Arkadaşlar merhaba. A101 den Toshiba marka tv satın aldım. Market bana tv yi Vestel servisinin getireceğini söyledi yani elden ürünü teslim almadım.Sonrasında bulunduğum şehirdeki Vestel servisi tv nin ellerine ulaştığını söyledi. Şehir dışında olduğum için geldiğimde kendilerine ulaşacağımı söyledim. Ancak tarafıma daha sonra Vestel’den mesaj geldi. Mesajı açtığımda içindeki dijital sözleşmede ürünün servis tarafından hasarsız teslim edildiği ve kolide hasar olmadığı yazıyordu. İmza bölümümde de benim yerine teknisyen arkadaş karalama yapmış. Ben de Vestel müşteri hizmetlerini aradım. Onlar bulunduğum ildeki yetkili servise bağladılar. Servis bunun sistemsel birşey olduğunu, kurulumu ertelemek için şu an teslim edilmiş gibi gösterdiklerini ancak bir sorun olmadığını ve fabrikadan tv geldiğinde kutusunu açıp kontrol ettiklerini panelinde hata sorun olmadığını ve sorunsuz şekilde depolarına kaldırdıklarını bana bildirdiler. Benim aklıma takılan konu şu: Tv kutusu benim yanımda mı açılması gerekiyordu yoksa yetkili servis ürünü nakliyeden teslim alırken bu şekilde kolisini açarak ön kontrol sağlar mı bu duruma güvenebilir miyim? Normal süreç bu şekilde mi oluyor? Size danışmak istedim. Teşekkür ederim.