P
Çevrimdışı
pcislocked
Yeni Üye
- 24 Mar 2025
- 7
- 39
Merhabalar. Ürünü dün a101'den aldık, vestel servis ekranında kendiniz kurabilirsiniz yazınca kurdum direkt salı gününe kadar ücretli servis beklemeyeyim dedim. Kurulum videosu falan hepsini çektik dendiği gibi whatsapptan servise de attık. Kurduk hiç bir sorun yok ama sağ üstte bir tane yeşil ölü piksel var. Biz bunu dün gece amazon prime açınca pillarbox'lardan dolayı fark ettik normal tv izlerken gözükmüyor bile zaten. Servisi aradık, buradakiler sanırım hakim olaya, 3 pikselden aşağısı sınırlar dahilinde değişim olmaz dendi. Ben yine de servis randevusu oluşturdum online'dan. Serviste tamir vesaire ile uğraşmak istemiyorum. Servis geldiğinde üründe kusur olduğuna dair rapor tutarlar mı? Tutarlarsa o rapor ile değişim konusunda A101 yardımcı olacağını söyledi görüştüğümde. Kesinlikle tamir veya televizyonsuz kalmak falan istemiyorum, zaten elimdeki bozuldu diye direkt gittik aldık.
Önerileriniz nedir veya nasıl bir yol izlemeliyiz, bir tık cahilim bu işlerde. Hakem heyeti işini eğer değişim yapamazsam servis raporu ile yapacağım. Arızanın resmi aşağıdadır.
Önerileriniz nedir veya nasıl bir yol izlemeliyiz, bir tık cahilim bu işlerde. Hakem heyeti işini eğer değişim yapamazsam servis raporu ile yapacağım. Arızanın resmi aşağıdadır.

