F
Çevrimdışı
Fatih009
Kayıtsız / Doğrulanmamış
Armis marka baza başlık setimin başlığı bugün garanti kapsamında değişti, o esnada kullanmakta olduğum Serabed Bamboo yatağımıda bir alt üst edeyim dedim, yatakta dikiş sökükleri olduğunu fark ettim ve bu sökükler zamanla ilerleyecek, daha 3 aylık yatak.
Şimdi size kısaca baza başlık hikayemi anlatayım;
13 mart tarihinde mağazadan aşağıdaki baza başlık setini beğenerek aldım
aynı gün kurulumdan sonra fark ettim ki bazanın ortadaki siyah renk olan (pasolu, her bazaya uyun, yükselip alçalabilen) destek bacaklarından gıygıdı gıygıdı ses geliyor, satın aldığım mağazayı aradım, doğal olarak yetkili Armis Yatak A.Ş.'ye arıza kaydı bıraktı, birkaç gün sonra bende direkt Armis Yatak A.Ş.'yi arayıp arıza kaydı bıraklıdığını teyit aldım.
Aradan 1 ay geçti beni arayan soran yok, ürünü satın aldığım mağazaya gittim, yahu 1 ay oldu dedim, mağaza yetkilisi Armis Yatak A.Ş.'yi yanımda aradı ilgilendi benimle sağolsun.
Neyse uzun lafın bücürü aradan 50 gün geçti beni arayan soran yok, bu forum ve adem abi sayesinde biraz bilinçlendik artık ne yapacağımızı biliyoruz, hakem heyetine görselleri, faturası tam, kısa ve anlaşılır bir dille talebimi de net bir şekilde dile getirip dosyayı açtım e devlet üzerinden.
Bu arada bu baza başlık setindeki ayakların gıcırtısı beni rahatsız ediyordu, başlığın desenlerinde hafif bir yamukluk vardı, çok kafaya takmıyordum açıkçası, önemli değildi benim için ama, Armis Yatak A.Ş. 50 gün bir arızaya gelmediği için, gıcık oldum, başlıktaki desen yamukluğundan da şikayet ettim,
böylece şikayetim; ayaklarda gıcırtı ve başlık desen hatası olarak geçti.
bugün servis başlık ve yeni bacaklarla geldi, başlık değişti bacaklarında yenileride gıcırtı yaptı, firmayı arayıp, pasolu bacak değil sabit bacak talebinde bulundu, umarım kısa sürede bacaklarıda halledecekler.
söz konusu başlıktaki yamuk desen ve yamuk olmayan desen
fotoğrafları
şimdi benim esas sorum şu bu baza başlık setindeki küçük bir desen yamukluğundan koca bir başlığı değiştirdi adamlar, Serabed firması benim dikişleri sökülmeye başlamış yatağımda da aynı yaklaşımı sergileyip, yatağımı değiştirir mi, tamir edeceğiz diye götürürmü. Siz olsanız ne yaparsınız daha 3 aylık yatak 5-6 yerinde iplikler sökülmüş benim gördüğüm. Tamire göndersem hiç içime sinmeyecek titiz birisiyim bu konuda. Bu yatağın değişimini istemek benim yasal hakkımıdıracaba, yoksa firma biz tamir edip geri getireceğiz beyefendi diyebilirmi.
Şimdi size kısaca baza başlık hikayemi anlatayım;
13 mart tarihinde mağazadan aşağıdaki baza başlık setini beğenerek aldım
aynı gün kurulumdan sonra fark ettim ki bazanın ortadaki siyah renk olan (pasolu, her bazaya uyun, yükselip alçalabilen) destek bacaklarından gıygıdı gıygıdı ses geliyor, satın aldığım mağazayı aradım, doğal olarak yetkili Armis Yatak A.Ş.'ye arıza kaydı bıraktı, birkaç gün sonra bende direkt Armis Yatak A.Ş.'yi arayıp arıza kaydı bıraklıdığını teyit aldım.
Aradan 1 ay geçti beni arayan soran yok, ürünü satın aldığım mağazaya gittim, yahu 1 ay oldu dedim, mağaza yetkilisi Armis Yatak A.Ş.'yi yanımda aradı ilgilendi benimle sağolsun.
Neyse uzun lafın bücürü aradan 50 gün geçti beni arayan soran yok, bu forum ve adem abi sayesinde biraz bilinçlendik artık ne yapacağımızı biliyoruz, hakem heyetine görselleri, faturası tam, kısa ve anlaşılır bir dille talebimi de net bir şekilde dile getirip dosyayı açtım e devlet üzerinden.
Bu arada bu baza başlık setindeki ayakların gıcırtısı beni rahatsız ediyordu, başlığın desenlerinde hafif bir yamukluk vardı, çok kafaya takmıyordum açıkçası, önemli değildi benim için ama, Armis Yatak A.Ş. 50 gün bir arızaya gelmediği için, gıcık oldum, başlıktaki desen yamukluğundan da şikayet ettim,
böylece şikayetim; ayaklarda gıcırtı ve başlık desen hatası olarak geçti.
bugün servis başlık ve yeni bacaklarla geldi, başlık değişti bacaklarında yenileride gıcırtı yaptı, firmayı arayıp, pasolu bacak değil sabit bacak talebinde bulundu, umarım kısa sürede bacaklarıda halledecekler.
söz konusu başlıktaki yamuk desen ve yamuk olmayan desen
fotoğrafları
şimdi benim esas sorum şu bu baza başlık setindeki küçük bir desen yamukluğundan koca bir başlığı değiştirdi adamlar, Serabed firması benim dikişleri sökülmeye başlamış yatağımda da aynı yaklaşımı sergileyip, yatağımı değiştirir mi, tamir edeceğiz diye götürürmü. Siz olsanız ne yaparsınız daha 3 aylık yatak 5-6 yerinde iplikler sökülmüş benim gördüğüm. Tamire göndersem hiç içime sinmeyecek titiz birisiyim bu konuda. Bu yatağın değişimini istemek benim yasal hakkımıdıracaba, yoksa firma biz tamir edip geri getireceğiz beyefendi diyebilirmi.