U
Çevrimdışı
umut101010
Aktif Üye
- 23 Eyl 2020
- 127
- 32
Merhaba arkdaşlar geçtiğimiz günlerde samsung marka 12.000 btu bir klima aldım. Servis gelip kurulumunu sağladı ancak dış ünitenin elektrik bağlantısını yapmadı. Bununla ilgili şikayet kaydı oluşturdum bugün 444 77 11 den dönüş yaptılar ve bana yetkili bir elektrik teknisyeninin gelip klima dış ünitesinin kapağını sökerek elektrik bağlantısı yapması gerekiyor diye bilgi verdiler. Peki kapak açılıp yetkili servis haricinde kurulum yapıldığında garanti dışı kalırmı diye sordum evet dediler ve hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar. Nasıl bir yol izlemeliyim benim tesisatım hazır sadece dış ünite kapağı sökülüp elektrik kablosu takılacak ancak yapmıyorlar. Hakem heyetine başvuru yapıp klimanın sökülüp iade edilmesini istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce.