B
Çevrimdışı
berkay1074
Yeni Üye
- 26 Eki 2022
- 3
- 33
merhaba,
amazon.com.tr'den 6 ekimde şiparişim oluyor ekspress teslimat olarak geçiyor yani max. 3 günde teslim edilmesi gerekiyor . ilgili link burada
Daha sonra amazon'un sahibi Jeff Bezos'a 20 ekim tarihin de mail atmak zorunda kaldim, 22 ekim günü mail yoluyla müşteri ilişkileri ekibimiz 2 iş günü içinde size geri dönecek diye mail attilar. 2 iş günü olmasa da 4. iş günü sonun da amazon.com.tr yetkileri tarafından aranıp kargomun bugün teslimat olması gerektiğini ama yapmadıkları benden cuma günü'ne kadar beklememi rica ettiler. ve bu mağdureytimin yüzünden iyi niyetle 20 TL amazon.com.tr . çeki hediye etmeye kalktılar.
Esas sorumu gelirsek:
Amazonu Thh şikayet ediceğim lakin sonuç olarak ne hakkım mevcut örneğin şiparişimin para iadesi yapılması ve ürünlerin ücretsiz olarak tteslim edilmesini isteyebilir miyim ? ne gibi haklarım mevcut, google birçok arama yaptım lakin teslim edilmeyen ürünler hakkında benzer bi şikayet konusu bulamadım bu yönde yardımcı olabilecek varmı? bu arada amazon mesefeli satış sözleşmesini paylaşmamaktadır.
amazon.com.tr'den 6 ekimde şiparişim oluyor ekspress teslimat olarak geçiyor yani max. 3 günde teslim edilmesi gerekiyor . ilgili link burada
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
lakin şiparişim 20 gündür teslim edilmiyor. amazon yetkililerine birçok defa gerek eposta gerekse canlı desteğe bağlanıp şikayet ve form ilettim lakin çözümü geçtim geri dönüş bile yapmadılar tek söyledikleri şey 24,48 saat bekleyin teslim edilene kadar bekleyin diye söylemde bulundular.Şikayet maillerim ciddiye alınıp geri dönüş olmadı. Bu arada söylemeden geçemiceğim normalde müşteri hizmetlerine chat yoluyla bağlanıp konuşma kapatalınca müşteri hizmetlerini değerlendirme maili geliyor bu süreçte tek bi mail bile gelmedi Daha sonra amazon'un sahibi Jeff Bezos'a 20 ekim tarihin de mail atmak zorunda kaldim, 22 ekim günü mail yoluyla müşteri ilişkileri ekibimiz 2 iş günü içinde size geri dönecek diye mail attilar. 2 iş günü olmasa da 4. iş günü sonun da amazon.com.tr yetkileri tarafından aranıp kargomun bugün teslimat olması gerektiğini ama yapmadıkları benden cuma günü'ne kadar beklememi rica ettiler. ve bu mağdureytimin yüzünden iyi niyetle 20 TL amazon.com.tr . çeki hediye etmeye kalktılar.
Esas sorumu gelirsek:
Amazonu Thh şikayet ediceğim lakin sonuç olarak ne hakkım mevcut örneğin şiparişimin para iadesi yapılması ve ürünlerin ücretsiz olarak tteslim edilmesini isteyebilir miyim ? ne gibi haklarım mevcut, google birçok arama yaptım lakin teslim edilmeyen ürünler hakkında benzer bi şikayet konusu bulamadım bu yönde yardımcı olabilecek varmı? bu arada amazon mesefeli satış sözleşmesini paylaşmamaktadır.