Telebim ve iznim olmaksızın ürün iadesi yapılıp ücret iade edildi...

P Çevrimdışı

Pirahraz

Yeni Üye
7 Eki 2022
4
33
Hepsiburada satın aldığım adıma faturalı ürünü 2 kez talep oluşturup iade etmek istedi 10 kez yazılı 10 kez sözlü reddetim yine de iade başlatıp paramı karta geri yatırmış ürünü de kargoya vermekten vazgeçmiş iznim ve talebim olmaksızın iade gerçekleştirmiş. İş bu noktada yöne Hepsiburada'yı arayıp durumu insan gibi açıkladım anlattım durum incelenerek size 3 iş günü içerisinde dönüş yapılacaktır dendi burada sormak istediğim benim şu an hangi haklarımın olduğu ürün iadesi gerçekleştirildi için var olduğunu bildiğim 4 seçimlik hakkımı kullanmam önlenmiş mı oldu, onarım, misli ile değişim, ayıp oranında indirim ve ücret iadesi bildiğim haklarım bunlardı kargom gelse değişim talep edecektim şimdi bana aynı ürünü dilerseniz tekrar satın alın diyorlar aldığım fiyat ile güncel fiyat arasında 1000 lira fark var
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,098
40
0 ürün mü aldınız yoksa gelen ürünü değişim için gönderdiniz iade mi çıktı o kısmı pek anlaşılmıyor

0 aldıysanız adınıza faturalanıp sevkiyatı olmadıysa talep edeceğiniz bir hak oluşmuyor aynı durum amazonda başıma geldi ücreti kartınıza iade ediyorlar ve konu kapanıyor

Zaten para iadesi yapıldı ise tüketici hakları vs de ilgilenmez bu konuyla
 
P Çevrimdışı

Pirahraz

Yeni Üye
7 Eki 2022
4
33
0 ürün mü aldınız yoksa gelen ürünü değişim için gönderdiniz iade mi çıktı o kısmı pek anlaşılmıyor

0 aldıysanız adınıza faturalanıp sevkiyatı olmadıysa talep edeceğiniz bir hak oluşmuyor aynı durum amazonda başıma geldi ücreti kartınıza iade ediyorlar ve konu kapanıyor

Zaten para iadesi yapıldı ise tüketici hakları vs de ilgilenmez bu konuyla
Ürünü sıfır aldım 3 gün sonra görüntüde hale benzeri bir hata çıktı hemen değişim talebi ile Hepsiburada'ya yolladım onlar da servise yollayıp cihazda bir sorun olmadığını ama ne hikmetse zaten güncel olan yazılımı güncellenip gönderdiklerini yazmışlar onarım kabul etmediğimi değişim talep ettiğini defaatle bildirdim bu sebeple kargoyu kabul etmedim kapıdan döndü bu sefer bana ürünün dediğim olduğunu bana başka bir cihaz gönderdiklerini söylediler baktım alenen saçma sapan yalanlar söylenmeye başladı bana ürünü geri gönderin lütfen tüketici hakem heyetine gideceğim dedim bunun üzerine ithalatçı firmaya giden iade işlemi başlatılmış ürünün talebi iptal edilerek bana gönderilmek üzere kargoda tekrar yönlendirildi fakat bana değil başka adrese gitmişler kurye arayıp söyledi yanlışlık olmuş abi dedi akşam dağıtım birimine gönderirim 3 Ekim de size gelir ürün tamam dedim yine de her durumdan destek taleplerinden ya da Whatsapp üzerinden ya da telefon ile Hepsiburada'ya durumu anlatıp iade kabul etmediğini sürecin çok uzadığını günlerdir kargoda gezen ürünün hassas bir ürün olduğunu ivedilikle problemin çözülerek kargonun tarafına ulaştırmasını rica ediyorum neyse bana gelmesi gereken kargo 4 Ekim'de hala dağıtım merkezinde göründüğü için tekrar ulaşım sağladım ama ille de ithalatçı firmaya dönmesi gerekiyormuş bana yönlendirebilmek için tekrar iade tabebi açtılar sitem ve haykırış ile karışık böyle bir talebim olmadığını bana ürünümü yoklamaları söyledim bana zaten ürünü bana yollayabilmek için talep oluşturduklarını kontrol edersem zaten iade işleminin kabul edilmediğini ürünün 3 iş günü içinde kargolanacağını söylediler yine bekleyin dediler yine bekledim bana bahsedilen 3 günün 2 si geçmişti ayrıca kontrol ettiğinde ürünün kargoya veriliş tarihi en geç 7 si yani dün olması gerekirken 10 Ekim olmuştu bina dair yeni bir destek tabebi oluşturdum iki kere yazılı bir kere sözlü olarak ürünün bana 3 iş günü içerisinde geleceğini söylediniz lakin şimdi 10 Ekim görünüyor dedim bir de ne göreyim destek talebinin ardından 1 saat geçmeden bana para iadesi yapılmış tekrar aradım bu ne demek kardeşim vs yine inceleme için beklememi söylediler bir de çok bilgece bir tavsiyede bulunup isterseniz yeniden satın alın dediler ...
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,098
40
Şimdi konu anlaşılır oldu teşekkürler

