Freud09
Aktif Üye
- 26 May 2020
- 64
- 25
Xiaomi Redmi Note 10S 128 gb model telefonu kullanırken denge kaybı sonucu yere düşmeden veya darbe almadan telefonun kasası avucumun içinde yamuldu. Şimdiye kadar bu kadar dayanıksız bir telefon görmedim. Gün sonuna kadar yamukluk dışında kadar hiçbir problem yoktu. Sarja bağladığımda şarj olmuyordu. Ben de 24.07.2023 tarihinde en yakın İzmir genpa servisine kargoladım. Birkaç gün sonra 1632,39 TL teklif tutarlı bir ücreti yatırmanız gerekiyor şeklinde mesaj geldi. Ertesi gün teknik servisi aradığımda ekran değişimi yapılması gerektiği söylendi. Ben de ekran ile ilgili bir sorunumun olmadığını şarj olmadığı için gönderdiğimi söyledim. Müşteri hizmetleri şirket politikası gereği ekran değişimi olmadan sorununuzu çözemeyeceğini açıkladı. Anlamadığın ekranda yamukluk yoktu. Ya da dokunmatik ekranda problem yoktu. Şarjı bitmeden hemen içindeki verileri bile aldım. Ayrıca kasanın bu kadar hafif bir şeyden yamulması da normal değil. Hadi bu benim hatam diyelim. Tekrar soru sormak için ikinci bir müşteri hizmetleri ile konuştuğumda ekran ile kasanın bir bütün olduğunu söyledi. Benim bildiğim ekran ile kasa ayrı sonradan yapıştırılıyor. Mecburen bu ücreti yatırmam gerekiyormuş. Bu konuda ne yapabilirim?
Son düzenleme: