Sıfır Bozuk Huawei D15 İade/Değişim ve Servis Sorunu

R Çevrimdışı

raufbayraktutan

Yeni Üye
17 Eyl 2021
8
29
Hepsiburada" sitesi üzerinden "fixsmart" satıcısından Huawei D15 laptop satın aldım. Laptopu 06.09.2021 tarihinde teslim aldım. Aldıktan 10 dakika sonra laptopun ekranının sol altındaki menteşe kısmından ışık sızmasını fark ettim. Karanlıkta ve ekranda siyah bir şey açık olduğunda ekran parlıyordu. Gündüz bile görünen bu ışık sızıntısı geceleri daha fazla rahatsız ediyor. Işıkları kapatınca ekranda da siyah bir şey varsa ekranın dörtte biri sapsarı görünüyor. Aldığım yer ile iade için iletişime geçtim. Bana iade ve değişim için servise göndermemi söylediler.

İade için aldığım yere göndersem de kutu açıldığı için iade almayacaklarını söylediler. Kutusu açılan ürünlerin 2.el ürün olduğu için 14 gün içinde olsa bile cayma hakkının kullanılamayacağını söylediler. Sonra ben Hepsiburada' dan destek istedim. Hepsiburada da ürün açıldığı için 2.el olduğunu, servisin üründe üretim hatası vardır raporu olmadan yardımcı olamayacaklarını söylediler.

Bir gün sonra 07.09.2021 tarihinde sorunun fotoğraflarını çektim, ürünü de servise gönderdim. 10.09.2021 tarihinde "fixsmart" servisi bana dönüş yaptı. Servis bunun bir sorun olmadığını söyledi. Sorun gibi göründüğünü fakat sorun olmadığını kullanımımı etkilemeyeceğini söyledi. Laptopun ışığını kısarsam bu sorunu görmeyeceğim önerildi. Hem de göz sağlığıma iyi geleceği söylendi. Bende aynı laptoptan bir tane daha var, onda böyle bir sorun yok. Servise sorunun fotoğraflarını gönderdim ısrarım üzerine tekrar incelendi falan yine sorun bulunamadı denildi.

Fixsmart hiçbir şekilde sorunu kabul etmiyor. Ben değişim ve tamir bile teklif ettim yine "Bu olabilecek bir şey, sorun değil deniyor". Günlerce uğraştım ama servis laptopu bana geri gönderdi. Servise ne yazarsam yazayım ne dersem diyeyim sürekli " Huawei prosedürü uygulamıştır ve sorun bulunmamıştır deniyor". İstediğiniz her şeyi söyleyin. Son konuşmamda cümlem bitmeden müşteri hizmetleri sürekli " Huawei prosedürü uygulanmış ve sorun bulunmamıştır " deyip durdu ve sinirden telefonu kapattım. Ben bu laptopu zaten Huawei satıcısından aldım. Huawei'nin resmi servisinin yaptıkları ortada. Servis raporunu, sorunun fotoğraflarını ve mesajları ekliyorum. Yorum sizin.

Servis ürünü bana gönderdi. Daha kargo kamyonundan bile inmeden alıp tüketici hakemine verdim. 1 hafta sinirimi bozdular ve sorunum da çözülmedi. Elektronik şeyler sorun çıkabilir ama sizden parayı alana kadar destek veren bir firma. Bu durumda işiniz fazlasıyla şansa kalıyor.

Tüketici hakemine şikayet ederken Adem Helvacı' dan çok bilgi aldım. Çok yardımcı oldu sağ olsun, bunu da ekleyeyim.


06.09.2021---Kopya49f893711a8c35a5.jpg
06.09.2021-25e0eac5e8ebee639.jpg
06.09.2021-3f21413c655b6dfb5.jpg
06.09.2021-47262493950a4e326.jpg
Servis-Sonucu0d27f619e24aca4b.jpg
Servis8e6d581bcfc3be7d.jpg


53498b22-716d-499c-ab5d-664c79a0bff1.jpg
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,965
Sorun gibi göründüğünü fakat sorun olmadığını kullanımımı etkilemeyeceğini söyledi. Laptopun ışığını kısarsam bu sorunu görmeyeceğim önerildi. Hem de göz sağlığıma iyi geleceği söylendi.

Madem göz sağlığına zararlı, Huawei mühendisleri neden daha düşük nit değerine sahip panel kullanmamış?
Servis sizi aptal yerine koymuş.

Neymiş, kutu açıldığı için ürün ikinci el durumuna düşüyormuş iade alamazlarmışmış.
Yahu arkadaş mesafeli satışta adama malı gösterme şansın mı var ki böyle bahanen olsun?
Yaptırım yok diye müşteriye böyle bir beyanda bulunabilmeleri sinir bozucu.
 
R Çevrimdışı

raufbayraktutan

Yeni Üye
17 Eyl 2021
8
29
Aldığım yer de tüketici sözleşmesinin Ç bendine göre hijyen kurallarına uymadığı için iade alamıyoruz yazıyor. Adamlar yollarını bulmuş. Sonuna kadar hakkımı alacağım. Her yerden de boykot edeceğim, insanlar Huawei laptop alırsa ve bozuk çıkarsa başlarına gelecekleri görsünler.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
“Sorun gibi gözüksede,sorun değil” zihniyeti ile “hiçbirşey olmasada bir şey oldu” zihniyeti ile aynı. Sinirinizi bozmayın haklı davanızda galip gelen taraf olacaksınız inşallah. Şu görüntüyü gören her THH üyesi lehinize sonuç verir. Ekranı kısmak ne kadar abes bir çözüm. Ben bu laptopu parlak kullanmak için aldım diyince cevapları ne olacak bu arkadaşların? Yazık,marka olmak bu değil! Markalarına ikinci el garantisiz mal satan satıcı gibi değer biçiyor bu tip servisler malesef!
Madem göz sağlığına zararlı, Huawei mühendisleri neden daha düşük nit değerine sahip panel kullanmamış?
Servis sizi aptal yerine koymuş.

Neymiş, kutu açıldığı için ürün ikinci el durumuna düşüyormuş iade alamazlarmışmış.
Yahu arkadaş mesafeli satışta adama malı gösterme şansın mı var ki böyle bahanen olsun?
Yaptırım yok diye müşteriye böyle bir beyanda bulunabilmeleri sinir bozucu.
Servisteki teknisyenin göz hastalıkları üzerine ihtisası var,ondan daha mı iyi bilecek siz ve Huaweideki mühendis? ?
 
R Çevrimdışı

raufbayraktutan

Yeni Üye
17 Eyl 2021
8
29
“Sorun gibi gözüksede,sorun değil” zihniyeti ile “hiçbirşey olmasada bir şey oldu” zihniyeti ile aynı. Sinirinizi bozmayın haklı davanızda galip gelen taraf olacaksınız inşallah. Şu görüntüyü gören her THH üyesi lehinize sonuç verir. Ekranı kısmak ne kadar abes bir çözüm. Ben bu laptopu parlak kullanmak için aldım diyince cevapları ne olacak bu arkadaşların? Yazık,marka olmak bu değil! Markalarına ikinci el garantisiz mal satan satıcı gibi değer biçiyor bu tip servisler malesef!

Servisteki teknisyenin göz hastalıkları üzerine ihtisası var,ondan daha mı iyi bilecek siz ve Huaweideki mühendis? ?
Ben çok kavga ettim. İki laptop almıştım, bu sağlamsa diğeri bozuk diğerini göndereyim dedim. Ben belki fotoğrafçıyım renkler benim için önemli siz bana karışamazsınız dedim. Az miktarda ışık sızması kullanımınızı etkilemez dediler, miktarının ölçülmesini talep ediyorum dedim. Her şeye kılıfları var. Saatlerce kavga ettim. Huawei' nin son teknoloji test cihazları ile test edilmiş ve sorun bulunamamıştır deniyor. Çok rezil haldeler.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Ben çok kavga ettim. İki laptop almıştım, bu sağlamsa diğeri bozuk diğerini göndereyim dedim. Ben belki fotoğrafçıyım renkler benim için önemli siz bana karışamazsınız dedim. Az miktarda ışık sızması kullanımınızı etkilemez dediler, miktarının ölçülmesini talep ediyorum dedim. Her şeye kılıfları var. Saatlerce kavga ettim. Huawei' nin son teknoloji test cihazları ile test edilmiş ve sorun bulunamamıştır deniyor. Çok rezil haldeler.
Hocam bence kavgaya gerek yok, siz belgelerinizi yazılı güzelce istifleyip bir 6 ay kadar bekleyin. 6 ay kullanılmış cihaz alır kime satarlar bilemeyiz artık! Bunun kullanımında sorun olurmu bilmiyorum ama Adem Helvacı Adem Helvacı hocam bunu yorumlasın bence. Mantık olarak siz paranızla bir mal almışsınız ve THH sonuçlanana kadar yeni ürün alamıyorsunuz,mağdursunuz,kullanmak doğrudur diye düşünüyorum.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Macbook ve Monster dışında bilgisayar konusunda destek bulamayacağımız ne yazık ki ortada, Lenovo da da aynı durum var. Birde casper için bir bilgim yok belki onlar da iyidir. Paylaşım için teşekkürler Huawei matebook bakıp duruyordum kendime vazgeçmem için güzel bir neden oldu.
 
R Çevrimdışı

raufbayraktutan

Yeni Üye
17 Eyl 2021
8
29
Hocam bence kavgaya gerek yok, siz belgelerinizi yazılı güzelce istifleyip bir 6 ay kadar bekleyin. 6 ay kullanılmış cihaz alır kime satarlar bilemeyiz artık! Bunun kullanımında sorun olurmu bilmiyorum ama Adem Helvacı Adem Helvacı hocam bunu yorumlasın bence. Mantık olarak siz paranızla bir mal almışsınız ve THH sonuçlanana kadar yeni ürün alamıyorsunuz,mağdursunuz,kullanmak doğrudur diye düşünüyorum.
Tüketici hakem heyeti benim laptopumu aldı. Şu an kullanamıyorum. e-devletten para iadesi başvurusu yapmıştım. Tüketici hakemine ayıpsız misli ile değişim şeklinde düzeltelim dedim. O artık düzeltilmez dediler. Para iade şeklinde şikayetim gitti, laptop da tüketici hakeminde
 
M Çevrimdışı

Misafir

Aktif Üye
10 May 2021
85
42
O panelde ekranı aydılatan Led şeffaf mika dışında paneli üreten firma mükemmel işçilik uygulamış kabul etmek zorunda değilsin taksınlar yeni panel yada yeni cihaz
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,965
Ben çok kavga ettim. İki laptop almıştım, bu sağlamsa diğeri bozuk diğerini göndereyim dedim. Ben belki fotoğrafçıyım renkler benim için önemli siz bana karışamazsınız dedim. Az miktarda ışık sızması kullanımınızı etkilemez dediler, miktarının ölçülmesini talep ediyorum dedim. Her şeye kılıfları var. Saatlerce kavga ettim. Huawei' nin son teknoloji test cihazları ile test edilmiş ve sorun bulunamamıştır deniyor. Çok rezil haldeler.
O servisi ve şahsı direkt paylaşmak lazım sosyal medya da.
Yesinler onların son teknoloji cihazlarını.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Bu nasıl bir yüzsüzlüktür anlamış değilim doğrusu.Ürüne bakan kişi görmemiş mi bu aydınlığı,aslında görmemek için kör olmak lazım da neyse sustum yine.
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
Arkadaş dipcik gibi bilgisayar üret, sonra gel türkiye operasyonunda çalışan bi'kaç geri zekalı yüzünden itibarın sıfıra insin. Bir de satış sonrası destek olarak iyi bilirdim bunları. Telefon dünyasından silinince diğer taraflara daha çok önem vermeleri gerekirken iyice boşvermişler demek.

Şunu görmemek için ya kör olacaksın, ya temel beyin fonksiyonlarında sıkıntı olacak, ya da kötü niyetli olacaksın. Huawei çalışanlarına yakıştırdığı ihtimallerden birini seçsin.
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,101
41
tüketici hakem heyetine iki ürünü de yan yana çekip gönderin daha iyi sonuç verecektir

Ayrıca son teknoloji ise o cihazlar test sonuçlarını da isteyin yurt dışında yapamazlar bunu öttürürler adamı

Ben çok kavga ettim. İki laptop almıştım, bu sağlamsa diğeri bozuk diğerini göndereyim dedim. Ben belki fotoğrafçıyım renkler benim için önemli siz bana karışamazsınız dedim. Az miktarda ışık sızması kullanımınızı etkilemez dediler, miktarının ölçülmesini talep ediyorum dedim. Her şeye kılıfları var. Saatlerce kavga ettim. Huawei' nin son teknoloji test cihazları ile test edilmiş ve sorun bulunamamıştır deniyor. Çok rezil haldeler.
 
Geri
Üst Alt