Samsung televizyonumda ışık sızması ve bulutlanma var.

1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Abi merhabalar, ben Samsung firmasından tu8500 65 inç televizyon aldım. Televizyonda ışık sızması ve bulutlanma vardı. Firma bu durumu aldırış etmiyor. Tüketici hakem heyetine verdim ve sonuç olumsuz olarak bana geri döndü. Samsung firması ışık sızması ve bulutlanma sorunuyla ilgili bir rapor vermiyor. Diyorlar ki televizyonunuz normal biz rapor yazamayız. Televizyonu akşamları izleyemiyorum ışık sızmalarından. Firma bu konuda çok ilgisiz davranıyor. Bir tüketici olarak buraya yazıyım dedim. Diğer arkadaşlar bilgilensinler. Televizyon tabiri caizse elimde kaldı.

bc8340d0-9757-4705-8cdc-1720b6508779.jpg
3fcb87a2-2bc9-486c-b31b-c90446fc82a1.jpg
9a66ec2c-ac23-49a3-9776-e9bb23f15913.jpg
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Bu durumu fotoğraf çekerek bize aktarmanız zor çünkü makineyi odaklayabilmek ayrı bir mesele zaten.
Durumla ilgili evrakları, kişisel bilgilerinizin olduğu kısımları sansürleyip burada paylaşabilir misiniz acaba?

A Adem Helvacı
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Adem bey, ışık sızması ve bulutlanma ile ilgili rapor yazmıyor firma televizyonun ışık sızması olmadığını savunuyor. Firma sadece ayak sorununun raporunu yazdı o değişti zaten. Zaten samsung firması sadece kolay olarak ayağını değiştirdi. Işık sızmasını normal kabul ediyor. akşamları televizyon izleyemez bir hale geldim. Param çöpe gitti. Samsung firmasından daha da bir şey almam.
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
13,574
Adem bey, ışık sızması ve bulutlanma ile ilgili rapor yazmıyor firma televizyonun ışık sızması olmadığını savunuyor. Firma sadece ayak sorununun raporunu yazdı o değişti zaten. Zaten samsung firması sadece kolay olarak ayağını değiştirdi. Işık sızmasını normal kabul ediyor. akşamları televizyon izleyemez bir hale geldim. Param çöpe gitti. Samsung firmasından daha da bir şey almam.
Sürekli eleştirdiğimiz bazı yerli firmalar daha insaflı yabancı firmalar ise acımasız davranıyor.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Adem bey, ışık sızması ve bulutlanma ile ilgili rapor yazmıyor firma televizyonun ışık sızması olmadığını savunuyor. Firma sadece ayak sorununun raporunu yazdı o değişti zaten. Zaten samsung firması sadece kolay olarak ayağını değiştirdi. Işık sızmasını normal kabul ediyor. akşamları televizyon izleyemez bir hale geldim. Param çöpe gitti. Samsung firmasından daha da bir şey almam.
Sosyal medyadan Samsung'a yazın derim. Ya da şikayet sitelerinden.
İlgilenmemeleri ilginç cidden.
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Şikayetvara yazdım. Ordan zor bela samsung firması geri döndü diyorum ki ışık sızmaları ve bulutlanma var, ışık sızmalarını telefonumdan çektiğim fotoğraflarla gösterdim. Gelen teknik ekip bu kanaldandır dedi. Bu her kanalda var dedim ve youtube açınca daha fazla oluyor dedim. Şaka gibi ya bizimle resmen alay ediyorlar. Bir daha şikayet vara yazdığım zaman firma geri dönmedi. Şikayet varda kesin çözüm değil. Televizyon elimde kaldı. Samsung firmasından daha da bir şey almam. İnstagram dan dedğiniz gibi bir mesaj atıyım.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Şikayetvara yazdım. Ordan zor bela samsung firması geri döndü diyorum ki ışık sızmaları ve bulutlanma var, ışık sızmalarını telefonumdan çektiğim fotoğraflarla gösterdim. Gelen teknik ekip bu kanaldandır dedi. Bu her kanalda var dedim ve youtube açınca daha fazla oluyor dedim. Şaka gibi ya bizimle resmen alay ediyorlar. Bir daha şikayet vara yazdığım zaman firma geri dönmedi. Şikayet varda kesin çözüm değil. Televizyon elimde kaldı. Samsung firmasından daha da bir şey almam. İnstagram dan dedğiniz gibi bir mesaj atıyım.
Anladığım kadarıyla gelen ekip bu işlerden anlamıyor profesyonel değiller. Benim tabirimle tam bir hacının yeri servisi.. Yazık ya sen o kadar para ver. Diğer ülke yetkili servisleri de böylemi acaba! Onu alma bunu alma ne alacaz kardeşim. Yada şans işi mi diyecez? Hakkımızı aramaya devam etmeliyiz..
 
mightythor Çevrimdışı

mightythor 

Aktif Üye
6 Tem 2018
499
49
Şikayetvara yazdım. Ordan zor bela samsung firması geri döndü diyorum ki ışık sızmaları ve bulutlanma var, ışık sızmalarını telefonumdan çektiğim fotoğraflarla gösterdim. Gelen teknik ekip bu kanaldandır dedi. Bu her kanalda var dedim ve youtube açınca daha fazla oluyor dedim. Şaka gibi ya bizimle resmen alay ediyorlar. Bir daha şikayet vara yazdığım zaman firma geri dönmedi. Şikayet varda kesin çözüm değil. Televizyon elimde kaldı. Samsung firmasından daha da bir şey almam. İnstagram dan dedğiniz gibi bir mesaj atıyım.
Kendilerini akıllı zanneden şerefsiz adiler bunlar,bildiğin harbi adi insanlar.
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Karar aldım bundan sonra markalı ürün almayacam. Markasız ürün alıcam. Bozulursa çöpe atıcam. Taktik budur artık. Samsung gibi büyük bir firmanın böyle yapacağını hiç düşünemedim.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Karar aldım bundan sonra markalı ürün almayacam. Markasız ürün alıcam. Bozulursa çöpe atıcam. Taktik budur artık. Samsung gibi büyük bir firmanın böyle yapacağını hiç düşünemedim.
Birde "arkadaşlar bilindik markalara yönelin" kitlesi var. Ne olacak böyle.. Vay halimize ?
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Şikayetvara yazıyorum, fakat ordan da bir ses yok tüketiciyi koruyan kimse kalmamış. Teknolojik ürün almak şans işi fakat ürün kusurlu çıktıysa da ürünün arkasında dur bir zahmet. Benim anladığım firmalar kendi yasasını ilan etmişler :) Müşteriyi de salak yerine koyuyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt