Samsung klima montaj hikayem

C Çevrimdışı

cherese

Yeni Üye
30 Haz 2016
6
[font=.SF UI Text][font=.SFUIText]Size samsung maceramı anlatayım;

[font=.SF UI Text][font=.SFUIText]10 gün önce internetten samsung 12000 btü klima aldım. Montaj için servisle görüştük randevümüzü aldık. Tabi ben önceden tesisatını çektirdim şarterini bağlattım. Servis elemanları montaja geldi. Nereye kuracaz abi falan derken dedim ben yerini hazırlattım şarter burda. Siz şarter bağlamazsınız diye ben hazırlattım herşeyi dedim. Abi normalde takmıyoruz ama müşteri malzemeyi alırsa takıyoruz. Bizede iki paket sigara alıyolar gibi bi konuşma geçti aramızda daha gelir gelmez :)) ( hayallerini yıktım heralde elemanların). Neyse montaja başladılar bende izliyorum bi kenarda, iyi de çalışıyolar hani. Neyse montaj bitti gibi oldu baktım makinayı çalıştırdılar. Dedim vakumlama yapmadınız, yapmanız gerekmiyor mu? Önce bi sessizlik oldu. Sonra ne için dedi. Bi daha vakkumlama yapmanız gerek miyor mu dedim. Yok, bu cihazlar yeni sistem gerekmiyor dedi. ( fazla bi açıklama yapmadı) Neyse kafamda soru işaretleri, düşünüyorum... Montaj formunu doldurdular  bana verdi imzaladım. Sonra bi baktım vakumlama yapıldı olarak işaretlemiş. Ben onu görünce kan beynime yürüdü. Vakumlama gerekmez diyorsunuz vakumlama yapıldı işaretliyosunuz madem öyle işaretlemeyin dedim. Kağıtları aldım vakumlama yapılmadı olarak işaretledim. O panikle bana açıklama yapmaya başladılar. Abi bu cihazda zaten 10 yıl kompresör garantisi var. Bişe olursa biz burdayız. Ben havasını alttaki siboptan aldım falan salladı bişeyler. Neyse bunlar gitti klima çalışıyor ( bu arada klima tanıtımı da yapmadılar) Benim içim rahat etmedi. Ben bütün bu olayı mail olarak samsung türkiyeye yazdım. Ertesi gün müşteri hizmetlerinden bi bayan beni aradı. Önce Yazdıklarımdan bahsetti sonra benim adıma servis talebi oluşturacağını servisin gelip vakumlama yapacağını söyledi. Ben kabul etmedim. Cihaz çalıştı zaten bi anlamı olmadığını söyledim. Sonra bana benim yazdıklarımla ilgili teknik birimleriyle görüştüğünü vakumalama yerine süpürme yaptıkları söyledi. Ben de kurulum kitapçığınızda vakumlama yapılmasından bahsediyor, süpürme ile ilgili bi tane bile kelime yok. Bana vakumlama için sakın servis göndermeyin istemiyorum.Ben  ürün değişimi talep ediyorum dedim. Ürün değişimi olması için ürünün arızalı olması gerektiği, 4 kez servis görmesi gerektiği falan ondan sonra ancak yapılan değerlendirme sonucu ürün değişimi yapılabileceğini, ayrıca servis geldiğinde kullanımdan kaynaklı üründe bir sorun varsa ücret alacaklarını falan söyledi.                  Ben bu klimaya 2500 tl para verdim. Sizin servisiniz iki tane klima fazla takacak diye benim ürünümü mundar ediyor. Bi de hala prosedür diyorsunuz bana dedim. Burda mağdur olan benim ayrıca dolaylı yoldan siz de mağdur oluyorsunuz. Siz hala kalkmış servisi savunuyorsunuz. Doğru kurulum yapılmadı ben size servisi şikayet ediyorum. Ürün değişimi istiyorum başka hiç bir işlemi kabul etmiyorum. Burdan sonuç almazsam başka yollardan hakkımı arayacam dedim. :))) Peki ürün değişimi içinde ama servisin evinize gelip form doldurması gerekiyor dedi. Tamam gelsinler bakim diyerek teklifi kabul ettim. Bu şikayetmi genel müdürlüğe de ileteceğini söyledi. :)) Daha sonra ben durmadım tabi koreye moreye nereye bulduysam ingilizceye çevirdim mail attım.:)) Ertesi gün servis beni aradı geleceklerini söyledi ne için dedim.  Vakumlama yapacaz dedi. Ne vakkumlaması ben cihaz değişimi istiyorum. Süpürmeden falan bahsetti. Dedim bana hiç anlatmayın ben bu işleri bilmeyen biri değilim. Ben bu makinaya para verip aldım. Vakumalama yapılması gerekiyorsa vakumlama yapacaklardı. Ürün değişimi haricindeki hiç bir işlemi kabul etmiyorum dedim. Montaj formunda da vakumlama yapılmadı olark işaretlediğimi de söyledim. Bana hak verdi zaten bişey diyemedi. İşte olduğum için akşam gelmelerini istedim. Tamam biz ararız deyip kapattılar. O akşam ne aradılar ne sordular. Araya hafta sonu girdi. Pazartesi ben yine şikayetlere  (samsungun yabancı sitelerine) devam ettim tabi. Salı günü yine aradılar geleceklrini söylediler. Akşama randevüleştik ve geldiler. Cihazın resimlerini çektiler. Faturasını istediler bişe sormadılar bile :)) formu doldurdular. Ürün değişimi ya da ücret iadesi yazdılar. Müşteri hizmetlerinin arayacağı, ya ücret iadesi ya da ürün değişimi yapılacağını bu işlemin biraz uzun süreceği 15 günü bulabileceği söylendi. 
[font=.SF UI Text][font=.SFUIText]Galiba amacıma ulaştım :))

[font=.SF UI Text][font=.SFUIText]Sonucu yazacam yine. 
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,578
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Oncelikle Gecmis Olsun
Uzuldum Sizim Adiniza
Ama
Ayak Diremenizi Taktir Ettim

15-20 gune Kalmaz Gelir Klimaninizi Sokerler
3 is Gunu Icinde Para Iadesi Yapilir Tarafiniza
Yenisini Getirip Takma Aliskanliklari Yok Malesef

Gelen Servis Elemanlari Sizin Birazcik isten Anladiginizi
Farketsinler Zaten Elleri Ayaklari
Dolasmaya Basliyor

Gecen Adanadaki Bir Servisin Ustabasisiyla Tartistik
Soyle Eğetim Aldik Boyle Aldik Deyip Duruyor

Bir Caciktan Anladiklari Yok
 
C Çevrimdışı

cherese

Yeni Üye
30 Haz 2016
6
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Anlayıp anlamamaları değil. İnsanı enayi yerine koyuyorlar. Günde 3 tane fazla klima takacaklar diye benim para verip aldığım makinamı kurban ediyorlar. Nasıl olsa onların cebinden çıkmayacak yarın bi arıza olsa ya garantiden yapacak, ya da kullanıcı hatası deyip benden para isteyecek. Kazanan her türlü onlar olacak. Adana nın sıcağında yanacak olan da benim.
 
M Çevrimdışı

mtmrtsn

Yeni Üye
22 Haz 2017
2
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Samsung müşteri hizmetlerinin diretmesini hiç anlamıyorum ya, insan utanır direk servis yetkisini elinden alır.
 
C Çevrimdışı

cherese

Yeni Üye
30 Haz 2016
6
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Samsung müşteri hizmetleri tarafından ürün değişiminin onaylandığı ve siparişinin verildiği sevkiyat gerçekleştiğinde teknik servis tarafından montajın gerçekleştirileceği bilgisi verildi.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,578
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Benım Buzdolabının Degısımı Onaylanmıs Dondurucu Bolumunun Icten Plastık Kısmı Tavandan Yarılmıs

Servıs Raporu Gore Hareket Edıyorlar

10gunde Degısım Onayı Geldı Cumartesı Gunu Yenısını Getırecekler...
 
C Çevrimdışı

cherese

Yeni Üye
30 Haz 2016
6
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Aynen.Ürün değişimi talebi için gelen servis elemanı ben montaj ekibinde değilim, arızacıyım. Bunların pisliklerini ben temizliyom dedi. Büyük ihtimalle bizim taşeron firma takmıştır klimayı dedi. Adam açıklama kısmına direk klima çalışmıyor diye yazmıştı.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,578
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Taseron Zamsungcu Benım Zor Bulunan

2. Samsung Jangfrau Klımamı Yakmıstı

Okuzu Okadar Uyardım Ic Dıs Unıte Sınyal Kablosunun Sırası Ters

Duz Baglama Dıye Okuz Iste Bagladı Sıfır Klımanın Kartını Yaktı...  :)uvar:
 
C Çevrimdışı

cherese

Yeni Üye
30 Haz 2016
6
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Zamsung  :zuhaha:

Müşteri hizmetleri de bir tuhaf. Sabah aradılar ve değişim talebinin onaylandığını servisin benimle irtibata geçeceğini, telefonuma da mesaj geleceğini söyledi. Daha sonra mesaj geldi servisle irtibata geçmem gerektiği yazıyordu. Aradım, satıcıdan ürün talep ettiklerini  gelmesini bekliyoruz, gelince irtibata geçeceklerini söyledi. 1-2 saat sonra tekrar müşteri hizmetleri aradı. Ürün değişiminiz onaylandı. Bi form varmış onu almak için servise gitmeniz gerekiyor diyor. Haberim var ben servisle görüştüm öyle bişe söylemediler dedim. Görüştüyseniz sıkıntı yok. Montaja geldiklerinde getireceklerdir büyük ihtimalle diyor. :uyucam:

Ben de bi daha bu eve zamsungu sokarsam  :hayır:
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,578
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Zamsung Bır Bulasık Makınasını Begenmedım

Kısa Program 80dk Vay Arkadas Napacan 80Dk

Onun Harıcı

Buzdolabı      Super
Camasırmak. Super
Mıkrodalga   Super
Elektrık Supurgesı Tam Bır Bomba Rambo 2200watt Var Bende Delı Dehset
Led TV Zaten Bas Kosede 55''

Telefonlar Zaten Dıyecek Yok S7Edge  :ok:

Bır Bulasık Makınası Begenmedım Temızlık Iyı Programlar Dandık....
 
C Çevrimdışı

cherese

Yeni Üye
30 Haz 2016
6
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Geçen senede tv sini almıştım. Ürünle ilgili sıkıntım yok ama aynı servis sıkıntısını o zmanda yaşamıştım. Bir haftada kuruluma zorla gelebilmişlerdi. Diğer beyaz eşyalarımı bosch almıştım. Ürünler eve geldi 2 saat sonra teknik servis kuruluma gelmişti. Kargo şirketiyle anlaşmalılar galiba onlar haber veriyormuş.
 
9 Çevrimdışı

9köy

Süper Üye
18 May 2016
547
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Sota' Alıntı:
Zamsung Bır Bulasık Makınasını Begenmedım

Kısa Program 80dk Vay Arkadas Napacan 80Dk

Onun Harıcı

Buzdolabı      Super
Camasırmak. Super
Mıkrodalga   Super
Elektrık Supurgesı Tam Bır Bomba Rambo 2200watt Var Bende Delı Dehset
Led TV Zaten Bas Kosede 55''

Telefonlar Zaten Dıyecek Yok S7Edge  :ok:

Bır Bulasık Makınası Begenmedım Temızlık Iyı Programlar Dandık....

sen git rambo dediğimn elektrk süpürgesini, toz torbalı bir philisple karşılaştır süpürge gör. nilfisk vs  halt etmiş yanında. 

zamsung zapığı nooldu klimanın gazı. @ghostkiller1 çağırayım ghost bak bak LE GE ci zansungcu ne diyor  :)eh:

led tv sinide beğenmedim bende LE GE aldıydım ama ufak. bi iki evdede hala tülü tv kullanıyok. bidene zony ver 86 ekran tüplü sesi biraz açtındmı duvarlar yıkılıyor. ne len öyle led miş le le le le.
 
O Çevrimdışı

orl1984

Yeni Üye
8 Ağu 2017
161
Cvp: Samsung klima montaj hikayem

Ustalar samsungun patlayan telefonları ve çamaşır makinalarından sonra benim güvenim iyice gitti elimde samsung telefon var 3 yıllık şarjı %50 dedim mi kapanıyor eskiden iyiydi ama şimdi ne konuda iyi ne konuda kötü belli değil maalesef
 
Geri
Üst Alt