TOGG fiyatı belli oldu.

M Çevrimdışı

maymunkral 

Aktif Üye
30 May 2018
358
41
Türkiye’de her yıl 800.000-1.000.000 arası araç satılıyor. Burada en büyük pay c sınıfında. Bu araç da c-suv. Şu anki satış hedefi yılda 30.000-50.000. Kolaylıkla satış yapacaktır. Zaten piyasadan çok pay alamayacaktır. Ama satış sorunu olmayacaktır. 1 milyona araba alabilen adam bunu da alacaktır.
dolayısıyla “ben alamıyorsam anlamı yok.” Doğru bir yaklaşım değil. Zira belirtilen satış rakamlarına ulaştığında elde edilen ciro ile düşük maliyetli bir araç üretme planı da var. Hatta benzin ile kombinlenmiş bir hybrid de yapılacak.
Buna ek olarak asgari ücretli zaten sıfır araç alamıyor. Bu başka bir sorun. Ama sorumlusu Togg değil.
Bence bu büyük bir başarı. Sonuçta belli bir oranda yerli aracı (patent dahil) üretmiş oluyorsunuz. Üstelik Türkiye ismiyle. Zamanla oturacak ve modeller çeşitlenecek dolayısıyla fiyat da düşecek.
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

VIP
26 Haz 2020
1,235
Türkiye’de her yıl 800.000-1.000.000 arası araç satılıyor. Burada en büyük pay c sınıfında. Bu araç da c-suv. Şu anki satış hedefi yılda 30.000-50.000. Kolaylıkla satış yapacaktır. Zaten piyasadan çok pay alamayacaktır. Ama satış sorunu olmayacaktır. 1 milyona araba alabilen adam bunu da alacaktır.
dolayısıyla “ben alamıyorsam anlamı yok.” Doğru bir yaklaşım değil. Zira belirtilen satış rakamlarına ulaştığında elde edilen ciro ile düşük maliyetli bir araç üretme planı da var. Hatta benzin ile kombinlenmiş bir hybrid de yapılacak.
Buna ek olarak asgari ücretli zaten sıfır araç alamıyor. Bu başka bir sorun. Ama sorumlusu Togg değil.
Bence bu büyük bir başarı. Sonuçta belli bir oranda yerli aracı (patent dahil) üretmiş oluyorsunuz. Üstelik Türkiye ismiyle. Zamanla oturacak ve modeller çeşitlenecek dolayısıyla fiyat da düşecek.

Asgari ücretli araç alamıyor evet. Bu büyük sorun. Ulaşım ve barınma insanın en temel ihtiyacı. Bir ülkenin başına kim gelirse gelsin bunu çözmek zorunda. Tabi milli ise. Zamanla olur da diyemiyoruz her geçen gün daha beter hale gidiyoruz. Maliye bakanı çıkıp da ‘kiralık konut üreticisi’ kavramını getirip kiralık konut arzını artıracağız’ demişse olay bitmiştir. Kim bu kiralık konut üreticileri. Yine kimleri ihya edeceğiz sırtımızdan. Hiç kimse kusura bakmasın bu zihniyet ne yerli ne de millidir. Bu düpedüz mülksüzleştirme projesinin neferi olmaktır. Ev alama kirala, araç alama kirala, et yiyeme ot ye…
 
Son düzenleme:
S Çevrimiçi

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
60bin ver kuraya hak kazan. Sonra araç Kasım 2023'ten itibaren teslim edilsin. eyvallah 60 bini hemen vereyim. Fiyatı da fikslesinler, gerisini de teslimde alsınlar, kasım şart değil ne zaman teslim ederlerse razıyım.

Kimse saf olmasın. Bu fiyatlar göstermelik. Teslim edildiğinde göreceğiz gerçek fiyatları :)
 
I Çevrimdışı

ibrahimykr1

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Şimdiden başlamışlar dolandırmaya.

Türkiye’de ön sipariş hakkı verilecek NFT açık arttırması ve TOGG çekilişi deprem nedeniyle ertelendi ve sonrasında iptal edildi. Ancak vatandaşlar ön siparişe katılarak TOGG satın almak adına hem araçlarını sattı hem de belirtildiği gibi Avax Coin’e yatırım yaptı. Ön sipariş hakkı almak isteyen binlerce kişi çekilişin iptal edilmesi ve Avax Coin’in değer kaybetmesi nedeniyle büyük bir zarar yaşadı. Bu süreç sonrasında bu durumdaki kişiler, TOGG NFT mağdurları adı altında bir grup kurularak ortak bir şekilde seslerini duyurmaya çalıştılar



 
M Çevrimdışı

maymunkral 

Aktif Üye
30 May 2018
358
41
aracın fiyatı uygun. Elektrikli araç alacak olsaydım ben de alırdım. Şu an için benzinlide kalıyorum ama ileride yaygınlaştığında ben de düşüneceğim.
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,232
"Araba" dedinmi,bizim millet basar alır yaw,kıçında ayağında kılık kıyafet falso ama Arabaya basar!
"Telefon" dedinmi en son model ve en üst modeli de basar alırız! sokakta zibidi misali adamlara bakın
sonra elindekine bakın!

bizim asıl hastalığımız işte bu gibi örneklerdir! bu damı "fıtrat" şimdi,yoksa birilerinin dediği gibi
kader&fıtrat mı dır!