Kısaca konuyu şöyle özetleyelim

Sizin ürün 3 gün içinde arıza yaptı sizde hepsiburadaya geri gönderdiniz değişim istediniz en doğal hakkınızla

Sonra ürün firmaya ulaştı güncelleme yapıldı aynı ürün size geri gönderildi sizde kabul etmediniz ve ürün geri gitti buraya kadar normal

Burdan sonraki süreçte hepsiburada dediki satıcıya bunu müşteri almıyor yenisini gönder satıcı da baktıki ürünün fiyatı yükselmiş ben yenisini alıp gönderirsem bu işten zarar edecem hepsiburadaya dediki ben bunun yenisini temin edemiyorum para iadesi yapalım o yüzden size para iadesi yapıldı

Muhtemelen süreç bu şekilde gerçekleşti

Para iadeniz yapıldığı için herhangi bir hak talep edemezsiniz maalesef

Şikayette bulunsanız bile firma diyecekki mal ayıplı çıktı yenisini gönderdik müşteri kabul etmedi (siz gelen ürünü kabul etmedim geri gitti yazmışsınız ona istinaden yazıyorum aslında firmaya bu işten sıyrılması içinde güzel bir fırsat vermişsiniz) müşterinin maddi olarak zarar görmemesi için para iadesini gerçekleştirdik

Yargı makamı veya hakem heyeti her neresi olursa olsun onlarda diyecekki bak dürüst esnaf mağduriyeti hemen gidermiş konu kapanacak

Paranızı almışsınız alamayıp uğraşmak zorunda kalan bir sürü insan var

Yenisini alın bence de
 
P Çevrimdışı

Pirahraz

Yeni Üye
7 Eki 2022
4
33
Şimdi konu anlaşılır oldu teşekkürler

Kısaca konuyu şöyle özetleyelim

Sizin ürün 3 gün içinde arıza yaptı sizde hepsiburadaya geri gönderdiniz değişim istediniz en doğal hakkınızla

Sonra ürün firmaya ulaştı güncelleme yapıldı aynı ürün size geri gönderildi sizde kabul etmediniz ve ürün geri gitti buraya kadar normal

Burdan sonraki süreçte hepsiburada dediki satıcıya bunu müşteri almıyor yenisini gönder satıcı da baktıki ürünün fiyatı yükselmiş ben yenisini alıp gönderirsem bu işten zarar edecem hepsiburadaya dediki ben bunun yenisini temin edemiyorum para iadesi yapalım o yüzden size para iadesi yapıldı

Muhtemelen süreç bu şekilde gerçekleşti

Para iadeniz yapıldığı için herhangi bir hak talep edemezsiniz maalesef

Şikayette bulunsanız bile firma diyecekki mal ayıplı çıktı yenisini gönderdik müşteri kabul etmedi (siz gelen ürünü kabul etmedim geri gitti yazmışsınız ona istinaden yazıyorum aslında firmaya bu işten sıyrılması içinde güzel bir fırsat vermişsiniz) müşterinin maddi olarak zarar görmemesi için para iadesini gerçekleştirdik

