Samsung Tv ölü piksel üzerinden 3 kere değişti

C Çevrimdışı

cmshn

Yeni Üye
8 Nis 2022
2
33
27 şubat tarihinde neo qled 65qn85 tv aldım 24000 tl gibi bir rakama 5 mart tarihinde evime kurulum yapıldı. şehir dışında olduğum için kardeşim teslim aldı servis televizyonu tanıtıp gitmiş. 11 mart tarihinde televizyonu ilk kez gördüğümde izleme mesafesinde herhangi bir şey gözükmüyor ama internet üzerinden piksel testi videosu açtım ve 1 adet ölü piksel tespit ettim. saat geç olduğu için hemen samsung a whatsapp üzerinden yazdım ve talep oluşturdum. Ertesi gün servisi yönlendirdiler ama gelen arkadaş 1 adet pikselin değişim sebebi olmayacağını İstanbuldaki genel merkezde mühendislerimizin kararında olduğunu söylediler. konuşma sonrası değişim yapmayacaklarını düşündüğümden samsun müşteri ilişkilerine resim olarak paylaştığım maili attım ve 26 mart tarihinde stokta aynı tvden yok diyerek bir üst modeli (65qn90) ücretsiz gönderdiler bu sefer kurulum esnasında piksel testi istedim ve bu tv üzerinde de 5 adet piksel hatası tespit ettim ve teslim aldığım tutanağa not düşürdüm ve akşamına yine servis geldi ve aynı şekilde belli bir sayının altında piksel için değişim vermiyorlar dedi bir önceki tv'nin 1 adet piksel için değiştiğini ve servis formuna özellikle değişim istediğimi yazmasını söyledim. 29 mart tarihinde samsung genel merkezden arandım ve tv onarımı ve üzerine 5000 tl gibi bir para vermek için teklifte bulundular ve bu kadar para verip sıfır aldığım ürün için benim tek istediğim hatasız bir ürün kullanmak ve tv değişimi istedim. son olarak 7 nisan tarihinde yine 65qn90 tv geldi ve yine bu sefer piksel testi istememle beraber 4 adet tespit ettik. yine servis yine değişim olmaz yine ısrar ama artık bende yoruldum para iadesi verirler belki ama en az 3000 tl gibi bir zararım olacak parayı alsam da. tv özelliklerinden memnun um ve aldığım para ile aynı özelliklerde 2ayda gelen zamlarla yeni tv alamam.

Yine, sonra gibi tekrarlanan bir sürü kelime ile uzun oldu biraz ama sizce ne yapmam lazım bir tartışma konusu olsun.
samsungd9ecd79f6b6257d5.jpg

not ilk araştırmamda adem hocamın videosu karşıma çıktı hakkımı arama kararı aldım. yargı kararlarından öyle haberim oldu kendisine çok teşekkür ediyorum.
 
M Çevrimdışı

metagu

Aktif Üye
26 Şub 2021
136
Yazacağım şey sizin sorunuza bir cevap değil o yüzden baştan özür diliyorum ama yakından uzaktan alakalı diye yazacağım dayanamıyorum ?

Son bir seneyi aştı bu forumu ve adem beyin kanalını takip ediyorum ve de farkettiğim şey şu ki Samsung tv'lerdeki ölü piksel sorunu başka kadar başka hiçbir markada yaşanmıyor.

Elimde bir kanıt bir bilgi yok ama Samsung global'in bütün B-grade denilen defolu panelleri bizim gibi 3. dünya ülkelerine ihraç ettikleri ürünlerde kullandığından ciddi ciddi şüpheleniyorum.

Yoksa yabancı kaynaklarda bu kadar övülen beğenilen bir markanın burada bu kadar fazla panellerle ilgili sorun yaşatmasının ben başka bir açıklamasını düşünemiyorum.
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

VIP
26 Haz 2020
1,235
65” ekranda 4 pikseli normal kullanımda farkedebiliyor musunuz. Beşbin lira iade ediyorlarsa ben olsam alır geçerdim. Yaklaşık 10 bin lira gibi bir indirimle almış oluyorsunuz tv yi.
 
C Çevrimdışı

cmshn

Yeni Üye
8 Nis 2022
2
33
Yazacağım şey sizin sorunuza bir cevap değil o yüzden baştan özür diliyorum ama yakından uzaktan alakalı diye yazacağım dayanamıyorum ?

Son bir seneyi aştı bu forumu ve adem beyin kanalını takip ediyorum ve de farkettiğim şey şu ki Samsung tv'lerdeki ölü piksel sorunu başka kadar başka hiçbir markada yaşanmıyor.

Elimde bir kanıt bir bilgi yok ama Samsung global'in bütün B-grade denilen defolu panelleri bizim gibi 3. dünya ülkelerine ihraç ettikleri ürünlerde kullandığından ciddi ciddi şüpheleniyorum.

Yoksa yabancı kaynaklarda bu kadar övülen beğenilen bir markanın burada bu kadar fazla panellerle ilgili sorun yaşatmasının ben başka bir açıklamasını düşünemiyorum.
Benimde düşüncem bu yönde bir seri üretimin hata payı kaç? binde 3 mü 5 mi o bile global firmalarda yüksek bir oran bence. güzel ülkemin insanları olarak iyisi olsun diye maddi açıdan kendi sınırlarımızı zorlayıp bişeyler almaya çalışıyoruz. 3te 3 yaptım bir daha göndersem abi hatasız gelmeyeceğinin garantisi yok diyor.

65” ekranda 4 pikseli normal kullanımda farkedebiliyor musunuz. Beşbin lira iade ediyorlarsa ben olsam alır geçerdim. Yaklaşık 10 bin lira gibi bir indirimle almış oluyorsunuz tv yi.
bendimde fikrim bu yönde artık ama böyle bir hakkım varmı onu bulamadım. sonuçta aldığım ürün defolu sisteme de işlettirdim. ayıp oranında bedel indirimi mi istemem gerekiyor. Garantimi etkiler mi? bilginiz var mı.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,610
Elimde bir kanıt bir bilgi yok ama Samsung global'in bütün B-grade denilen defolu panelleri bizim gibi 3. dünya ülkelerine ihraç ettikleri ürünlerde kullandığından ciddi ciddi şüpheleniyorum.
LG'nin bir dönem OLED'leri gibi olabilir.
Sorunlu üretimler refurbished yapılıp veya yapılmayıp bize gönderiliyor olabilir.

Bir dönem Türkiye üretimi LG OLED'ler epey sorunluydu.
Muhtemelen LG arızalı panelleri bize gönderiyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri