Aarslan
Aktif Üye
- 26 Eyl 2018
- 220
- 33
Merhaba Trendyol dan arabaya teyip aldım siparişi verdikten sonra farkettim ışığı mavi olunca tekrar kırımızı ışık olan modelini sipariş verdim sorun çıkarsa ikisini birden iade ederim diye ilk aldığımı beklettim. İkinci siparişimde satıcıya soru cevap bölümünden özellikle kırmızı ışıklı olan teyip gönderin ve kontrol edin diye yazdım tamam dediler. İkinci sipariş geldi ve mavi ışıklı olan teyip den göndermişler bunun üzerine ikisini de iade talebi açıp hatalı yanlış ürün seçeneğini seçtim kargoya verip gönderdim. İade ürünler satıcıya gidince beni aradı fırça atmaya başladı neden hatalı yanlış ürün seçeneğini seçip iade ettin Trendyol bizi dolandırıcılıkla suçluyor gibi şeyler söyledi bende hatalı yanlış ürün gönderdin ondan seçtim dedim diğerine niye o şekilde girdin vs. diye sesini yükseltince tartıştık iki ürünüde sana geri göndereceğim dedi bende sana geri gönderirim sorun yok benim 14 gün iade hakkım var istediğim zaman iade ederim deyip kapattım telefonu dediği gibi ikisinide gönderdi. Trendyol ile iletişime geçtim ürün fotoğraflarını istedi gönderdim sonucunda onlarda red cevabı verdi sebepleri ise kullanılmış ve paketi açılmış ürünmüş. Kutunun kapağında güvenlik bandrolü yok teyip kurulum yapılmadı kutu içeriği eksiksiz şekilde duruyor bunlar tek fotoğraf ile nasıl bu hükmü verebiliyor? Tüketici haklarına başvuru yapacağım yardımınıza ihtiyacım var. Ürün satıcı bilgilerini fotoğraflara ekledim.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: