Merhabalar arkadaşlar. Şubat ayında Hepsiburada üzerinden APTEK bayisinden 870 liraya satın almış olduğum Sharkoon 750w 80+ gold sertifikalı psu'm. Bir anda ses gelerek bozuldu. Bende bunun üzerine ürünün distribütörü olan Arena Sanayi ve Ticaret A.Ş ye gönderdim. Ürünün kontrolü sonrasında iade/değişim hakkı şeklinde tarafıma dönüş yapan Arena Sanayi ve Ticaret A.Ş nin evrağı ile birlikte bayisine mail üzerinden başurdum.Aptek Hepsiburada üzerinden talep açmamı istedi ve Arena Sanayi ve Ticaret A.Ş den almış olduğum evrak ile birlikte talebimi oluşturdum. Normal şartlarda değişimi bayinin yapması gerekiyordu fakat akşam saatleri üzerinde Arena Sanayi ve Ticaret A.Ş tarafından şu şekilde bir mail aldım:
Merhaba,
Onay vermeniz durumunda ;
Modellerden biri ile değişim sağlayabiliriz.
Bu mailleşme üzerinden dönüş yapınız.
Teşekkürler.
------------------------------------------------------------------------
Bende bunun üzerine
Merhabalar
Yönlendirmiş olduğunuz ürünler yarı modüler ve 80+ Gold ürünler değil dolayısıyla benim satın almış olduğum ürünün muadili değiller.Lütfen ürünün birebiri ile, eğer birebiri ile sağlayamıyorsanız muadili ile değişim sağlamanızı rica ediyorum.
İyi çalışmalar dilerim
------------------------------------------------------------------------
Şeklinde kendilerine döndüm. Fakat bana tekrar şu şekilde dönüş yaptılar:
Merhaba,
Ne yazık ki stoklarımızda tarafınıza önereblieceğimiz başka bir ürün bulunmakatadır.
Teşekkürler.
------------------------------------------------------------------------
En son olarak kendilerine şu şekilde bir mail yönlendirdim:
İyi akşamlar
Ne yazık ki bu söylediğinizi kabul etmem mümkün değil. Hali hazırda bayilerinizin (aptek) sistemlerinde muadil ürünler mevcut ve satışta gözüküyor. Dolayısıyla ürünümün muadili ile değişimini talep ediyorum. Sharkoon Marka 750w 80+ GOLD sertifikalı yarı modüler yada modüler bir ürün ile değişimi olmaması durumunda iki taraf içinde tüketici hakem heyeti ile devam edecek bir sürece doğru gideceğiz. Çünkü sunmuş olduğunuz ürünü bilgisayarıma güvenip takabilmem mümkün değil.Zaten öyle bir düşüncem olsaydı ilk etapta daha düşük bir sertifikalı modüler olmayan bir ürünü satın alırdım.
Arena gibi bir şirketin müşteri memnuniyetini sağlamak yerine bayisinin müşterisine daha kötü bir ürünü sunup bunu alıyorsan al başka elimizde yok gibi bir yaklaşımla yaklaşmasını da kendi adıma hayretle karşılıyorum.
Gereğinin yapılmasını arz ederim.
İyi çalışmalar
---------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar biraz uzattım farkındayım ama durum ile ilgili fikrinize ihtiyacım var. Arızaya göndermiş olduğum ürün yarı modüler ve 80 gold sertifikalı bir ürün şu anki bedeli ise 1900 lira. Bana elimizde aynısı yok diyipte yönlendirdikleri ürün ise 1200 lira bandında modüler olmayan 85 bronze sertifikalı hiçte bilgisayarıma takmayı düşünmediğim bir ürün.
Tüketici hakem heyetine başvurarak burdan bir sonuç elde edebilme ihtimalim ve elde edebileceğim sonuç nedir acaba ? Olayın sonunda ürünün iadesine diyip 870 lira tarafıma yatırılarak bu işin bitmesini ve zarar etmeyi istemiyorum.
Değerli düşüncelerinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba,
Onay vermeniz durumunda ;
PF750 | DeepCool PF750 80+ Güç Kaynağı |
PK750D | DeepCool PK750D 80+ Bronz Güç Kaynağı |
Bu mailleşme üzerinden dönüş yapınız.
Teşekkürler.
------------------------------------------------------------------------
Bende bunun üzerine
Merhabalar
Yönlendirmiş olduğunuz ürünler yarı modüler ve 80+ Gold ürünler değil dolayısıyla benim satın almış olduğum ürünün muadili değiller.Lütfen ürünün birebiri ile, eğer birebiri ile sağlayamıyorsanız muadili ile değişim sağlamanızı rica ediyorum.
İyi çalışmalar dilerim
------------------------------------------------------------------------
Şeklinde kendilerine döndüm. Fakat bana tekrar şu şekilde dönüş yaptılar:
Merhaba,
Ne yazık ki stoklarımızda tarafınıza önereblieceğimiz başka bir ürün bulunmakatadır.
Teşekkürler.
------------------------------------------------------------------------
En son olarak kendilerine şu şekilde bir mail yönlendirdim:
İyi akşamlar
Ne yazık ki bu söylediğinizi kabul etmem mümkün değil. Hali hazırda bayilerinizin (aptek) sistemlerinde muadil ürünler mevcut ve satışta gözüküyor. Dolayısıyla ürünümün muadili ile değişimini talep ediyorum. Sharkoon Marka 750w 80+ GOLD sertifikalı yarı modüler yada modüler bir ürün ile değişimi olmaması durumunda iki taraf içinde tüketici hakem heyeti ile devam edecek bir sürece doğru gideceğiz. Çünkü sunmuş olduğunuz ürünü bilgisayarıma güvenip takabilmem mümkün değil.Zaten öyle bir düşüncem olsaydı ilk etapta daha düşük bir sertifikalı modüler olmayan bir ürünü satın alırdım.
Arena gibi bir şirketin müşteri memnuniyetini sağlamak yerine bayisinin müşterisine daha kötü bir ürünü sunup bunu alıyorsan al başka elimizde yok gibi bir yaklaşımla yaklaşmasını da kendi adıma hayretle karşılıyorum.
Gereğinin yapılmasını arz ederim.
İyi çalışmalar
---------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar biraz uzattım farkındayım ama durum ile ilgili fikrinize ihtiyacım var. Arızaya göndermiş olduğum ürün yarı modüler ve 80 gold sertifikalı bir ürün şu anki bedeli ise 1900 lira. Bana elimizde aynısı yok diyipte yönlendirdikleri ürün ise 1200 lira bandında modüler olmayan 85 bronze sertifikalı hiçte bilgisayarıma takmayı düşünmediğim bir ürün.
Tüketici hakem heyetine başvurarak burdan bir sonuç elde edebilme ihtimalim ve elde edebileceğim sonuç nedir acaba ? Olayın sonunda ürünün iadesine diyip 870 lira tarafıma yatırılarak bu işin bitmesini ve zarar etmeyi istemiyorum.
Değerli düşüncelerinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.