Trendyol iade sorunu

Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
Amazon'da olumsuz yorumlara bakarım genelde, çünkü ürün hakkında doğru bilgi almamı sağlayabilir.
İşe yarıyor.
Yorum yapmak için yapan bir sürü insan var maalesef, bu yüzden az yorum varsa çok aydınlatıcı olmuyor. Ama çok varsa ve çoğunluk benzer yorum yaparsa dikkate alabiliyorum. Yıllar önce Hepsiburada’dan bir filtre kahve makinası alacaktım, yorumların arasında köpürtmediği için 1 yıldız verenmi ararsınız,ısıtmıyor diyen mi… Ben bunlara riayet etmeyip aldım, sorunsuz kullanıyorum yıllardır. Her misafirimde çok beğenir yaptığımız kahveleri. Amazonda problem olursa muhatap alınıp çözümü için hızlı aksiyon alınması şahsen beni fazlasıyla bu siteye bağımlı hale getirdi. Kısmetse çok uzak olmayan bir zamanda amazon.ca üzerinden yeni kuracağımız hayatın siparişlerini vereceğiz. Şimdiden sepetimi oluşturmaya başladım bile :)
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,059
Yorum yapmak için yapan bir sürü insan var maalesef, bu yüzden az yorum varsa çok aydınlatıcı olmuyor. Ama çok varsa ve çoğunluk benzer yorum yaparsa dikkate alabiliyorum. Yıllar önce Hepsiburada’dan bir filtre kahve makinası alacaktım, yorumların arasında köpürtmediği için 1 yıldız verenmi ararsınız,ısıtmıyor diyen mi… Ben bunlara riayet etmeyip aldım, sorunsuz kullanıyorum yıllardır. Her misafirimde çok beğenir yaptığımız kahveleri. Amazonda problem olursa muhatap alınıp çözümü için hızlı aksiyon alınması şahsen beni fazlasıyla bu siteye bağımlı hale getirdi. Kısmetse çok uzak olmayan bir zamanda amazon.ca üzerinden yeni kuracağımız hayatın siparişlerini vereceğiz. Şimdiden sepetimi oluşturmaya başladım bile :)

1 - İşine gelinmeyen yorumlar siliniyor .
2 - Yorum yapmayı da bilmiyoruz .

Yorum açıklaması nasıl yapılır ? videosu hazırlanmalı

Örnek .Yazılan yorumlar , bu yorumlarla şimdi ürün satın al .

e14867cb29c5d3a529ab2d205992c437-3442920158bf87891.png
 
Aarslan Çevrimdışı

Aarslan 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
220
33
O yorum orada kalmayacak ki, silecek onu satıcı.
Ben Trendyol'dan telefon aldım aynı yorum 2 kere göndermeme rağmen silindi.
Amazon'u bu yüzden seviyorum, yorum silme olayı nadir yaşanıyor.
Amazonu öve öve bitiremeyen yorumlar yaptım hepsini kaldırdı bende seviyorum Amazon'u herkese de tavsiye ediyorum hiç mağdur etmedi beni
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
Bir kaç defa tüketici haklarına başvuru yapacağımı söyledim her defasında talep açtılar sonucunda red ettiler iyi niyetli değiller benim kutuyu aynı şekilde iade ettiğimi belirttim madem satışa uygun değilse neden bana sattınız diye de söyledim ama alışmışlar red etmeye satıcı bu yüzden rahatmış demekki. Tüketici haklarına şikayet için internet sitesinden yapacaktım site pek sağlıklı gelmedi bana direk başvuru yapmak için getirmem gereken birşey varmı?
mecbur kalmadıkça trendyoldan alışveriş yapmam neticede çinli şirket alibabanın sitesi.
direk tüketici hakem heyetine gidersenizo rada başvuru formu doldurabilirsiniz ve ekinde de bu iki cihazı onlara bırakıp para iadesi kararını beklersiniz, karar çıkıp karşı taraf öderse ne ala, ödemezse yasal tebligat süresinin bitiminde icra dairesine THH kararı ile ilamlı icra takibi başlatırsınız, avukat aracılığı ile yaparsanız ilaveten 1000 tl gibi bir avukatlık ücreti de ödemek zorunda kalırlar size gecikme faizi ile birlikte.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Amazonu öve öve bitiremeyen yorumlar yaptım hepsini kaldırdı bende seviyorum Amazon'u herkese de tavsiye ediyorum hiç mağdur etmedi beni
Mağdur ettikleri de oluyor da, o kadar kötü firmadan sonra bize iyi geliyor.
Tüketici yasalarımız sıkı olsa Amazon'da o da yaşanmaz.
Diğerleri zaten cesaret bile edemezdi.
 
Aarslan Çevrimdışı

Aarslan 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
220
33
Mağdur ettikleri de oluyor da, o kadar kötü firmadan sonra bize iyi geliyor.
Tüketici yasalarımız sıkı olsa Amazon'da o da yaşanmaz.
Diğerleri zaten cesaret bile edemezdi.
Ben amazondan daha önce araç için hızlı şarj cihazı almıştım. Benim arabam da çalışmadı başka arabada denedim gene çalışmadı bende değişim talebinde bulundum daha sonra mesaj attılar veya aradılar hatırlamıyorum iade etmenize gerek yok hemen yeni bir cihaz kargoya veriyoruz dediler ve hızlı şekilde geldi. Onuda aynı şekilde denedim çalışmadı iade talebi açıp iade ettim. Aradan bir ay civarında zaman geçti ilk gönderdikleri cihaz arabamda duruyordu arkadaş sordu çalışmıyor dedim kendi arabasına taktı çalışıyordu. Bunun üzerine Amazon'a mail attım cihazın çalıştığını ve benim hatam olduğunu ücretini ödemek istediğimi söyledim bana İngiltere numarasından dönüş yaptılar konuşan kadın çok şaşkındı ben doğru mu anladım teyit etmek için aradım parasını mı vermek istiyorsunuz dedi evet dedim ve hala şaşkındı şuan herhangi bir ücret alamayız hediyemiz olsun dedi ben ücretini vermekte ısrar edince sitemizden sokak hayvanları için mama alıp onlara verebilirsiniz dedi kadının şaşkınlığı karşısında bende ne yapacağımı şaşırdım ülkem ne hale gelmiş ki bu kadın bu kadar büyük tepki verdi defalarca bana teşekkür etti halbuki ben yapmam gerekeni yapmıştım. Bu olaylardan sonra Amazon'a karşı kendimi hâlâ borçlu hissediyorum ne alırsam alayım amazon tarafından satılır ve gönderilir olan ürünleri seçiyorum.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Ben amazondan daha önce araç için hızlı şarj cihazı almıştım. Benim arabam da çalışmadı başka arabada denedim gene çalışmadı bende değişim talebinde bulundum daha sonra mesaj attılar veya aradılar hatırlamıyorum iade etmenize gerek yok hemen yeni bir cihaz kargoya veriyoruz dediler ve hızlı şekilde geldi. Onuda aynı şekilde denedim çalışmadı iade talebi açıp iade ettim. Aradan bir ay civarında zaman geçti ilk gönderdikleri cihaz arabamda duruyordu arkadaş sordu çalışmıyor dedim kendi arabasına taktı çalışıyordu. Bunun üzerine Amazon'a mail attım cihazın çalıştığını ve benim hatam olduğunu ücretini ödemek istediğimi söyledim bana İngiltere numarasından dönüş yaptılar konuşan kadın çok şaşkındı ben doğru mu anladım teyit etmek için aradım parasını mı vermek istiyorsunuz dedi evet dedim ve hala şaşkındı şuan herhangi bir ücret alamayız hediyemiz olsun dedi ben ücretini vermekte ısrar edince sitemizden sokak hayvanları için mama alıp onlara verebilirsiniz dedi kadının şaşkınlığı karşısında bende ne yapacağımı şaşırdım ülkem ne hale gelmiş ki bu kadın bu kadar büyük tepki verdi defalarca bana teşekkür etti halbuki ben yapmam gerekeni yapmıştım. Bu olaylardan sonra Amazon'a karşı kendimi hâlâ borçlu hissediyorum ne alırsam alayım amazon tarafından satılır ve gönderilir olan ürünleri seçiyorum.
Trendyol'daki esnaf bozuntusu da müşteriyi haşlamak için arıyor. :sirit
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem abi ilk siparişimi geldiği gibi geri göndermeme sebebim hem satıcıya hemde trendyola olan güvensizliğimdendi yani ikinci ürünü sipariş ettiğimde özellikle belirttim kırmızı olanı yollayın elinizde yoksa siparişimi iptal edin diye ama yanlış ürün gönderdiler. İlk siparişimde benimde dikkatsizliğim vardı ama satıcı ilanda hiçbir şekilde renk belirtmemiş ve renk seçeneği koymamış ilanına. Yorumlara bakınca kimisine mavi kimisine kırmızı göndermiş hatta alakasız ürün bile gönderdiği olmuş. İkinci siparişimde düzgün şekilde gönderseydi diğer teyibi belkide iade etmeye bile uğraşmayacaktım ama kötü niyetli davrandılar.

IMG_20220518_001652.jpg
O zaman ben yanşış değerlendirdim konuyu abim özür dilerim. Ben iki ürünü aynı anda istedin, biri olmazsa diğerini gönderirim diye hareket ettin zannettim :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt