Samsung yetkili servisinin yalan dolan işleri bitmek bilmiyor

O Çevrimdışı

Ozyforever

Yeni Üye
27 Ara 2020
7
37
Arkadaşlar merhaba benim bir tv olayım vardı bu grupta yazarak sizlerden de fikir alışverişinde bulunmuştuk. Ben 10.07.2020 de samsung 55ju7000 tv mi led probleminden dolayı balıkesir merkezde ki yetkili servise verdim. bana 1400 tl ye ledler değişecek demişlerdi.Bende ozaman 500 tl olan ücreti nakit olarak ödedim. Sonrası tam bir üçkağıt işine döndü. Benim tv mi kendi atölyelerinde kırdıkları çıktı. Kargoda kırılmış falan dediler baya bi uğraştım tüketici hakem heyetini kazandım. Sonra bu firma karara itiraz etti. Mahkemesi oldu onuda kazandım. Avukat ücretim mahkeme masrafları ile 10.000 tl ye yakın ödeme yaptılar. Paramıda icra ile aldım cuma günü. Fakat benim 500 tl ödeme yaptığım parayı yatırmamışlar. Cuma günü hemen aradım kendilerini benim 500 tl yatırılmamış nasıl bir yol izleyelim diye sorduğumda biz onu veririz gibi konuştular ama kendilerine hala güvenmeyerek aradım. Bugün gittiğimde yine aynı davranışı sergilediler. Önce 500 tl paramdan 400 tl vermeye çalıştı müdürleri ben neden 400 veriyorsun dediğimde servis ücretini kesiyoruz dedi. Şaka mı yapıyorsun ben temmuz ayında zaten 70 tl yi ödedim diye telefonumda olan fatura fotoğraflarında gösterdim haa öylemiymiş falan diyor. Sonrasında paramı yine vermemeye çalıştı bana diyor ki sizin tv 'nin kumandasını ayağını getirin bize buna göre bi değerlendirelim diyor. Ben böyle bir firma ne gördüm ne tanıdım. Adamlar resmen uğraşmak istiyor neyse ki uğraşacağım. Şimdi ben bu mahkemeleri kazandım burada böyle bir ibare yok tv kumandası tv ayağı gibi. Benim bunu vermem gerekiyor mu ? Yada nasıl bir yol izlemeliyim ? Tekrar tüketici hakem heyetine gidip başvuru mu yapayım?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba bunu sizden istemelerinde aslında anormal bir durum yok fakat istemeseler de olurdu.

Mahkemeyi kazanmanız kendilerine çok yara olmuş belli ki ve yerle bir olan egolarını bir mikron dahi tatmin edebilmek adına işi yokuşa sürüyorlar.

Yasa gereği değişime giden beya iade olan ürünlerin donanımları da ürünle birlikte teslim edilmelidir. Biz vestelde yıllarca değişim yaptık, defalarca fabrikaya kumandası ayağı olmayan sadece tv yolladık zira yok zaten vatandaşın elinde ayak mayak. Bir kere dahi savunma istememiş, arayıp NEDEN diye sormamışlardır.

Sizin yapmanız gereken; telefonunuzun video kamerasını açıp, samsung yetkili servisin sizi ısrarla mağdur ettiğini, sorununuzu çözebilmek için her seferinde işinizi bırakıp yetkili servise gitmek zorunda kaldıpınızı ve mağdur olduğunuzu, her seferinde yol ücreti ödemek zorunda kaldığınızı vurgulayarak süreci kayıt altına almak. Servise taksi ile gidip taksiden fatura almak, (20tl olsun farketmez) faturayı kendilerine uzatıp, kumandayı teslim edip taksi fatura bedelini istemektir. Vermeyi reddederler ise elinizdeki bilgi ve belgeler ile yine mahkemeye gidip, tekrar dosya masrafları dahil olmak üzere faizi ile birlikte taksi parası dahil iş gücü kaybınızdan kaynaklanan zararınızı da tazmin edeceğinizi kendilerine çekinmeden iletin lütfen.


Bakınız geçen hafta incelediğim dosyalardan birisinde elektrik dağıtım şirketinden maddi zarar tazmini haricinde 5000tl manevi tazminat talep eden ve bunun için avukat tutan bir tüketici gördüm ve inanın çok mutlu oldum.

Sizler gibi dişli tüketicilerin artması dileklerimle. ??
 
Tesla Çevrimdışı

Tesla

Aktif Üye
2 Ara 2020
88
Merhaba bunu sizden istemelerinde aslında anormal bir durum yok fakat istemeseler de olurdu.

Mahkemeyi kazanmanız kendilerine çok yara olmuş belli ki ve yerle bir olan egolarını bir mikron dahi tatmin edebilmek adına işi yokuşa sürüyorlar.

Yasa gereği değişime giden beya iade olan ürünlerin donanımları da ürünle birlikte teslim edilmelidir. Biz vestelde yıllarca değişim yaptık, defalarca fabrikaya kumandası ayağı olmayan sadece tv yolladık zira yok zaten vatandaşın elinde ayak mayak. Bir kere dahi savunma istememiş, arayıp NEDEN diye sormamışlardır.

Sizin yapmanız gereken; telefonunuzun video kamerasını açıp, samsung yetkili servisin sizi ısrarla mağdur ettiğini, sorununuzu çözebilmek için her seferinde işinizi bırakıp yetkili servise gitmek zorunda kaldıpınızı ve mağdur olduğunuzu, her seferinde yol ücreti ödemek zorunda kaldığınızı vurgulayarak süreci kayıt altına almak. Servise taksi ile gidip taksiden fatura almak, (20tl olsun farketmez) faturayı kendilerine uzatıp, kumandayı teslim edip taksi fatura bedelini istemektir. Vermeyi reddederler ise elinizdeki bilgi ve belgeler ile yine mahkemeye gidip, tekrar dosya masrafları dahil olmak üzere faizi ile birlikte taksi parası dahil iş gücü kaybınızdan kaynaklanan zararınızı da tazmin edeceğinizi kendilerine çekinmeden iletin lütfen.


Bakınız geçen hafta incelediğim dosyalardan birisinde elektrik dağıtım şirketinden maddi zarar tazmini haricinde 5000tl manevi tazminat talep eden ve bunun için avukat tutan bir tüketici gördüm ve inanın çok mutlu oldum.

Sizler gibi dişli tüketicilerin artması dileklerimle. ??
Takdiri hakediyorsun abi. Hem objektifsin hem de herkesin işine koşuyorsun. Bana da youtube da yardım etmiştin. ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt