TECWOOD KIRIK EKRAN

Serhat Altun Çevrimdışı

Serhat Altun 

Aktif Üye
11 Ara 2019
93
65
04.11.2025 tarihinde evime yakın olan a101 mağazasından 2026 yılı içinde düğün yapmayı planladığımız oğlum için 65tech9700ua tv aldım hemen kullanılmayacağı için tv yi evin bi köşesine kaldırdım. Bir arkadaşım zincir mağazalardan alınan tv lerin 6 ay içinde kurulumunun yapılması yönünde duyumu olduğunu söyledi yaptığım araştırmalar sonucunda nette böyle bir bilgi gördüm ama hiç kimseye veya servise mağazaya sormadım 15.12.2025 tarihinde vestel servisisine kutu açılımını ekran ve panel durumunu kontrol ettirelim garantisi başlasın diye düşündük vestel servisine müracaat ettim ne yapmam gerektiğini sordum montaj kaydı oluşturmamı söylediler bu arada tv nin markasını ve nereden aldığımı sordular bende tecwood marka ve a101 den aldığımı söyledim bana zincir mağazalardan satın alınan tüm vestel ürünü tv lerin montajı nın ücretli ve 2400 tl olduğunu söylediler ücreti kabul etmem halinde montaj kurulumu yapabileceklerini söylediler bende para çok da önemli değil ama bunun kurulumu nun ücretli olduğunu söylemediler bilgi verilseydi almazdım dedim servisteki tekniker eleman vestel den tüm servislere gelen yazıyı gösterdi yukarıda yazdığım gibi zincir mağazalardan satın alınan tv lerin kurulumunun ücretli olduğunu ve garanti süresinin 3 yıldan 2 yıla çekildiği yazıyordu bende 0 850 222 41 23 nolu vestel whatsapp destek hattından sordum özellikle a101 olduğunu belirterek tv nin kurulumunun ücretli-ücretsiz olup olmadığını sordum önce ücretsiz dediler sonra ücretli olduğunu belirttiler bana bir link attılar bu link den kayıt oluşturmamı belirttiler verilen linkten kayıt oluşturdum iki seçenek vardı ( 1 kurulumu kendim yapacağım ( 2 kurulumu servis yapsın bende kurulumu kendim yapacağım seçeneğini seçtim 15.12.2025 günü akşam eve gidince çocukla beraber video kaydı yaparak kutu açılmı yaptım ve tv yi kurdum fişe takıp elektririği verdim ( regüleli ups kullanıyorum ) ve büyük ikramiye bana çıktı yani ekran kırık üst kenar ortasından sola doğru yatay şekilde gelerek sol kenar orta kısımın biraz alt tarafında sonlanıyor tv kutusunda hiçbir darbe izi yok bugün a101 e uğradım durumu anlattım bizimle ilgisi yok servisle çözeceksiniz diyorlar servise gittim onlarda kendiniz montaj ve kurulum yapmayı tercih ettiniz bizim yapabileceğimiz birşey yok dediler servisten ayrılırken eleman size şöyle yardımda bulunabilirim dedi kuruluma gelirim ücretimi alırım ekranın kırık çıktığına dair rapor tutarım sadece bunu yapabilirim dedi


valla üstatlar yardımlarınızı bekliyorum ne yapabilirim nasıl bir yol izlemeliyim ne yapmalıyım engin bilgilerinize ihtiyacım var. Saygılar
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
23,771
Bu mevzu Servis, A101 arasında çözebileceğinizi sanmıyorum. Bu konuyla ilgili kapsamlı yazı.

 
Geri
Üst Alt