ülen arabanın kaderle ilişkisi ne diye sorsan ne dini bilgi ne de sosyal bilgi veremezler!

veya genel de dediğimiz gibi "nasib"
yaw bütün kavramlar v.s birbirine karışmış

En büyük ana araba üreticilerine bakarsanız artık 1.0/1.1/1.2 Benzinli motora döndüler!
Dizel bile özellikle Avrupa da ciddi azalıyor,ama Elektrik li arabalar ise çoğalıyor ama ciddi
bir düşük satışlara sahip!
Normal ve genel de şehir içi araçlar zaten daha az yakıyor motorları da oldukça küçük
1.0/1.2 Benzin zaten ne yakacak yaw,çevrem de böyle araçlar çoğaldı,500/600 kağıda
bunlar zibil gibi,hatta sıra var yaw

Benim anlamadığım Türkiye gibi bir ülke Benzin/Dizeli atlayıp direk Elekriğe geçiyor!
ülen bu acele ne?
zaten oradan buradan alma!! habi bunu da geçtim memlekete bir bakıyorum,Köy den
Şehire kadar ülen bumudur vatandaşa sunduğunuz "sosyal" araba!

Kime neyi, göstermek istiyorlar?
Ayrıca oto da devler,çok daha cazip hale gelecekler ama biz bir süre sonra şayet kendimize
ait bir şeyler bulamazsak,rakipler bizi çok fena tokatlar!

Ben yerli işine çok uzun yıllardır zaten yakındım ama "harbi yerli" böyle çakma yerli değil!
sonra işe Benzin/Dizel ile başla sonra SUV/Elektrikli v.s ile devam et!
O zaman SUV muv filan de lüx araç da üret,acelen ne yaw
sankim sen uzun yılların araba üreten bir üreticisisin!

Maliyetin her şart da ciddi çok yüksek,hemen her bir şeyi "ithal"
Doların durumu da malum


peki sonuç;en yukarıda yazdım şimdi 60 kağıdı basıp sıraya girenler zaten sırayı da patlattılar yaw:haha1
teslimata yakın ve biraz sonrasında bununda 2.el fahiş fiyatla devirleri başlayacak,ama sırada bir
dünya insan var nasılsa 1 olacka 1,5 sonra 2 kağıdı bulacak,zira enflasyon da patladığı için
manyak bir fiyata gelecke bunun fiyatı ama hala bunlara para basanlar da bir dünya çıkacaktır!

Fabrika satışta sorun görmüyor zaten,2 kağıt dese yine birileri basar ve malı kapatırlar!
Ancak Türk milletinin karakterine hiç uygun bir araba değil bu!
neden derseniz,çok basit,bizim insanımız böyle yakıt yerinde saatler v.s bekleyemez de ondan!!
bu iş bizi bozar,hatta dolum işinin sonu Karakollar da biter:hihi

Geriye şu kalır

-örneğin Hanıma alınır bu meret ve 2.bir araba olarak şehir işinde takılsın oraya buraya
ama yakıt doldurma işine o karışmaz; ...bey arabayı git doldur... der

-"Hava atmak" için ciddi satılır bu meret ayrıca! hava dedinmi bizim için akan sular durur!

-Direk 2.araba olarak özellikle şehir-içi için "yüksek gelir" grubu da alır

yani herifler zatne 20/30bin araç yapacaklar de ki 50bin olsun yaw bunu 1 günde satarlar!
üstelik Reis elini öptürür ve onun için zaten sırada her daim 100bin kişi var
ülen fiyatı da 1.5 kağıt yaptım dese bile o satar:haha1
Fabrikanın kapısı önüne bir tabure atar,geçin ülen sıraya elimi öpüp girin vezneye de
1,5 kağıt yatırın der,fiyat şimdi neden değişti diye de sormayın! adamın elini öpüyorsun ya
e bu da bir bedel demektir,bas şimdi 1.5 kağıdı fazla konuşma gazla toz ol git

valla bu dediğim gibi aynen olabilir bizim memleket de,Kredi Kart filan da geçmez,sadece cash
1.5 kağıt! bas ve kap arabayı bir de Reisin de elini öpeceksin ki bunun bile değeri o arabadan
çok daha değerlidir! böyle tipler çok var bu memleket de

sonra döner memleketine bir de havasını atar,1.5 kağıt verdim ama "değdi" der,boşer
500 kağıt fazla verdim ama önemli değil der...

bunlar "fantezi" filan değil haaa dalgaya düşmeyin aynen bir Türkiye gerçeğidir
acı ama böyle bir gerçekle yaşıyoruz,ama alıştık nasılsa
 
M Çevrimdışı

maymunkral 

Aktif Üye
30 May 2018
358
41
Çalıştığım yer itibarıyla Togg ekibi ile görüşme fırsatım oldu. Kendilerine ekonomik bir araç ihtiyacından bahsettim. Onlar da, ilk etapta d sedan yapacaklarını ama yapılan araştırmalar neticesinde dünyada ve ülkemizde en çok satan araç türünün c suv olması nedeniyle C Suva döndüklerini, buradan elde edilen gelirlerle iki adet uygun maliyetli model çıkaracaklarını söylediler. Bu konuşmayı 1.5 sene önce yaptık. Modellerden biri düşük menzilli tam elektrikli, diğeri de benzinli hibrit olacakmış.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,675
Çalıştığım yer itibarıyla Togg ekibi ile görüşme fırsatım oldu. Kendilerine ekonomik bir araç ihtiyacından bahsettim. Onlar da, ilk etapta d sedan yapacaklarını ama yapılan araştırmalar neticesinde dünyada ve ülkemizde en çok satan araç türünün c suv olması nedeniyle C Suva döndüklerini, buradan elde edilen gelirlerle iki adet uygun maliyetli model çıkaracaklarını söylediler. Bu konuşmayı 1.5 sene önce yaptık. Modellerden biri düşük menzilli tam elektrikli, diğeri de benzinli hibrit olacakmış.
Güzel haber umarım vadeyu uzun tutmazlar.
Emisyon ve gürültü kirliliği olmusturmaması nedeniyle şehirler bir nebze rahatlar.
 
Geri
Üst Alt