Hepsiburada satın aldığım adıma faturalı ürünü 2 kez talep oluşturup iade etmek istedi 10 kez yazılı 10 kez sözlü reddetim yine de iade başlatıp paramı karta geri yatırmış ürünü de kargoya vermekten vazgeçmiş iznim ve talebim olmaksızın iade gerçekleştirmiş. İş bu noktada yöne Hepsiburada'yı arayıp durumu insan gibi açıkladım anlattım durum incelenerek size 3 iş günü içerisinde dönüş yapılacaktır dendi burada sormak istediğim benim şu an hangi haklarımın olduğu ürün iadesi gerçekleştirildi için var olduğunu bildiğim 4 seçimlik hakkımı kullanmam önlenmiş mı oldu, onarım, misli ile değişim, ayıp oranında indirim ve ücret iadesi bildiğim haklarım bunlardı kargom gelse değişim talep edecektim şimdi bana aynı ürünü dilerseniz tekrar satın alın diyorlar aldığım fiyat ile güncel fiyat arasında 1000 lira fark var