Yargı makamı veya hakem heyeti her neresi olursa olsun onlarda diyecekki bak dürüst esnaf mağduriyeti hemen gidermiş konu kapanacak

Paranızı almışsınız alamayıp uğraşmak zorunda kalan bir sürü insan var

Yenisini alın bence de
Yenisini alamam zira 1000 lira fark var ayrıca ürün halihazırda satışta dolayısıyla karşılayamıyor durumu da değil durum elinde olmasa yine bir tutarlı tarafı var ve yine ayrıca 2 kez iade talebi açıldı ikisini de reddettim cihaz bana gönderilmek üzere kargodaydı belki her gün hem yazılı hem sözlü görüşme yapıldı para iadesi yapılan 6 ekime kadar her gün ki o gün de sözde cihazı bana ulaştırmak için sistematik manevra olarak açılan iade tabebi red olunmuş ve kargolanmak üzere bekliyordu defalarca iade kabul etmediğimi yazdım ve söyledim buna rağmen sadece bir kere en başta değişim talep ettim onu da red ettiler yani onarım yapıldı değişim olmadı bana muhtemelen 4 kere bir sorun yokmuş 2 kere yazılım güncellenmiş bir kere de değiştirilmiş dendi ve değiştilmiş dendiği zaman ben ürünü geri çevirmiştim kargoyu tarafıma ulaştırmaları için her gün sözlü yazılı iletişim kurup takip ettim iade yapılana kadar da aslında aktif bir iade yoktu ortada son kez açılan iade kaydı da red edilmiş ve kargo bana gönderilmek üzere bekliyordu bir anda hesaba para yattı sonra baktım iade olmuş hepsi 1 saat içerisinde ve benim haberim ve iznim olmadan oldu kargo yola çıkmış ve bana ulaşamamış olsalar bu da onların iade için bahanesi olabilirdi ama bu durum tamamen usulsüz değil mi Hepsiburada'ya açılan tüm destek taleplerim duruyor neredeyse her birinde iade kabul edilmeyecektir deniyor ürün isteniyor onların da bana 5 ekimden konuya dair son aldığım bilgi olan gün yani 6 ekime kadar 3 iş günü içerisinde tarafıma iade edileceği söylendi yazılı ve sözlü beyanları var gerçekten bir hakkım olmamasını anlayamıyorum zira bu durum satın aldığınız bir ürünü satıcı fiyatı arttı diye el koyup size daha önceki fiyatı verip aynı ürünü güncel fiyattan satması olayı bildiğimiz gasp değil mi bu ben 18 inden beri bununla uğraşıyorum yaşadığım manevi sıkıntılar bir yana maddi olarakta zarardayım bırakın aynı ürünü muadil ürünlerin bile fiyatı arttı eğer kargo tarafıma ulaşmış olsa değişim talebi için hakem heyetine başvuru yapacaktım ya da en yüksek ticari avans faizi uygulanarak bedel iadesi talep edebilirdim hakem heyeti masrafları bilirkişi masrafları tebligat giderleri de cabası ama değişim hakkımı kullandırmadılar üstüne üstlük ürünü gasp ettiler hala bir yaptırımı olması gerektiğine inanıyorum bunca yazılı sözlü hem benim hem Hepsiburada nın kanıtlı görüşmeleri hiç bir anlam ifade etmiyorsa hakkımı bilerek bile savunmayacaksam gücü yeten gücü yetere düzeni varsa nerede kaldı bu kanunlar aklım hafsalam almıyor...
 
P Çevrimdışı

Pirahraz

Yeni Üye
7 Eki 2022
4
33
Adem Helvacı Adem Helvacı Konuya dair bilginizi tecrübenizi ya da tavsiyenizi rica edebilir miyim kimsiniz bilmiyorum ama sizin adınızı iletip bu platforma yönlendirdiler yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
THH'ye 6502 sayılı kanunda yer alan diğer talepleri, seçip durumu özetleyin ürünün satın aldığınız, tarihteki fiyat'tan ilgili firma tarafından tekrar tarafınıza satılmasını talep edin. Sonuçlanmasını bekleyin.
 
Geri
Üst Alt