Evdeki televizyonun kırılması sonucunda yeni bir TV almam gerekti ve
Adem Helvacı hocamızın videolarını ve tavsiyelerini dinledikten sonra samsung marka bir TV almaya karar verdim. Samsung 55Q80T modelini kapalı kutu temin edemediğim için teşhirdeki bir ürünü satın aldım ve servis kurulumu yaparken ekranda karartılar olduğunu fark ettik. Bunun üzerine servis ilgili görüntüleri çekerek panel değişimi yapabilirmiyiz diye genel merkeze bildirdi ancak genel merkez konuyu değerlendirdikten sonra teşhir ürünü olduğu için ilgili sorunun garanti kapsamı dışında olduğunu ve bu neden ile panel değişiminin yapılamayacağını bildirdi. Ürünü iade edebileceğimi bildirdi veya sorunu kabul ederek kullanamaya devam edebileceğimi bildirdi. ilgili sorunun likit kristalleşmesi olduğunu bildirdiler ama terimlere ve olaya hakim olmadığım için tam olarak ne demek istediklerini anlayamadım.
Şuan böyle bir durumda başta sevgili Adem Helvacı hocamız olmak üzere ne yapmamı önerirsiniz? teşhirden aldığım ürün normal ürün fiyatından çok daha uygun bir fiyatta olduğu için panel değişimi ile sorunumun çözülmesi beni mutlu ederdi ama servis bu kapıyı kapattı ve aynı kalitede bir ürünü şuan piyasada bulmamız neredeyse imkansız. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
Şuan böyle bir durumda başta sevgili Adem Helvacı hocamız olmak üzere ne yapmamı önerirsiniz? teşhirden aldığım ürün normal ürün fiyatından çok daha uygun bir fiyatta olduğu için panel değişimi ile sorunumun çözülmesi beni mutlu ederdi ama servis bu kapıyı kapattı ve aynı kalitede bir ürünü şuan piyasada bulmamız neredeyse imkansız. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?