Televizyondaki bu bulutlanma garanti kapsamına girer mi?

A Çevrimdışı

asddfgj

Aktif Üye
20 Ara 2020
66
24
Yeni aldığım seg marka televizyonumda kurulumu yaptırdığım vakit gündüz olması sebebiyle o zaman çok anlayamadığımız ama akşam olduğunda benim ve evdekilerin dikkatlerinden kaçmadığı ekranın orta kısmına yakın bir yerde bulutlanma gözüküyor. Bununla ilgili Adem Helvacı Adem Helvacı videosunda bulutlanmanın farklı açılarda çekilmiş fotoğraflarda gözüküyor olması endüstriyel kriterlerin dahilinde olmadığını anlıyorum yanlış anlamadıysam sizinde değerli görüşlerinize ve bundan sonra yapabileceğim prosedür ve tutum hakkında sizden değerli fikirlerinizi almak istiyorum.
 
Son düzenleme:
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,731
40
Adem abi görünce bir yorum yapacaktır ama benim şahsi fikrim, bence direkt Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçip ürün değişimi isteyin. Sizinki bulutlanmadan ziyade tv'nin ortasına meteor düşmüş gibi, ilk defa böyle bir şey görüyorum.
 
A Çevrimdışı

asddfgj

Aktif Üye
20 Ara 2020
66
24
Adem abi görünce bir yorum yapacaktır ama benim şahsi fikrim, bence direkt Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçip ürün değişimi isteyin. Sizinki bulutlanmadan ziyade tv'nin ortasına meteor düşmüş gibi, ilk defa böyle bir şey görüyorum.
Vestel whatsapp hattından fotolarla birlikte durumu anlatmam yeterli olur mu yoksa servisi mi çağırayım direk
Adem Helvacı Adem Helvacı sizin teşhisinizle başvurmam servisin olmaması gereken bir dönüş yapmaması açısından da çok önemli olduğunu düşünüyorum
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

asddfgj

Aktif Üye
20 Ara 2020
66
24
Ürün için Vestele canlı desteğe yazdığımda:
Kontrol edilmesi için servisimizi yönlendirebiliriz Ürün garantisi devam ediyor, yetkili servisimiz üründe kullanıcı veya dış etken kaynaklı bir sorun tespit etmezse; onarımı ücretsiz yapılacak. Servisimiz geldiğinde onarım yaptırmak istemezseniz ya da üründe arıza görülmezse 120 TL tespit ücreti talep edilir. Servis kaydınızı oluşturmamı ister misiniz?

Diye bir dönüş yapıldı ki servis gündüz gelecek aydınlık ortamdan bulutlanmayı etkili göremeyip 120 TL tespit ücretini alıp gidecek gibi duruyor nasıl talepte bulunabilirim gündüz de belli oluyor ama daha az belli oluyor.

Ne dersiniz bu duruma ilk defa garantisi olan bir ürüne arıza tespit ücreti çıkarıldığını gördüm ve çok şaşırdım.
Adem abi görünce bir yorum yapacaktır ama benim şahsi fikrim, bence direkt Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçip ürün değişimi isteyin. Sizinki bulutlanmadan ziyade tv'nin ortasına meteor düşmüş gibi, ilk defa böyle bir şey görüyorum.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ürün için Vestele canlı desteğe yazdığımda:
Kontrol edilmesi için servisimizi yönlendirebiliriz Ürün garantisi devam ediyor, yetkili servisimiz üründe kullanıcı veya dış etken kaynaklı bir sorun tespit etmezse; onarımı ücretsiz yapılacak. Servisimiz geldiğinde onarım yaptırmak istemezseniz ya da üründe arıza görülmezse 120 TL tespit ücreti talep edilir. Servis kaydınızı oluşturmamı ister misiniz?

Diye bir dönüş yapıldı ki servis gündüz gelecek aydınlık ortamdan bulutlanmayı etkili göremeyip 120 TL tespit ücretini alıp gidecek gibi duruyor nasıl talepte bulunabilirim gündüz de belli oluyor ama daha az belli oluyor.

Ne dersiniz bu duruma ilk defa garantisi olan bir ürüne arıza tespit ücreti çıkarıldığını gördüm ve çok şaşırdım.
Sevgili Samurai Unforgotten dostumuzun belirttiği üzere bu bir bulutlanma değil, bu artık ''Komutan Logar, bir cisim yaklaşıyor'' un şekil bulmuş hali :)

Size VMH tarafından verilen cevaplar kalıplaşmış cevaplar. Ben en son bir VMH canlı destekle yaptığımgörüşmede ''bırakın artık bu kalıp mesajları'' diye yazdım kendilerine. Sorunu ve hatta soruyu dahi anlamadan verilen cevaplar bunlar ve ileride olurda servis itirazı ile bir hukuki uyuşmazlık doğarsa ''Bz demiştik'' diyebilmenin altyapısı dahil mesajlar yani dikkate almanıza gerek yok.

Normalde buna KESİNLİKLE hiçbir yetkili servis müşteri hatası diyerek servis ücreti istemez ama insan hali, olur ya paragöz bir patronun ''İlla servis ücreti alacaksın'' dediği bir emekçi kardeşimiz ile gereksiz bir gerginliğie girebilir veya çok Hukusi bir patronun işgüzar bir elmanının paragözlüğüne kurban gidebilirsiniz bu işlerin garantisi yok.

