Toshiba tv servis kurulumu

E Çevrimdışı

efekentli

Yeni Üye
7 Ara 2021
3
29
Arkadaşlar merhaba. A101 den Toshiba marka tv satın aldım. Market bana tv yi Vestel servisinin getireceğini söyledi yani elden ürünü teslim almadım.Sonrasında bulunduğum şehirdeki Vestel servisi tv nin ellerine ulaştığını söyledi. Şehir dışında olduğum için geldiğimde kendilerine ulaşacağımı söyledim. Ancak tarafıma daha sonra Vestel’den mesaj geldi. Mesajı açtığımda içindeki dijital sözleşmede ürünün servis tarafından hasarsız teslim edildiği ve kolide hasar olmadığı yazıyordu. İmza bölümümde de benim yerine teknisyen arkadaş karalama yapmış. Ben de Vestel müşteri hizmetlerini aradım. Onlar bulunduğum ildeki yetkili servise bağladılar. Servis bunun sistemsel birşey olduğunu, kurulumu ertelemek için şu an teslim edilmiş gibi gösterdiklerini ancak bir sorun olmadığını ve fabrikadan tv geldiğinde kutusunu açıp kontrol ettiklerini panelinde hata sorun olmadığını ve sorunsuz şekilde depolarına kaldırdıklarını bana bildirdiler. Benim aklıma takılan konu şu: Tv kutusu benim yanımda mı açılması gerekiyordu yoksa yetkili servis ürünü nakliyeden teslim alırken bu şekilde kolisini açarak ön kontrol sağlar mı bu duruma güvenebilir miyim? Normal süreç bu şekilde mi oluyor? Size danışmak istedim. Teşekkür ederim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Normal süreç bu şekilde olmuyor zira servis işgüzarlık yapmış ama onları buna zorlayan durum VMH yetkililerinin (Vestel Müşteri Hizmetleri) servisleri NPS denen garabet bir sistem ile kontrol altında tutmaya çalışmasından kaynaklanıyor.

NPS yani Net Puan Sistemi denen illet, yetkili servislerin aylık performanslarını değerlendiren, SAÇMA bir sistemdir.
Yetkili servisin üzerine açılan bir çağrı ne kadar kısa sürede kapatılmış ise o derece iyi, ne kadar uzun sürede kapatılmış ise o derece KÖTÜ olarak tanımlayan bir sistem.

İyi de servise MONTAJ kaydı açılmış, ama ortada ürün yok.
Kaydı açan vestel
Ürünü yollamayan veya geç yollayan vestel
puanlama sistemini yapan vestel
Aaaa çağrıyı geç kapatmışsın diye düşük puan veren yine vestel.

Kardeşim sizin kafanız iyi mi? Geceleri ne içiyorsunuz da hangi kafa ile yapıyorsunuz bu uygulamaları?

Size dokunan bir durum olmaz lakin tv montajı yapıldığında GARANTİ BAŞLAMA TARİHİ bölümüne, montajın yapıldığı günün tarihi yazıp yazmadığına dikkat edin lütfen.
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
14,039
E efekentli Kutuda az da olsa yırtık, ezik, ıslanma vs varsa servis kargo elemanının yanında kutuyu açar tv zarar görmüşse fotoğraf ve video çekip tutanak tutar kargoya tv yi iade eder. Servis tv yi sizin evinizde açsaydı ve tv kargoda zarar görmüş olsaydı bunu kargoya kanıtlayamazdı. Kargo ile gelen her türlü üründe herkes kendini garantiye almak zorunda kalıyor.
 
Geri
Üst Alt