P
Çevrimdışı
pokemondortyol
Yeni Üye
- 24 Kas 2021
- 19
- 29
Merhaba Arkadaşlar,
11.11.2021 tarihinde Hepsiburada üzerinden MySonyShop satıcısından SONY 55X90J model televizyon satın aldım. 11 Kasım'da vermiş olduğum sipariş horoz lojistik sayesinde 20 Kasım'da elime ulaştı. Ankara'dan Hatay'a gelmesi gereken ürün önce Kocaeline gidiyor (ANADOLU AKTARMA MERKEZİ) ordan Hatay'a geliyor, bilmiyorum artık neden böyle yaptıklarını.
20 Kasım'da gelen ürünün kutusunda herhangi bir deforme ezilme yırtık vs söz konusu değildi.
20.11.2021 tarihinde gelen televizyon için servis çağırdım.
21.11.2021 tarihinde servis kuruluma geldi.
Buraya kadar kargo süresi hariç bir problem yok.
Televizyonu servis kurdu test yapmak istediğimi söyledim. DSE, VERTİCAL BANDİNG, ÖLÜ PİXEL TESTLERİNİ YAPTIM.
Sağ üst köşede 1 adet ölü pixel ve en önemli sorun olan sağ alt tarafta bir siyahlık.
1 Adet ölü pixel için servisin söylediği cevap: birkaç tanesinden birşey olmaz.
Bu siyahlık için merkeze video fotoğraf çekti 48 saat içinde döneceklerini söylediler ve gittiler.
Tam 48 saat sonra yani 23 Kasım Salı günü servisle irtibata geçtim aynen söylediklerini aktarıyorum: Sonye ilettik, fabrikada panel kapatırken arada kalan siyah bir parça olduğunu istersem paneli açıp o parçayı alacaklarını söylediler. 2-3 günlük sıfır televizyonun tamirini kesinlikle kabul etmeyeceğimi söyledim.
İade de yapamıyorum 4 taksit çektim başka televizyonum da yok. 11.469 ₺ ye aldığım cihazdan soğudum.
Servise değişim için başvurdum
28.11.2021 tarihinde gelip aldılar televizyonu. Sony'e göndermek için olduğunu söylediler.
30.01.2021 tarihinde servisten aradılar Sony değişim kabul etmezse MySonyShop satıcısından televizyon tutarı kadar hediye çeki verebileceklerini söylediler. Kesinlikle kabul etmedim. Tamir istemediğimi iade istemediğimi kendilerine ilettim. Sony kabul etmezse televizyonun tekrar bana gönderilmesini ben tüketici hakem heyetine başvuru yapacağımı söyledim. Gerekli videoları ve fotoğrafları ekleyeceğim.
11.11.2021 tarihinde Hepsiburada üzerinden MySonyShop satıcısından SONY 55X90J model televizyon satın aldım. 11 Kasım'da vermiş olduğum sipariş horoz lojistik sayesinde 20 Kasım'da elime ulaştı. Ankara'dan Hatay'a gelmesi gereken ürün önce Kocaeline gidiyor (ANADOLU AKTARMA MERKEZİ) ordan Hatay'a geliyor, bilmiyorum artık neden böyle yaptıklarını.
20 Kasım'da gelen ürünün kutusunda herhangi bir deforme ezilme yırtık vs söz konusu değildi.
20.11.2021 tarihinde gelen televizyon için servis çağırdım.
21.11.2021 tarihinde servis kuruluma geldi.
Buraya kadar kargo süresi hariç bir problem yok.
Televizyonu servis kurdu test yapmak istediğimi söyledim. DSE, VERTİCAL BANDİNG, ÖLÜ PİXEL TESTLERİNİ YAPTIM.
Sağ üst köşede 1 adet ölü pixel ve en önemli sorun olan sağ alt tarafta bir siyahlık.
1 Adet ölü pixel için servisin söylediği cevap: birkaç tanesinden birşey olmaz.
Bu siyahlık için merkeze video fotoğraf çekti 48 saat içinde döneceklerini söylediler ve gittiler.
Tam 48 saat sonra yani 23 Kasım Salı günü servisle irtibata geçtim aynen söylediklerini aktarıyorum: Sonye ilettik, fabrikada panel kapatırken arada kalan siyah bir parça olduğunu istersem paneli açıp o parçayı alacaklarını söylediler. 2-3 günlük sıfır televizyonun tamirini kesinlikle kabul etmeyeceğimi söyledim.
İade de yapamıyorum 4 taksit çektim başka televizyonum da yok. 11.469 ₺ ye aldığım cihazdan soğudum.
Servise değişim için başvurdum
28.11.2021 tarihinde gelip aldılar televizyonu. Sony'e göndermek için olduğunu söylediler.
30.01.2021 tarihinde servisten aradılar Sony değişim kabul etmezse MySonyShop satıcısından televizyon tutarı kadar hediye çeki verebileceklerini söylediler. Kesinlikle kabul etmedim. Tamir istemediğimi iade istemediğimi kendilerine ilettim. Sony kabul etmezse televizyonun tekrar bana gönderilmesini ben tüketici hakem heyetine başvuru yapacağımı söyledim. Gerekli videoları ve fotoğrafları ekleyeceğim.