Dolayısı ile ben sizin yerinizde olsam tavrım şu olurdu;

Sevgili Vestel; Sizden .... tarihinde ..... aracılığı ile satın almış olduğum SEG marka ... model televizyonumda yaşadığım ve tüketici kaynaklı olmadığı bariz şekilde belli olan sorunum ile ilgili .... tarihinde .... kanalından kurduğum iletişimde açık açık benden 120TL para tahsil etme olasılığınız olduğunu belirtmeniz üzere haklarımı yasal yollardan aramaya karar verdim ve .... tarihinde .... kayıt numarası ile Tüketici Hakem Heyetine ürünün ayıpsız misli ile değişimi yönde karar verilmesine dair arzımı ilettiğim dilekçemi sundum. En azından Devlet daha evime bile gelip sorunu görmeden bana paradan bahsetmiyor.

Bu bir kinaye değildir sakın yanlış anlaşılmasın. Bir iş nasıl başladı ise öyle gider mantığından hareketle daha sorunu anlamayan ve hemen paradan bahseden bir sisteme vereceğiniz en iyi yanıt bu dur.

Elinizde delil nitelikli fotoğraflar var, bunları PDF formatına çevirin, Edevletinize girin ve 5 dakikada delil nitelikli fotolar, faturanız ve dilekçeniz ile birlikte müracaatınızı yapın. Bu müracaat numarasını alıp yukarıdaki metne ekleyip vestelde ulaştırabildiğiniz tüm kanallara ulaştırın sonra siz sırtınıza yaslanın gerisini onlar düşünsün siz niye peşlerinden koşasınız ki?

Tamam kabul, biraz geç çözülür ancak sinir stres olmazsınız. Ayrıca o hali ile kullanmanızın da teknik anlamda bir sakıncası veya doğuracağı tehlike yoktur.

Siz Vestelin sizin evinize gelmesini sağlasanız ve para vermemeyi başarsanız dahi bu Vestel'in Teknik Müdürlük denen departmanında öyle zihni sinirler çalışıyor ki, size verecekleri cevap zaten ''Koşarken Belli olmaz'' tarzı bir saçmalık olacaktır yani boşuna ne vaktinizi harcayın ne nefesinizi tüketin ne de canınızı sıkın.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
TV nin sol üst veya sağ üst çerçevesinden tut sağ sol hareket ettir bir nevi silkele, düzelecektir.

16724868677134034986926836467949.jpg
 
A Çevrimdışı

asddfgj

Aktif Üye
20 Ara 2020
66
24
Cevaplarınız için teşekkür ediyorum Adem Helvacı Adem Helvacı, F fikoloji, TEKNOwest TEKNOwest yakın zamanda dönüş yapamadım kusura bakmayın.

F fikoloji, TEKNOwest TEKNOwest öncelikle sizin dediklerinizi yaptım ama doğru mu yaptım yanlış mı yaptım yoksa tv'ye bir şey olur diye çok sarsmak istemediğimden çok etkili mi yapamadım bilemiyorum gelip geçtikçe tvnin üst köşelerinden tutup düzelsin diye sarsmaya çalışıyorum maalasef sonuç alamadım yine teşekkür ediyorum ve düzelmesi için tavsiyelere açığım tekrardan.

Adem Helvacı Adem Helvacı gerçekten benim isteğim tv değişmekten ziyade karanlık sahnelerde bu olayın olmaması ve tv'nin düzelmesi keşke böyle bir bilinen sorunun göz ardı edilmese de nasıl ben bu ürün için istenen bir fiyatı tam ödüyorsam karşısında da eksiksiz bir ürün ve eksiksiz hizmet alsam.
Bu arada Vestel müşteri hizmetlerine durumu resimlerle anlatan bir eposta attım ama hala dönüş olmadı geçen haftadan beri bu durum ayrı bir üzdü hayal kırıklığına uğrattı.
Hatta aklımda servise bu fotolarla gidip ne yapabilirsiniz ya da Vestele iletin bu durumu siz gelip 120 tl masraf çıkarmayın diye ben geldim demek de istiyorum ama bilmiyorum keşke tüketici hakem heyetine gitmeden etkili bir diyalogla çözülsün istiyorum ki ben onlara illa tv değiştirelim diye bir baskıcı bir tutumla yaklaşmıyorum benim böyle bir sorunum var ilgilenin demek istiyorum başta hatta F fikoloji ve TEKNOwest TEKNOwest yöntemini gelip bizde bir bakalım belki çözüm olur olmadı Vestel'e iletir duruma göre bakarız demeleri yetecek sonuçta ürünü satmakla değil amaç ve sonuç müşteriyi mutlu etmek olmasını düşünüyorum.

Konuyu çok uzatmadan belki de direk dediğiniz gibi tüketici hakem heyetine başvurmak benim için en zahmetsiz olacak ama maalesef bu gibi durumla pek tecrübem olmadığı için tam olarak ne yazmam gerekir internette örnekler var ama hangisi bana uygun olduğunu da karar veremedim (dilekçe gibi olan var form gibi olan var) bu konu hakkında daha yardımcı olursanız sevinirim.

Birde sonuç nasıl şekilleniyor servis direk iade ve değişim derse yeni cihazla değişimi Vestel mi sağlayacak yoksa satın aldığım yer mi geçenlerde buna benzer bir durumda muadil cihaz olmadığı için satın alınan yer ya para iade ya da yerine vereceği üst model cihaz için fiyat farkı istenmişti sanırsam forumda böyle bir durum olmaması için neye dikkat etmeliyiz.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt