hayirli sabahlar 55qn90b tv arada bir internete bağlanmıyor internet yok gözüküyor ve kablosuz ağ bulamiyor. fisini cekip taktığımda düzeliyor otomatik bağlanıyor. birde tvde genelde bluray 1080p filmlerde görüntü ikili oluyor hizli hareketlerde bazı şeyler gozukmuyor bunlardan dolayı servis için müracaat ettim servis gelir bir hata bulamazsa para alacaklarını söylediler bende internet sorununu video olarak kaydettim geldiklerinde sorun olmazsa kanıt olarak göstereceğim kendilerinede söyledim. servis kaydı açıldı yaklaşık olarak 2 haftayı gecti gelen olmadı arayanda olmadi mesaj ile gelen servis websitesine girdiğimde tamir sürecinde teknisyen atandı diyor bu geçen süre tamir süresi 20 is gününden sayiliyormu. bu konu ile alakali ne yapmam gerek . bilgi verenlere şimdiden tesekkurler