Şöyle açıklayayım. Bu cihaz 10 ay önce Amazon dan alınıyor geçen ay arıza yapıyor servise veriliyor garanti belgesi falan hepsi veriliyor fakat servis faturasını istiyor. Faturasını bulamıyorlar.
Servis fatura olmadığı için garanti kapsamına girmez diyor ve rezistans arızalı diyerek 90 TL para alıyor.
Yaklaşık 1 ay sonra tekrar arıza yapıyor. Komşum beni aradı durum böyle böyle,
dedim gelin bize cihazı getirin bizde kahve içelim nasıl olsa garantisi yok bakayım dedim
pek 1 aylık rezistans gibi durmuyor içini açtım kablo yanmış kopmuş bana kalırsa daha öncede kablo koptu ve sadece kopan kabloyu tamir edip rezistans değişti dediler.
Servis tamir fişi gibi birşey verdimi sordum. Fiş falan çıkmadı kullanmaya başladık dediler.
Ödeme dekontu varmı diye sordum sadece bir isme iban yolu ile ödeme yapılmış o var ellerinde.
Sizce bu olay insan hakkı yemek değilmi?
Tüketici haklarına başvurmaları mümkün mü?