Ürün için Vestele canlı desteğe yazdığımda:
Kontrol edilmesi için servisimizi yönlendirebiliriz Ürün garantisi devam ediyor, yetkili servisimiz üründe kullanıcı veya dış etken kaynaklı bir sorun tespit etmezse; onarımı ücretsiz yapılacak. Servisimiz geldiğinde onarım yaptırmak istemezseniz ya da üründe arıza görülmezse 120 TL tespit ücreti talep edilir. Servis kaydınızı oluşturmamı ister misiniz?
Diye bir dönüş yapıldı ki servis gündüz gelecek aydınlık ortamdan bulutlanmayı etkili göremeyip 120 TL tespit ücretini alıp gidecek gibi duruyor nasıl talepte bulunabilirim gündüz de belli oluyor ama daha az belli oluyor.
Ne dersiniz bu duruma ilk defa garantisi olan bir ürüne arıza tespit ücreti çıkarıldığını gördüm ve çok şaşırdım.
Sevgili
Unforgotten dostumuzun belirttiği üzere bu bir bulutlanma değil, bu artık ''Komutan Logar, bir cisim yaklaşıyor'' un şekil bulmuş hali
Size VMH tarafından verilen cevaplar kalıplaşmış cevaplar. Ben en son bir VMH canlı destekle yaptığımgörüşmede ''bırakın artık bu kalıp mesajları'' diye yazdım kendilerine. Sorunu ve hatta soruyu dahi anlamadan verilen cevaplar bunlar ve ileride olurda servis itirazı ile bir hukuki uyuşmazlık doğarsa ''Bz demiştik'' diyebilmenin altyapısı dahil mesajlar yani dikkate almanıza gerek yok.
Normalde buna KESİNLİKLE hiçbir yetkili servis müşteri hatası diyerek servis ücreti istemez ama insan hali, olur ya paragöz bir patronun ''İlla servis ücreti alacaksın'' dediği bir emekçi kardeşimiz ile gereksiz bir gerginliğie girebilir veya çok Hukusi bir patronun işgüzar bir elmanının paragözlüğüne kurban gidebilirsiniz bu işlerin garantisi yok.
Dolayısı ile ben sizin yerinizde olsam tavrım şu olurdu;
Sevgili Vestel; Sizden .... tarihinde ..... aracılığı ile satın almış olduğum SEG marka ... model televizyonumda yaşadığım ve tüketici kaynaklı olmadığı bariz şekilde belli olan sorunum ile ilgili .... tarihinde .... kanalından kurduğum iletişimde açık açık benden 120TL para tahsil etme olasılığınız olduğunu belirtmeniz üzere haklarımı yasal yollardan aramaya karar verdim ve .... tarihinde .... kayıt numarası ile Tüketici Hakem Heyetine ürünün ayıpsız misli ile değişimi yönde karar verilmesine dair arzımı ilettiğim dilekçemi sundum. En azından Devlet daha evime bile gelip sorunu görmeden bana paradan bahsetmiyor.
Bu bir kinaye değildir sakın yanlış anlaşılmasın. Bir iş nasıl başladı ise öyle gider mantığından hareketle daha sorunu anlamayan ve hemen paradan bahseden bir sisteme vereceğiniz en iyi yanıt bu dur.
Elinizde delil nitelikli fotoğraflar var, bunları PDF formatına çevirin, Edevletinize girin ve 5 dakikada delil nitelikli fotolar, faturanız ve dilekçeniz ile birlikte müracaatınızı yapın. Bu müracaat numarasını alıp yukarıdaki metne ekleyip vestelde ulaştırabildiğiniz tüm kanallara ulaştırın sonra siz sırtınıza yaslanın gerisini onlar düşünsün siz niye peşlerinden koşasınız ki?
Tamam kabul, biraz geç çözülür ancak sinir stres olmazsınız. Ayrıca o hali ile kullanmanızın da teknik anlamda bir sakıncası veya doğuracağı tehlike yoktur.
Siz Vestelin sizin evinize gelmesini sağlasanız ve para vermemeyi başarsanız dahi bu Vestel'in Teknik Müdürlük denen departmanında öyle zihni sinirler çalışıyor ki, size verecekleri cevap zaten ''Koşarken Belli olmaz'' tarzı bir saçmalık olacaktır yani boşuna ne vaktinizi harcayın ne nefesinizi tüketin ne de canınızı sıkın.