SONY 55X90J MONTAJ SIRASINDA İÇİNDE KALAN PARÇA (TV DEĞİŞTİ)

P Çevrimdışı

pokemondortyol

Yeni Üye
24 Kas 2021
19
29
Merhaba Arkadaşlar,

11.11.2021 tarihinde Hepsiburada üzerinden MySonyShop satıcısından SONY 55X90J model televizyon satın aldım. 11 Kasım'da vermiş olduğum sipariş horoz lojistik sayesinde 20 Kasım'da elime ulaştı. Ankara'dan Hatay'a gelmesi gereken ürün önce Kocaeline gidiyor (ANADOLU AKTARMA MERKEZİ) ordan Hatay'a geliyor, bilmiyorum artık neden böyle yaptıklarını.


20 Kasım'da gelen ürünün kutusunda herhangi bir deforme ezilme yırtık vs söz konusu değildi.

IMG-20211120-WA0020.jpg

20.11.2021 tarihinde gelen televizyon için servis çağırdım.
21.11.2021 tarihinde servis kuruluma geldi.
Buraya kadar kargo süresi hariç bir problem yok.
Televizyonu servis kurdu test yapmak istediğimi söyledim. DSE, VERTİCAL BANDİNG, ÖLÜ PİXEL TESTLERİNİ YAPTIM.
Sağ üst köşede 1 adet ölü pixel ve en önemli sorun olan sağ alt tarafta bir siyahlık.
1 Adet ölü pixel için servisin söylediği cevap: birkaç tanesinden birşey olmaz.
IMG-20211121-WA0027.jpg
IMG-20211121-WA0025.jpg
IMG-20211121-WA0029.jpg

Bu siyahlık için merkeze video fotoğraf çekti 48 saat içinde döneceklerini söylediler ve gittiler.
Tam 48 saat sonra yani 23 Kasım Salı günü servisle irtibata geçtim aynen söylediklerini aktarıyorum: Sonye ilettik, fabrikada panel kapatırken arada kalan siyah bir parça olduğunu istersem paneli açıp o parçayı alacaklarını söylediler. 2-3 günlük sıfır televizyonun tamirini kesinlikle kabul etmeyeceğimi söyledim.
İade de yapamıyorum 4 taksit çektim başka televizyonum da yok. 11.469 ₺ ye aldığım cihazdan soğudum.
Servise değişim için başvurdum
28.11.2021 tarihinde gelip aldılar televizyonu. Sony'e göndermek için olduğunu söylediler.
30.01.2021 tarihinde servisten aradılar Sony değişim kabul etmezse MySonyShop satıcısından televizyon tutarı kadar hediye çeki verebileceklerini söylediler. Kesinlikle kabul etmedim. Tamir istemediğimi iade istemediğimi kendilerine ilettim. Sony kabul etmezse televizyonun tekrar bana gönderilmesini ben tüketici hakem heyetine başvuru yapacağımı söyledim. Gerekli videoları ve fotoğrafları ekleyeceğim.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,054
Komşum Sony televizyon almış rica etti servis kurulumu ilğilenirmisin
Tamam dedim .
Servis kurulum yaptı işimiz tamam dedi heni testler canı sıkıldı .
Bereket versin sorun çıkmadı biraz bulutlanma var .
Çaktırmadan komşuya foto gönderdim
Zaten anlamıyor bu test işlerinden ama emanet şimdi bildireyim dedim sorun yok dedi .
Yinede elimizde bulunsun tutanak ne olur olmaz dedim kendi kendime .
Tutanak yazalım dedim .
Tutanak tutarsak parayı bana ödettiriyorlar diye bir şey söyledi saçmaladı ( yukarıdan emirmi acaba ? )
Ama beni ilğilendirmez . Tutanak yazmadan kaçarak gitti .
Gerçi ben imzaladım .

Servis bile açsa yine de videoya almak gerekir ( tüm bakım kurulum vs işlerinde )
Aldım ne olur ne olmaz heyecanlar unutabilir dikkat etmek gerekir .
Firmaların işine gelirmi bilmem servis kurulumu video eşliğinde yapması ve alıcıya teslim etmesi gerekir .

Kulllanıcı her zaman video çekimi yapmalır .
 
A Çevrimdışı

alihsan

Yeni Üye
24 Kas 2021
13
36
Komşum Sony televizyon almış rica etti servis kurulumu ilğilenirmisin
Tamam dedim .
Servis kurulum yaptı işimiz tamam dedi heni testler canı sıkıldı .
Bereket versin sorun çıkmadı biraz bulutlanma var .
Çaktırmadan komşuya foto gönderdim
Zaten anlamıyor bu test işlerinden ama emanet şimdi bildireyim dedim sorun yok dedi .
Yinede elimizde bulunsun tutanak ne olur olmaz dedim kendi kendime .
Tutanak yazalım dedim .
Tutanak tutarsak parayı bana ödettiriyorlar diye bir şey söyledi saçmaladı ( yukarıdan emirmi acaba ? )
Ama beni ilğilendirmez . Tutanak yazmadan kaçarak gitti .
Gerçi ben imzaladım .

Servis bile açsa yine de videoya almak gerekir ( tüm bakım kurulum vs işlerinde )
Aldım ne olur ne olmaz heyecanlar unutabilir dikkat etmek gerekir .
Firmaların işine gelirmi bilmem servis kurulumu video eşliğinde yapması ve alıcıya teslim etmesi gerekir .

Kulllanıcı her zaman vid
merhaba, kurulumda hangi testleri yapmalıyız, ilgili materyal veya videoları nereden bulabiliriz.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,054
merhaba, kurulumda hangi testleri yapmalıyız, ilgili materyal veya videoları nereden bulabiliriz.

Tam prof inceliklerini bilmiyorum . Bildiğim kararı ile .

Forumda veya diğer yerlerde bilğiler var .


Google
Tv testleri yazın veya benzer kelimeler .
Videolar izlemeniz karşılığı içeriğini bilmeniz gerek .
Test için program forumda vardı .
Diğer uzman ve problem gelmiş arkadaşlar daha iyi bilirler .


Örneğin link video
Bulutlanma Testi/ Işık Sızması Testi (5 DK) - 1080p




İnternette görmüştüm .
Servis menüsünden kaç saat çalıştığını görebilir miyim ? sorusu vardı .
Çok derine inersek neler çıkar .
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
Geçmiş olsun, kesinlikle iade hakkınız var (1 piksel önemsizmiş,oraya parça kaçmış vs boş laf bunlar,mesafeli satış sözleşmenizde neler yazdığını iyi okuyun,orada kapı gibi iade hakkınız yazar!). İnternetten aldınız 14 gün içinde (bazı firmalar daha uzun verebiliyor) iade hakkınız mevcut. Tamir görmesini iyiki kabul etmişsiniz ama servis işgüzarlık yapıp size eski tv’nizi onarıp getirme ihtimaline karşı Umut Barış Umut Barış ın dediği gibi servis menüsüne girip sayaca bakın.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,316
39
09.12.2021 tarihinde Sony Hatay Yetkili Servisinden aradılar ve televizyonun değiştiğini önümüzdeki hafta müsait zamanda gelip kuracaklarını ilettiler.
Umarım bu kez sorunsuz bir cihaz gelir. Bence cihazdan soğumayın, 11.469 TL çok iyi fiyat. Şu an aynı yerde 17.000 civarına satılıyor, en ucuz yerde ise 15.000 TL. Şahsi olarak X90J'nin kendi fiyat bandında 2021 yılının en iyi led tv'si olduğunu düşünüyorum.
 
P Çevrimdışı

pokemondortyol

Yeni Üye
24 Kas 2021
19
29
Umarım bu kez sorunsuz bir cihaz gelir. Bence cihazdan soğumayın, 11.469 TL çok iyi fiyat. Şu an aynı yerde 17.000 civarına satılıyor, en ucuz yerde ise 15.000 TL. Şahsi olarak X90J'nin kendi fiyat bandında 2021 yılının en iyi led tv'si olduğunu düşünüyorum.
Fiyat konusunda kesinlikle haklısınız şu an iade etsem bir daha alamam o fiyata. Değişimi duyunca bir heyecanlandım umarım sorunsuz bu iş biter.

Servis menüyü açtırıp lifetime sayacını kontrol ettirin.
Bu durumdan bende kıllandım eski TV nin gitmeden seri numarasını vs heryerini çektim duruyor. Geldiğinde direkt seri numarası karşılaştırması yapacağım.

Geçmiş olsun, kesinlikle iade hakkınız var (1 piksel önemsizmiş,oraya parça kaçmış vs boş laf bunlar,mesafeli satış sözleşmenizde neler yazdığını iyi okuyun,orada kapı gibi iade hakkınız yazar!). İnternetten aldınız 14 gün içinde (bazı firmalar daha uzun verebiliyor) iade hakkınız mevcut. Tamir görmesini iyiki kabul etmişsiniz ama servis işgüzarlık yapıp size eski tv’nizi onarıp getirme ihtimaline karşı Umut Barış Umut Barış ın dediği gibi servis menüsüne girip sayaca bakın.
Çok teşekkür ederim. İade etmek istemedim iade etsem kredi kartından aldım 4 taksit oda 4 ay boyunca para tam yatmayacak ben TV siz kalacaktım birde uzun süre indirim takip ettim 11.11 indirimlerini bekledim. Ülkede ki dolar malûm TV fiyatları da uçtu her türlü zararım olacaktı. Servise şu an güveniyorum inşallah suistimal edilmeye çalışılıp bana eski TV mi yapıp yollamazlar. Buna karşılık olarak eski TV gitmeden seri numarasını vs herşeyini çektim. Birde dediğiniz gibi TV nin çalışma süresine baktığımızda aklımızda şüphe kalmaz.
 
Son düzenleme:
P Çevrimdışı

pokemondortyol

Yeni Üye
24 Kas 2021
19
29
25.12.2021 tarihinde Hatay Sony Yetkili servisi değişen televizyonu getirdi. İlk başta hemen seri numarasını karşılaştırdım. Seri numarası farklıydı ?

IMG_20211225_204455.jpg
IMG_20211225_204309.jpg
IMG_20211225_204317.jpg


Servis menüyü açtırıp lifetime sayacını kontrol ettirin.
Hocam dediğiniz kısım burası sanırım.
IMG_20211225_205913.jpg


Detaylı inceleme fırsatım olmadı ama yetkili servis eşliğinde ölü pixel, dse, vertical banding testlerini beraber yaptık sağolsunlar. Gözüme çarpan bir şey çıkmadı Hatay Sony Yetkili servisine sürecin en başından beri müşteri odaklı olduğu için de teşekkür ederim.

A Adem Helvacı abimin dün ekşi sözlük videosunda bahsettiği onvo televizyon ile benim sorunum aynıydı. Montaj yapılırken içinde kalan çapak dedikleri parça Sony televizyonu değiştirdi umarım o arkadaşda olumlu bir sonuç alır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri