Merhaba ismim Aykut Tekirdağ ikamet ediyorum. Adem ustam Philips 43pus 6262 model tv’im var. 2017 yılında aldım garanti süresi yaklaşık 1 ay var. 2 hafta önce 180 derece ters görüntü ile karşılaştım servis yazılım ile ilgili dedi sorunu çözdü yazılım sorunu tekrarlarsa ne yapabilirim bu konu hakkında YouTube ta video çekerseniz sevinirim.
ÖDeğerli kardeşim selamlar; Hopşgeldiniz aramıza.
Aslında sevgili kardeşim Kenan'ın 55PUS7909 tv için de yazılım yükleme yönergesini videoya çekecektik, yoğunluğa kurban gitti o konu da. Sizin sorun için de önümüzdeki süreçte mutlaka bir yazılım yükleme videosu çekerek Pixel Teknoloji kanalımızda yayınlar, sorun yaşadığınızda başvuracağınız bir bilgi kaynağı oluşturmaya çalışırız
Değerli kardeşim selamlar; Hopşgeldiniz aramıza.
Aslında sevgili kardeşim Kenan'ın 55PUS7909 tv için de yazılım yükleme yönergesini videoya çekecektik, yoğunluğa kurban gitti o konu da. Sizin sorun için de önümüzdeki süreçte mutlaka bir yazılım yükleme videosu çekerek Pixel Teknoloji kanalımızda yayınlar, sorun yaşadığınızda başvuracağınız bir bilgi kaynağı oluşturmaya çalışırız
Ö
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
İlginize teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
@ pixel sayfasına nasıl ulaşabilirim
Günaydın, kendi kendine mi oldu bu durum?Adem helvacı hocam merhaba 43pus6262 Philips televizyon ekranında 90 derece ters görüntü sorununu çözmek için video paylaştınızmı. Pixel sayfasına giriş yapamıyorum. Yardımcı olurmusunuz.
Adem hocam söylediğiniz gibi 180 derece ters görüntü bu sorunu garanti süresi olduğu için servis yazılım atıp düzeltti şuan garanti bitti bu sorun tekrarlarsa ne yapabiliriz siz Kenan’ın 55pus7909 televizyon’u için’de video çekiceğimizi söylemiştiniz ters görüntü sorununu size Eylül ayında 4/09/2019 yazmıştım.Günaydın, kendi kendine mi oldu bu durum?
Ayrıca 90 derece ise görüntü yan duruyor oılması lazım, ters döndü diyorsanız 180 derece dönmüş olması gerekir.
Ben de servis arkadaşa danışacağım o nedenle soruyorum bunları
Pixel Teknolojide bir üyelik sistemi yok zaten, bütün iletişiminizi buradan sağlayabilirsiniz
bu sorun kendiliğinden oldu.akşam televizyonu kapattık sabah açtığımızda 180 derece ters görüntü ile karşılaştık. İlginize teşekkür ederim hocam.Adem hocam söylediğiniz gibi 180 derece ters görüntü bu sorunu garanti süresi olduğu için servis yazılım atıp düzeltti şuan garanti bitti bu sorun tekrarlarsa ne yapabiliriz siz Kenan’ın 55pus7909 televizyon’u için’de video çekiceğimizi söylemiştiniz ters görüntü sorununu size Eylül ayında 4/09/2019 yazmıştım.
Tamam yine yazılımla düzelir ve hatta şöyle yaparız. Yarın servis arkadaşı ararım, atölyelerinde uygulamalı olarak bu sorunun çözümü için yazılım yükleme sürecini kayda alır sizinle paylaşırımAdem hocam söylediğiniz gibi 180 derece ters görüntü bu sorunu garanti süresi olduğu için servis yazılım atıp düzeltti şuan garanti bitti bu sorun tekrarlarsa ne yapabiliriz siz Kenan’ın 55pus7909 televizyon’u için’de video çekiceğimizi söylemiştiniz ters görüntü sorununu size Eylül ayında 4/09/2019 yazmıştım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bu sorun
bu sorun kendiliğinden oldu.akşam televizyonu kapattık sabah açtığımızda 180 derece ters görüntü ile karşılaştık. İlginize teşekkür ederim hocam.
Teşekkür ederim hocam hayırlı akşamlar.Tamam yine yazılımla düzelir ve hatta şöyle yaparız. Yarın servis arkadaşı ararım, atölyelerinde uygulamalı olarak bu sorunun çözümü için yazılım yükleme sürecini kayda alır sizinle paylaşırım
Size de hayırlı akşamlar olsunTeşekkür ederim hocam hayırlı akşamlar.
Adem hocam iyi günler akrabamda Vestel smart televizyonun tam orta kısmında mavi yatay çizgi var ne gibi sorun olabilir. Model numarasını ve sorunu resimlere ekledim.Size de hayırlı akşamlar olsun