Tanışma

korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Merhaba arkadaşlar,

Araştırma sürecim sizlerden aldığım destek ve bilgiyle sona erdi. A Adem Helvacı albanez albanez hocalarımıza teşekkür ederim.

Amazon.com.tr 'den 11.Kasım fırsat günlerine denk getirerek Philips 50PUS8505/62 model ürünü 5.409₺'ye satın aldım. Şimdi gönderilmesini bekliyorum.

Kargodan teslim alınmasında, yetkili servisin kurulum aşamasında nelere dikkat etmem gerekir? Hangi testleri yapmalıyım? Siz tv'lerinizi alırken nasıl teslim alıp kurdurdunuz?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba arkadaşlar,

Araştırma sürecim sizlerden aldığım destek ve bilgiyle sona erdi. A Adem Helvacı albanez albanez hocalarımıza teşekkür ederim.

Amazon.com.tr 'den 11.Kasım fırsat günlerine denk getirerek Philips 50PUS8505/62 model ürünü 5.409₺'ye satın aldım. Şimdi gönderilmesini bekliyorum.

Kargodan teslim alınmasında, yetkili servisin kurulum aşamasında nelere dikkat etmem gerekir? Hangi testleri yapmalıyım? Siz tv'lerinizi alırken nasıl teslim alıp kurdurdunuz?
Güzel günlerde kullanmanızı dilerim.

Birkaç yerde Can abinin bu modeli sevdiğini ve hatta evinde kullandığını yazdığını görmüştüm ancak daha detaylı bilgiyi kendisi paylaşır mutlaka.

Ürünü teslim alırken en çok dikkat etmeniz gereken bölüm biliyorsunuz ki panel.

Onun dışında sesi cırtladı işletim sistemi takıldı vs gibi her konu çözülür onda sorun yok, yalnız panel konusunda kurulumda imzayı attığınız an itibari ile her firma sorumluluktan deli danalar gibi kaçıyor bu nedenle şu videodaki ücretsiz ve kendi yazdırdığım uygulamayı android bir telefona kurup tv ile widi bağlantısı kurup iki konuyu birden test etmiş olursunuz. Birincisi widi bağlantı kopma testi, ikincisi de panel testi. Uygulama oldukça basit bir arayüze sahip. Yazılı olan renkler, renk algısında hataya düşmemeniz için bilerek eklendi, testleri yaparken tüm pixelleri görebilmek adına yazısız uygulayın lütfen.

Android tv lerin kendisinde de yüklenebiliyor uygulama, telefondan aktarmak zorunda değilsiniz, yine de telefondan kullanımı daha kolay.


Beyaz ekranda bulutlanma, Siyah ekranda ışık sızmasını kontrol edebilirsiniz.

Belli oranda ışık sızması bilinen durumdur, ancak siyah ekranda çok ciddi bulutlanmalar var ise orada bir düşünmenizi tavsiye ederim.

Tüm testler bitmeden montaj formunu imzalamayın lütfen. Servis personeli dayatmacı bir tavra bürünürse taviz vermeyin, yasal haklarınızı kimsenin aceleye getirmesine izin vermeyin.


Sonrasında ise kullanıcı olarak görüşlerinizi bize yazarsanız mutlu olurum zira biliyorsunuz forumda en sevdiğimiz konu, GERÇEK kullanıcıların yorumları ve geri dönüşleridir.

Hatta bana sorsanız bir 55PUS8505 ana başlığı oluşturup bu modelin kullanıcılarını orada dahi buluştururum :ok
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Küçük bir soru daha. Küçük ya da büyük kusurlar gördük diyelim. Yetkili servisin teslim formuna bunları not ettirip imzalayıp öyle mi teslim alacağız? Neticede al götür bu tv'yi demek doğru değil sanırım. Biz tutanak ile aldığımız satıcıya başvuracağız ve 4 tüketici hakkından birini talep edeceğiz sanırım. Öyle değil mi?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Küçük bir soru daha. Küçük ya da büyük kusurlar gördük diyelim. Yetkili servisin teslim formuna bunları not ettirip imzalayıp öyle mi teslim alacağız? Neticede al götür bu tv'yi demek doğru değil sanırım. Biz tutanak ile aldığımız satıcıya başvuracağız ve 4 tüketici hakkından birini talep edeceğiz sanırım. Öyle değil mi?
Aslında dört seçimlik hakkı yasal hak edişten sonra veriliyor.

Panel kusurlarında bana kalırsa kabul etmemeniz gerekir. Ancak ''Yok canım bu hali beni üzmez, 1 tane ölü pixel ne olacak ki '' diyebilirsiniz bu durumda servis formuna ''Üründe x y z noktasında 1 adet ölü pixel (veya canlı pixel neyse) tespit edilmiş ancak ürün kabul edilmiştir'' şeklinde not düşün ki ileride bir sorun olduğunda elinizde bir belge olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt