Şok Marketlerde Kasa ile Etiket Farklılığı

Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
Şok marketlerde 11-14 Mart arasında patatesin kilosu 89 kuruş (0,89 ₺) olduğu ilan edilerek TV'lerde reklamı çıkmasına rağmen 13.03.2021 tarihinde saat 09.51'de yaptığım patates alış verişi 1,5 ₺ den fiyatlandırıldı.

Görevli kişiye durumu anlattığımda sistemsel sorun olduğunu dün de aynı sorun vardı öğleden sonra düzeldi, ya iade edin ya da öğleden sonrayı bekleyin belki düzelir dedi... Ben parasında değilim yapılan bir yanlış var ve düzeltilmesi için söylüyorum aradaki 1,7 ₺ çok para değil ama bunun için adam öldürenler var bu ülkede dedim.

Benim yapabileceğim bir şey yok dedi. Müşteri hizmetlerine, şikayet Var'a durumu bildirdim. Bir sonraki alış verişlerimde bu market zincirini mümkün olduğunca az kullanmaya özen göstermeye karar verdim.


IMG_20210313_105638.jpg


IMG_20210313_100315.jpg
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
thh göre ürün etiketindeki fiyatın geçerli olduğunu söyleniyor.
Geçen migrostan bebek bezi alıyorum 69 TL yazıyordu kasada 75 TL gördüm durumu izah edince fark bişeyi kestiler ve ürünü bana 69 TL den verdiler
Bana, hatanın düzeltilmesi için öğleden sonrayı bekleyin deniliyor... Ya da iade edin.

Dedim, tezgahtaki, broşürdeki, tv deki 89 kuruş yazısını koyan, kasasını ayarlayamamış mı?

Ülke bitmiş, okeye dönüyor... Yakında o okeyi patlatırlar. :kiskis
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Bana, hatanın düzeltilmesi için öğleden sonrayı bekleyin deniliyor... Ya da iade edin.

Dedim, tezgahtaki, broşürdeki, tv deki 89 kuruş yazısını koyan, kasasını ayarlayamamış mı?

Ülke bitmiş, okeye dönüyor... Yakında o okeyi patlatırlar. :kiskis
Ya böyle sorunlar olabilir yani tek bir mağaza veya bişey değil. Binlerce mağza entegre vs derken bı hata binlere mal oluyor burada işte Migros gibi anında çözüm üretip anında görüntü olmalı!
Bunu şok bim vs yadirgamiyorum. Bu zincir mağazalar da neler neler dönüyor biliyoruz. Ama bizi enayi yerine koyup yok iade et yok sonra gel demesi can sıkıcı.
He bı nevi direk iade seçeneği de var kabul edilebilir bir durum ya etmeselerdi ?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
A101 de çalışan bir muhterem, kendi mağazasından satın aldığı Vestel üretimi tv nin montajı esnasında kendisinden 20tl aparat ücreti alındı diye Vestel Genel müdürlüğe kurumsal kanaldan yazdırıp ortalığı ayağa kaldırmıştı.

Neymiş? O orada o kadar tv sattırıyormuş da kendisinden neden para alınmış.

''Sen kimsin lan denyo''diyememiş tabi çalışanlar.

İşin kötü yanı ise Vestel efendi parayı alan o çalışanları, A101 çalışanının AYAĞINA KADAR 30km yola gönderip parasını iade ettirtmişti servise.

O A101 çalışanının da ALLAH belasını versin, Kendi koyduğu ''Aparatlardan PARA ALINACAK'' kuralına rağmen para iadesi için emekçi insanları KÖPEK yerine koyan VESTEL in de Allah belasını versin..

Nedne yazdım bunu?

Kendi işlerine gelince hak hukuk gak guguk, İş vatandaşa gelince ''Ya iade et ya da öğleden sonrayı bekle''

Senin de ALLAH belanı versin..
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bana, hatanın düzeltilmesi için öğleden sonrayı bekleyin deniliyor... Ya da iade edin.

Dedim, tezgahtaki, broşürdeki, tv deki 89 kuruş yazısını koyan, kasasını ayarlayamamış mı?

Ülke bitmiş, okeye dönüyor... Yakında o okeyi patlatırlar. :kiskis
şok online alışveriş var orda fiyat doğru 50 üzeri ücretsiz teslimat demekki yüz yüze olunca git sonra gel deyip adam yerine koymular zaten gelmiş alacaksa alır birşeyler sistem hatası mı diyorlar reklamasyon sende onları ayağına çağır online alışveriş yap sıkıntı olmuyor :kiskis
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
şok online alışveriş var orda fiyat doğru 50 üzeri ücretsiz teslimat demekki yüz yüze olunca git sonra gel deyip adam yerine koymular zaten gelmiş alacaksa alır birşeyler sistem hatası mı diyorlar reklamasyon sende onları ayağına çağır online alışveriş yap sıkıntı olmuyor :kiskis
Aslında vaktim çok, emekli adamım... Online alış verişi yap, kapıya gelince ödeme veya üşenme git iade et...

Ama bunun yapmak, orada asgari ücretle çalışıp emeğinin karşılığını doğru düzgün alamayan insanlara eziyet olur.

Şikayet hattındaki kişi ısrarla şube adı istedi vermedim... Benim işim "kapının itiyle değil, o kapının sahibiyle" dedim...
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Bu da son zamanlarda moda oldu genelde.Müşteri lehine olan ücret alınması gerekliyken iade et demeye başladılar.Bize de kaç kere oldu en son a101 den saklama kabı aldık 0.50 kuruş fark olmuş tabi biz 10 tane alınca 5 lira fark oldu.Geri döndük birine sordu falan veriyorum abi ama bana kasa açığı olacak dedi.Kardeşim etiketi gidip kaldırın ozm ben mağdur oldum başkası olmasın diyorum.Kasayı nasıl bırakayım diyor haklı olarak.En sinir bozucu da 1 lira için sıradaki insanların vakti hakkına giriyorum gibi hissediyorum ama öteki türlü de kendimi enayi gibi hissediyorum.Marketlerdeki bu fiyat istikrarsızlığa devletin bir çözüm bulması gerek diyeceğim ama...
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bu da son zamanlarda moda oldu genelde.Müşteri lehine olan ücret alınması gerekliyken iade et demeye başladılar.Bize de kaç kere oldu en son a101 den saklama kabı aldık 0.50 kuruş fark olmuş tabi biz 10 tane alınca 5 lira fark oldu.Geri döndük birine sordu falan veriyorum abi ama bana kasa açığı olacak dedi.Kardeşim etiketi gidip kaldırın ozm ben mağdur oldum başkası olmasın diyorum.Kasayı nasıl bırakayım diyor haklı olarak.En sinir bozucu da 1 lira için sıradaki insanların vakti hakkına giriyorum gibi hissediyorum ama öteki türlü de kendimi enayi gibi hissediyorum.Marketlerdeki bu fiyat istikrarsızlığa devletin bir çözüm bulması gerek diyeceğim ama...
sonra sen 5 TL için THH' gidiyorsun 5 lira için şikayet etmiş diyorlar önemli olan 5 lira değil enayi yerine konmak hakkının yenmesi yoksa kimse 3-5 lira için THH'ye gitmez
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
sonra sen 5 TL için THH' gidiyorsun 5 lira için şikayet etmiş diyorlar önemli olan 5 lira değil enayi yerine konmak hakkının yenmesi yoksa kimse 3-5 lira için THH'ye gitmez
Aman hocam o apayrı bir konu.

Daha önce örneklemiştim yine yazayım.

Flo dan aldığım kinetix marka 2 çift ayakkabıların iç arka kısımlarında kısa zamanda deformasyon oldu.Gönderdim kutusunu bile açmadan kullanıcı hatası yazmışlar.Neyse ayıp olmasın diye birini şikayetvar.com a yazdım diğerini THH ye verdim.Netice mi?

şikayetvar.com a yazdıktan 3 gün sonra aradılar özür dilediler mağazaya götürün tutarı kadar hediye çeki verelim dediler kabul ettim.Çek hala duruyor 6 ay geçerliymiş şimdi yazlık ayakkabı alacağım.

THH ye verdiğim ise 6 ay sonra aradılar ayakkabıları incelemek için valiliğe götürmem gerekmiş ,işi gücü bıraktık götürdük birde geri almaya gittik.Şükür ki lehime karar verilmiş iade çıkmış.Ancak eve mektup gelmedi sanırsam artık online ortamdan takip ediliyormuş çıktısını aldım bir ara flo ya gidip alacağım iade ücreti.

İşiniz devlete kaldımı gözünüzü kapatıp bekleyin ama ne kadar sürer belli değil.?
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
Daha bir kaç saat önce a101den etiket farkı yüzünden 3 tl fark aldım nakit olarak.Tüm etiketler hikaye dikkat etmek lazım.
Gelen zamlardan veya yapılan indirimlerden dolayı, görevli sayısının azlığı ve bıkmış olmalarından dolayı raftaki etiket ile kasa fiyatı uyuşmazlığı sık oluyor maalesef. Benim bu gün yaşadığım olayın bununla ilgisi yok ama...

* * *

Konuşurlarken duydum.

A101 personeli
(pandemi tedbirleri kalkınca sabah 7.30 akşam 20.30 çalıştırmaya başladılar, mağaza 9 da açılıyor ama bizi 7.30'da getiriyorlar, ne kadar günde 13 saat dayanırız ki?)

Şok personeli
(üç haftadır, izinsiz çalışıyorum, mesai ücreti vermiyorlar, izin zaten yok, çıkarsan yerine çalışacak adam çok diyorlar)

* * *

Bu şekilde zulüm gören personelin çalıştığı kuruma nasıl bir aidiyet duygusu olur da, çözüm odaklı çalışır?

Ben olsam, ben de aynı tepkiyi verirdim muhtemelen... Ülke bitti, Allah'ım kimseyi kimseye muhtaç etmesin inşallah.
 
E Çevrimdışı

e.nar

Süper Üye
1 Haz 2018
514
Aynı durum A10'de de başıma geldi. Fiyat değişmiştir deyip konuyu kapatıyorlar. Başıma gelen başka bir olay da telefon numaranızı girdiğiniz halde Migros'ta jet kasalar bazen indirim yapmıyor kampanyasız fiyattan ürün geçiyor. İlk başta günlük indirim bitmiştir diye önemsememiştim aynı şey bir daha olunca yetkiliyi çağırıp gösterdim. Elle tutulur bir şey söyleyemediler, normal kasadan geçince indirim uygulandı. Gözümüzü dört açmamız lazım artık.
 
Geri
Üst Alt