metin7
Aktif Üye
- 29 Ara 2021
- 72
- 34
Merhaba arkadaşlar konuyu nasıl açacağımı bilemedim en son bu şekilde açmaya karar verdim. Biraz uzun olacak ama gerçekten yardımınıza ihtiyacım var.
1 Kasım 2021 tarihinde Teknosa internet sitesinden "Samsung 55Q70T" model televizyonu satın aldım, servis geldi kurulumunu yaptı ve ürünü kullanmaya başladım, ürün 2 hafta sonra kablosuz olarak internete bağlanmamaya, kumandadaki bazı tuşları algılamamaya başladı. Doğal olarak müşteri hizmetlerini arayıp yardım istedim, telefon direktifleri ile kumandada bazı tuşlara uzun uzun basarak bir şeyler yapmaya çalıştık ve televizyonu tamamen kilitledik, artık açma kapama yapmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum, diğer tuşlara basınca "uygun değil" hatası alıyordum. Hal böyle olunca telefondaki görevli bana bir servis kaydı oluşturdu ve macera başladı.
Haftasonu servis geldi yerinde inceledi ve tv'yi götürmeye karar verdiler, tv bir hafta sonra sadece reset atılmış şekilde geri döndü, servisteki çocuklar tekrar kurulum yaptı, internete bağlandılar ve gittiler, onlar gittikten yarım saat sonra tv tekrar aynı hataları vermeye, tekrar internete bağlanmamaya başladı.
Artık müşteri hizmetlerini aradan çıkarmış, direkt servis ile konuşmaya başlamıştım, servis çok iyi niyetliydi, ancak üzülerek belirtiyorum ki televizyon tamirinden hiç mi hiç anlamıyorlardı, zaten asıl işleri klima ve tesisat olan bir kuruluştu.
Yaklaşık bir hafta süren müzakereler sonucu tv'nin sorunlu olduğuna ikna edebildim ve anakart değişmesi gerektiğini söylediler(tabi ki bunu kendileri anlayamadı ben ısrar ettim, onlar da istanbuldan daha yetkili biriyle konuşup ondan icazet aldılar).
Bir hafta sonra anakart geldi, evde koltuğun üstünde anakart değişimi yaptılar. (Bu sırada evde değildim, eşim vardı.) Eve geldiğimde televizyonun arka kısmını tam oturtamadıklarını fark edip ben elimle oturttum.
Bütün bu badirelerden sonra tv normal şekilde çalışmaya başladı, sadece ufak bir sıkıntı kaldı.
Tv'ye yine aynı marka "Samsung HW-A450" adlı ses sistemine optik kablo ile bağlı. Tv'den film izlerken takriben 10 dakika sonra ses sistemi kendi koparıyor, ses tvye geçiyor, 15 saniye ses tvden geliyor, sonra tekrar ses sistemine geçiyor. Bu olay her 10dakikada bir tekrar ediyor. Bu sorunu çözmek için yaptıklarım:
1. Bütün kabloları iyice kontrol ettim, bir sıkıntı yok.
2. Optik kabloyu değiştirdim, sorun devam etti.
3. Ses sistemini ve tvyi bluetoth ile bağladım, kopmalar devam etti.
4. Samsungun sitesinden ses sisteminin güncel sürümünü indirip usb ile ses sistemine yükledim, yine kopmalar devam etti.
Samsung müşteri hizmetlerine saatlerce dil döktüm, gelen yetkili servisin klimacı olduğunu, tv ve ses sistemlerinden zerre anlamadığını ifade ettim, ama nuh diyip peygamber demediler yine aynı çocukları yolladılar eve ve sorun hala devam ediyor.(Küçük bir ilçede yaşadığım için tek servis var, başka yerden de servis yolluyamıyormuş samsung)
Şimdi değerli bilgili kardeşlerim
1. Sorun tv'de mi ses sisteminde mi ?
2. Sorunu nasıl çözebilirim ?
3. Tüketici hakem heyetine gitmeli miyim ?
1 Kasım 2021 tarihinde Teknosa internet sitesinden "Samsung 55Q70T" model televizyonu satın aldım, servis geldi kurulumunu yaptı ve ürünü kullanmaya başladım, ürün 2 hafta sonra kablosuz olarak internete bağlanmamaya, kumandadaki bazı tuşları algılamamaya başladı. Doğal olarak müşteri hizmetlerini arayıp yardım istedim, telefon direktifleri ile kumandada bazı tuşlara uzun uzun basarak bir şeyler yapmaya çalıştık ve televizyonu tamamen kilitledik, artık açma kapama yapmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum, diğer tuşlara basınca "uygun değil" hatası alıyordum. Hal böyle olunca telefondaki görevli bana bir servis kaydı oluşturdu ve macera başladı.
Haftasonu servis geldi yerinde inceledi ve tv'yi götürmeye karar verdiler, tv bir hafta sonra sadece reset atılmış şekilde geri döndü, servisteki çocuklar tekrar kurulum yaptı, internete bağlandılar ve gittiler, onlar gittikten yarım saat sonra tv tekrar aynı hataları vermeye, tekrar internete bağlanmamaya başladı.
Artık müşteri hizmetlerini aradan çıkarmış, direkt servis ile konuşmaya başlamıştım, servis çok iyi niyetliydi, ancak üzülerek belirtiyorum ki televizyon tamirinden hiç mi hiç anlamıyorlardı, zaten asıl işleri klima ve tesisat olan bir kuruluştu.
Yaklaşık bir hafta süren müzakereler sonucu tv'nin sorunlu olduğuna ikna edebildim ve anakart değişmesi gerektiğini söylediler(tabi ki bunu kendileri anlayamadı ben ısrar ettim, onlar da istanbuldan daha yetkili biriyle konuşup ondan icazet aldılar).
Bir hafta sonra anakart geldi, evde koltuğun üstünde anakart değişimi yaptılar. (Bu sırada evde değildim, eşim vardı.) Eve geldiğimde televizyonun arka kısmını tam oturtamadıklarını fark edip ben elimle oturttum.
Bütün bu badirelerden sonra tv normal şekilde çalışmaya başladı, sadece ufak bir sıkıntı kaldı.
Tv'ye yine aynı marka "Samsung HW-A450" adlı ses sistemine optik kablo ile bağlı. Tv'den film izlerken takriben 10 dakika sonra ses sistemi kendi koparıyor, ses tvye geçiyor, 15 saniye ses tvden geliyor, sonra tekrar ses sistemine geçiyor. Bu olay her 10dakikada bir tekrar ediyor. Bu sorunu çözmek için yaptıklarım:
1. Bütün kabloları iyice kontrol ettim, bir sıkıntı yok.
2. Optik kabloyu değiştirdim, sorun devam etti.
3. Ses sistemini ve tvyi bluetoth ile bağladım, kopmalar devam etti.
4. Samsungun sitesinden ses sisteminin güncel sürümünü indirip usb ile ses sistemine yükledim, yine kopmalar devam etti.
Samsung müşteri hizmetlerine saatlerce dil döktüm, gelen yetkili servisin klimacı olduğunu, tv ve ses sistemlerinden zerre anlamadığını ifade ettim, ama nuh diyip peygamber demediler yine aynı çocukları yolladılar eve ve sorun hala devam ediyor.(Küçük bir ilçede yaşadığım için tek servis var, başka yerden de servis yolluyamıyormuş samsung)
Şimdi değerli bilgili kardeşlerim
1. Sorun tv'de mi ses sisteminde mi ?
2. Sorunu nasıl çözebilirim ?
3. Tüketici hakem heyetine gitmeli miyim ?