimleri sansürledim.
Özellikle Tüketicilerden gelen yetkili servis suistimal içerikleri nedeniyle bir süredir Ticaret Bakanlığı dahil olmak üzere elimden geldiğince Devlet yetkililerini harekete geçmeye teşvik etmek için mücadele ettiğimi biliyorsunuz.
Elimizde onlar yüzler binlerce somut örnek olmakla birlikte yetkili servislerin başıboş, keyfe keder ve denetimsiz faaliyetleri yanısıra tamirci esnafının da gerek meslek içerisindeki bu işin gerçek erbabı ustalarımızın hakkını gasp edecek ve gerekse tüketicinin hakkına girecek davranışları olduğu kaçınılmaz bir gerçektir.
Sahada zaten fiziki olarak bu gerçeğin acı sonuçları ile sonuna kadar karşılaşan tüketiciler var iken bir de tamircilerin kendi kurdukları sosyal mecralarda utanmadan bizleri taşladığı, kendilerini haklı çıkarmaya çalıştıkları gerçeğini de göardı edemeyiz.
Sonucu ne olursa olsun bizler haklı mücadelemize devam edeceğiz elbette.
Donanımhaberden eski bir yönetici dostumun LG ile yaşadığı OLED garantili televizyon sorunu, (LG oled konusunu dostumuz DH de açtığında bizim forumda da aynı konuyu işleyeceğiz ki herkesin haberi olsun) forumumuzda üye olan dostlarımızın yaşadığı Servispoint Asus rezaleti, BDH bilişim denen Samsung yetkili servisinin (Telefon) Devletin resmi kayıtlarına geçmesini sağladığımız suistimal içerikli faaliyetleri ve daha burada yazmaya kalksak sayfalar dolusu verebileceğiz markalar firmalar gün gibi ortadayken nasıl olur da bu işletmelerin faaliyetlerini denetim altına alması gereken bir DEVLET birimi olmaz fikrinden hareketle uzun süredir mücadelesini verdiğim bir ''Yetkili Servis Yönetmeliği'' veya bunu sadece yetkili diye de nitelendirmemek gerekir, Servis Hizmetleri Yönetmeliği adı altında çalışma yürütülüp bu meslek grubunun art niyetli ve suistimal içerikli davanışları tespit edildiğinde tazminat ödemeye hükmedecek şekilde detaylı bir çalışma başlatılıp bir yönetmelik oluşturulması gerektiği görüşünden hareketle daha önce Ticaret Bakanlığına yazmış olmama rağmen yine de durmadım bu sefer TBMM Dilekçe Komisyonuna dilekçe sundum ancak bunu bu sefer Tüzel kişiliğimiz ile yaptık.
Sevgili İlteriş Yılmaz ile konuştuk, Yönetim Kurulundaki diğer arkadaşlarla da görüşüp gereğini yaptık. Bir Sivil Toplum Kuruluşu vasfı ile yani Bilinçli Tüketici Derneği olarak Devletimize dilekçemizi sunduk.
Dilekçemizin geçici kabul numarasını aldık, gelişmeleri sizlere aktarmaya devam edeceğiz.
Yakın zamanda sizlerden, İmzaya açılmasını beklediğimiz bu dilekçe ile ilgili olarak destek isteyeceğiz.
Dilekçemiz imzaya açıldığında konuyu daha detaylı yine paylaşacağız sizlerle. Dilekçemin içeriğini aşağıya aktarıyorum, merak edenler olursa okuyabilirler.
XXX diye geçen yerler elbette ki dilekçede normal yazıyor. Henüz ortada bir karar olmaması nedeniyle şimdilik o isimleri sansürledim.