Samsung televizyon

1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Merhabalar, ben 7 ay önce samsung 65tu8500xtk tetevizyon aldım. Televizyonu izlerken akşam televizyonda ışık sızmaları olduğunu gördüm. Şikayet vara mesajımı yolladım. Gelen ekip sadece ayağını değiştirdiler. Bu televizyon normal diyorlar. Tekrar şikayet vara yazdığımda mesajlarımı siliyorlar. Tüketici hakem heyetine gittim red cevabı aldım. Gelen ekip ışık sızmasını görüyor fakat herhangi bir işlem yazmıyorlar. Ben bu televizyonu napıyım bu saatten sonra bana bir akıl verin. Delircem artık.
 
B Çevrimdışı

beratozguner

Aktif Üye
25 Mar 2021
101
31
Hakem heyeti red verdiyse sonrası zor. İlk aldiginiz anda aslinda cayma hakkiniz vardi. 6 aydir kullaniyorsunuz sonradan olusmasi zor bir hata. O yuzden pek birsey olacagini sanmıyorum.
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Televizyonu aldim 2. gün ışık sızmasını farkettim hemen samsung merkezi aradım. Samsung teknik serviste diyor ki üründe ışık sızmaları olabilir diyor benimle dalga geciyorlar resmen. Televizyonu akşamları izleyemiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Televizyonu aldim 2. gün ışık sızmasını farkettim hemen samsung merkezi aradım. Samsung teknik serviste diyor ki üründe ışık sızmaları olabilir diyor benimle dalga geciyorlar resmen. Televizyonu akşamları izleyemiyorum. Tüketici hakem heyetine gittim ve red aldim. İşin enteresan kısmı daha televizyonu alali 14 günü geçmemiş. Thh neden boyle bir karar verdi bilmiyorum.
 
B Çevrimdışı

beratozguner

Aktif Üye
25 Mar 2021
101
31
Televizyonu aldim 2. gün ışık sızmasını farkettim hemen samsung merkezi aradım. Samsung teknik serviste diyor ki üründe ışık sızmaları olabilir diyor benimle dalga geciyorlar resmen. Televizyonu akşamları izleyemiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Televizyonu aldim 2. gün ışık sızmasını farkettim hemen samsung merkezi aradım. Samsung teknik serviste diyor ki üründe ışık sızmaları olabilir diyor benimle dalga geciyorlar resmen. Televizyonu akşamları izleyemiyorum. Tüketici hakem heyetine gittim ve red aldim. İşin enteresan kısmı daha televizyonu alali 14 günü geçmemiş. Thh neden boyle bir karar verdi bilmiyorum.
Normalde kuruldugunda isik sizmasi var istemiyorum dediginiz an sorun olmaz o kutu geri gider raporla. Alir almaz yaptiginizda tuketici hakem heyeti red etmemeli. Burada baska birşey var .
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Televizyonu kurdular servis gittikten sonra ışık sızması olduğunu fark ettim. Daha sonra servis çagırdığımda yardımcı olmadılar. Bizde 14 gün geçmediği için bizde thh başvuralım dedik. Ama thhdende olumsuz yanıt gelince durum bundan ibaret. Kural olarak thh 14 gün gećmeyince koşulsuz şartsız iade olması gerekiyor. Ama olmadı.
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Gelişme: Samsung çözüm merkezi beni aradı konuştuk. Bu televizyonların güya böyle bir özelliği varmış. Değişim veya iade olmayacağını söylediler. İnsanları mağdur etmekten başka birşey yapmıyorlar. Televizyonu satan kişi ise herhangi bir sorun olmayacağını alırken belirtti.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
İkinci el olsrak satabilirsiniz.
Durum aleyhinize dönmüş, hem thh kararı hem kullanım süresi eklenirse sıkıntı
 
1 Çevrimdışı

123456789musa

Yeni Üye
1 Nis 2021
40
28
Samsung firmasının mühendisleri bu karara varmışlar. Müşteri umursayan kimse yok. Ben bu televizyonu 8500tl para saydım. yaptıkları büyük terbiyesizlik. Paramın üzerine yatılar resmen. Satsam kim alır bu televizyonu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt