Servis burda nedemek istiyor?

ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Öncelikle dediğim gibi 5 dk bekliyiniz.eger olmazsa aynı durumu kablolu deneyiniz.
Yine olmaz ise menü 4725 yapıp diagnostic içinden fabrika ayarlarına tıklayın. TV sifirlanacak tekrar ilk Kurulum yapın. Sonra güncelleme arayıp aynı şekilde guncelleme tekrarlayalım
Servise ne gibi bir cevap vermeliyim geri bildirim olarak sonuçta çözüm yok şuan baktığımızda onlar tarafından
 
ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Evet bu soru doğru zira beklenti servis işi çözemiyor bakış açısı ile ilerlemek ise sonuçta ürün yazılım güncelleyemediğine göre hata mı değil mi kısmına odaklanmak gerekir.
Adem bey sizleri ve fikoloji beyi severek YouTube forumda takip ediyorum sadece sizde bana hak verirsinizki böyle bir cevaba illaki bir karşılık verilmesi gerekmezmi
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Evet bu soru doğru zira beklenti servis işi çözemiyor bakış açısı ile ilerlemek ise sonuçta ürün yazılım güncelleyemediğine göre hata mı değil mi kısmına odaklanmak gerekir.
Abi sende yakınen duymuşsundur yada biliyorsundur. mb211s donanım ve yazılım olarak smart TV nin Vestel tarafında en baz ana kartıdır. Güncelleme de bu ana kartta bazen sorun yaşayabiliyor.
Eğer arkadaş "ben Vestel servisi yada vestelle degil sizin le çözeceğim" derse ona göre bir üstte yazdığım adımları deneyerek çözüme ulaşabilir diye düşünüyorum. Fakat beklenti veya talep farklı ise bunu anlayarak daha mantıklı çözümler veya sonuçlar için konuşabiliriz
 
ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Adem bey sizleri ve fikoloji beyi severek YouTube forumda takip ediyorum sadece sizde bana hak verirsinizki böyle bir cevaba illaki bir karşılık verilmesi gerekmezmi
Sizlerin vereceği görüşe göre bir başkasi böyle sorun yasarsa benim en azından sizler gibi işin ehli forumun var ama hiç bu forumdan anlamayan için ön ayak olur gibisinden
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem bey sizleri ve fikoloji beyi severek YouTube forumda takip ediyorum sadece sizde bana hak verirsinizki böyle bir cevaba illaki bir karşılık verilmesi gerekmezmi
Ben şunu anlayamadım; Biz de aynı şeyi belirtiyoruz ve diyoruz ki amacınız hangisi ise o kulvardan ilerleyelim.

Eğer üründe sorun var ve servis çözemiyor yolundan ilerlemek istiyorsanız ben gireyim devreye
Eğer Üründe yazılım güncellemesi olsun istiyorum diyorsanız Fiko ilgilenecek o nedenle soru soruyoruz size.

O halde siz de takdir edersiniz ki bir üye ile iki yöneticinin iki ayrı kulvarda birden ilgilenmesine gerek yok konu o.

Ha illa soruya cevap verilsin derseniz ''Evet servisin cevap vermesi gerekir''

Müşteri hizmetlerini arayarak benim hakkım bu ürünün güncellenmesi, hakkımı istiyorum diyerek servis adına kayıt açtırın bu durumda.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Adem bey sizleri ve fikoloji beyi severek YouTube forumda takip ediyorum sadece sizde bana hak verirsinizki böyle bir cevaba illaki bir karşılık verilmesi gerekmezmi
O zaman doğru mu anladım ; servis yazılım almıyor demis ve fabrika olur böyle şeyler demiş. Sizde neden yazılım guncellemez çözün benim işimi diyorsunuz dimi ?

Çok teşekkürler. Bizde sizleri severek burada yardım etmeye çalışıyoruz. Hakkinizdan çok biz isteğini anlayamadık bunun için detay bekliyoruz
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Abi sende yakınen duymuşsundur yada biliyorsundur. mb211s donanım ve yazılım olarak smart TV nin Vestel tarafında en baz ana kartıdır. Güncelleme de bu ana kartta bazen sorun yaşayabiliyor.
Eğer arkadaş "ben Vestel servisi yada vestelle degil sizin le çözeceğim" derse ona göre bir üstte yazdığım adımları deneyerek çözüme ulaşabilir diye düşünüyorum. Fakat beklenti veya talep farklı ise bunu anlayarak daha mantıklı çözümler veya sonuçlar için konuşabiliriz
Ben de aynı şeyi yazdım da anlaşamadık bir noktada :kiskis
 
ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
F fikoloji A Adem Helvacı teşekkürler yardımcı olduğunuz için ben F fikoloji abimizin yöntemlerinden gidicem cihaz servis dışı kalmadığı sürece sorun yok benim için baktık sorun hiçbir şekilde çözülmez ise en son çare servis için Adem beyin dediğini söylerim. ❤️

Yarın F fikoloji abim dediklerini yapicam bugün işteyim inşallah olur +'sı illaki vardır güncellemenin ve ben biraz bu konuda titiz biriyim teknolojik herhangi bir ürün varsa güncel olmasına dikkat ederim güncel değilse guncellerim ama Tv'de hiçbir bilgim yok o yüzden işin ehlinden bilgi alarak yola çıkmak daha güvenli olduğu için konuyu açtım ve sağolun bana yardımcı oldunuz Adem bey ve sizler
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
F fikoloji A Adem Helvacı teşekkürler yardımcı olduğunuz için ben F fikoloji abimizin yöntemlerinden gidicem cihaz servis dışı kalmadığı sürece sorun yok benim için baktık sorun hiçbir şekilde çözülmez ise en son çare servis için Adem beyin dediğini söylerim. ❤️

Yarın F fikoloji abim dediklerini yapicam bugün işteyim inşallah olur +'sı illaki vardır güncellemenin ve ben biraz bu konuda titiz biriyim teknolojik herhangi bir ürün varsa güncel olmasına dikkat ederim güncel değilse guncellerim ama Tv'de hiçbir bilgim yok o yüzden işin ehlinden bilgi alarak yola çıkmak daha güvenli olduğu için konuyu açtım ve sağolun bana yardımcı oldunuz Adem bey ve sizler
Haydi bakalım şimdiden kolaylıklar dileriz o halde :ok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri