Merhaba,
49PUS7002/62 model Phillips televizyonum var. Garantisi 2 yıldı, 3. yılında bozuldu. Televizyonu açtıktan bir süre sonra görüntü yatayda titremeye başlıyor. Yetkili servise teslim ettim. Önce sorunun anakarttan olduğu, 800TL civarı bir masrafı olduğu söylendi. Sonrasında daha detaylı incelenebilmesi için ana merkeze gönderildiği, panelin de değişmesi gerektiği ve bunun 2000TL civarı bir masrafı olduğu söylendi. Toplamda 2800TL ediyor, dolar kurunu görmezden gelirsek bu neredeyse televizyonun zamanında alındığı fiyata yakın bir ücret. Tamir ettirsem tekrar bozulmayacağının garantisi yok diye düşündüm ve tamir ettirmedim, televizyonu geri istedim. Şimdi kapalı halde evde duruyor.
İlk sormak istediğim soru, televizyonu başka bir yere göstermeli miyim? Televizyonun umudu yok dersek, bu televizyondan nasıl kurtulmalıyım? Merak ediyorum bozuk hali para eder mi parçaları sebebiyle, yoksa direk elektronik atıklarla ilgilenen bir kuruma mı bağışlanmalı.
İkinci sorum ise, 10 yıl öyle ya da böyle dayanması beklenen bir ürünün 3. yılında böyle bir miktarda masraf çıkarması üzücü oldu. Bir sonraki TV alışverişimde ek garanti süresi imkanı sunulursa düşünmeli miyim?
49PUS7002/62 model Phillips televizyonum var. Garantisi 2 yıldı, 3. yılında bozuldu. Televizyonu açtıktan bir süre sonra görüntü yatayda titremeye başlıyor. Yetkili servise teslim ettim. Önce sorunun anakarttan olduğu, 800TL civarı bir masrafı olduğu söylendi. Sonrasında daha detaylı incelenebilmesi için ana merkeze gönderildiği, panelin de değişmesi gerektiği ve bunun 2000TL civarı bir masrafı olduğu söylendi. Toplamda 2800TL ediyor, dolar kurunu görmezden gelirsek bu neredeyse televizyonun zamanında alındığı fiyata yakın bir ücret. Tamir ettirsem tekrar bozulmayacağının garantisi yok diye düşündüm ve tamir ettirmedim, televizyonu geri istedim. Şimdi kapalı halde evde duruyor.
İlk sormak istediğim soru, televizyonu başka bir yere göstermeli miyim? Televizyonun umudu yok dersek, bu televizyondan nasıl kurtulmalıyım? Merak ediyorum bozuk hali para eder mi parçaları sebebiyle, yoksa direk elektronik atıklarla ilgilenen bir kuruma mı bağışlanmalı.
İkinci sorum ise, 10 yıl öyle ya da böyle dayanması beklenen bir ürünün 3. yılında böyle bir miktarda masraf çıkarması üzücü oldu. Bir sonraki TV alışverişimde ek garanti süresi imkanı sunulursa düşünmeli miyim?