Toshiba 50UL3A63DT Netflix HDR Sorunu

S Çevrimdışı

semihcelik

Yeni Üye
29 Eki 2020
30
34

Merhaba. 2 3 ay önce A101'den başlıktaki model bir TV aldım. Tv'de Netflix programında Dolby destekli videolarda aşağıdaki gibi sorun yaşıyorum. Televizyon Dolby ve HDR 10 destekliyor diye biliyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?

IMG_20210208_210104.jpg
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
İlk önce varsa güncel yazılımı yükleyin.


Düzelmezsa fabrika ayarlarına döndürün. Yine düzelmezse full yazılım denemek gerek.
 
S Çevrimdışı

semihcelik

Yeni Üye
29 Eki 2020
30
34

İlk önce varsa güncel yazılımı yükleyin.


Düzelmezsa fabrika ayarlarına döndürün. Yine düzelmezse full yazılım denemek gerek.
Öncelikle cevap için teşekkürler. Bunlarla uğraşmak yerine MiBox tarzı bir kutu alsam işimi görür mü bu sorun için?
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109


Öncelikle cevap için teşekkürler. Bunlarla uğraşmak yerine MiBox tarzı bir kutu alsam işimi görür mü bu sorun için?

Fazla uğraştırıcı şeyler değil aslında. Ayrıca F fikoloji 'nin de dediği gibi; TV HDR içerik görüntüleyemiyorsa, MiBox üzerinden de HDR içeriklere ulaşamayacaksınız. Muhtemelen sadece yazılımı yüklemek yeterli gelecektir.
 
S Çevrimdışı

semihcelik

Yeni Üye
29 Eki 2020
30
34
4725 ile sorguladığımda V5.35.2.0 olduğu yazıyor fakat menüler eski stil, yani mavi olanlardan. MB130T için sitedeki dosyaya baktığımda da sürüm numarası aynı. Yani cihazım güncel sürümde mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eğer hdr cozunurlugu ile ilgili TV de sorun varsa aldığın box da hdr içerik izleyeceksiniz aynı sorun olabilir bu nedenle önce sebebi ortadan kaldırılmalı ve denenmelidir

Fazla uğraştırıcı şeyler değil aslında. Ayrıca F fikoloji 'nin de dediği gibi; TV HDR içerik görüntüleyemiyorsa, MiBox üzerinden de HDR içeriklere ulaşamayacaksınız. Muhtemelen sadece yazılımı yüklemek yeterli gelecektir.

4725 ile sorguladığımda V5.35.2.0 olduğu yazıyor fakat menüler eski stil, yani mavi olanlardan. MB130T için sitedeki dosyaya baktığımda da sürüm numarası aynı. Yani cihazım güncel sürümde mi?
 
Son düzenleme:
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
4725 ile sorguladığımda V5.35.2.0 olduğu yazıyor fakat menüler eski stil, yani mavi olanlardan. MB130T için sitedeki dosyaya baktığımda da sürüm numarası aynı. Yani cihazım güncel sürümde mi?

MB130s'lerden Toshiba için olanı kurabilirsiniz. Sizin menünüz eski stil değil, sadece Toshiba temasına sahip. MB130s yazılımlarından Vestel için olanı kurarsanız, yazılım başlığında gördüğünüz menüye sahip olursunuz.
 
S Çevrimdışı

semihcelik

Yeni Üye
29 Eki 2020
30
34
MB130s'lerden Toshiba için olanı kurabilirsiniz. Sizin menünüz eski stil değil, sadece Toshiba temasına sahip. MB130s yazılımlarından Vestel için olanı kurarsanız, yazılım başlığında gördüğünüz menüye sahip olursunuz.

Anladım, yani sürüm güncel. Fabrika ayarlarına dönmek dışında yapacak bir şeyim kalmadı sanırım, doğru mudur?
 
R Çevrimdışı

ridvan1973 

Aktif Üye
22 Kas 2019
54
51
V5.34.1.4 sürümüne düşürerek dener misiniz? Ben V5.35.2.0 sürümüne güncelleyince sizin problem başıma gelmişti.
 
Geri
Üst Alt