Merhaba,
Samsung Blu-ray HT-D6750W/TK cihazımda sorun olduğu için servise gönderdim. Servis, cihazın ön dokunmatik panelinin bozuk olduğunu ve ellerinde parça olmadığı için değiştiremediklerini söyledi. Cihazım yaklaşık 10 yıllık olduğundan servis bu süreli cihazlar için ellerinde parça stoku bulundurmadığını söyledi. Yetkili servislerde bu parçanın bulunamayacağını ancak dışardan araştırmam gerektiğini iletti. Cihazı kullanmaya devam etmek istiyorum bir parça yüzünden kullanılamaz hale gelmesi ve servisinde çözüm sunmaması kötü bir durum. Bu konuda ne yapabilirim? Tavsiye ve yorumlarınızı iletebilirseniz sevinirim.
Samsung Blu-ray HT-D6750W/TK cihazımda sorun olduğu için servise gönderdim. Servis, cihazın ön dokunmatik panelinin bozuk olduğunu ve ellerinde parça olmadığı için değiştiremediklerini söyledi. Cihazım yaklaşık 10 yıllık olduğundan servis bu süreli cihazlar için ellerinde parça stoku bulundurmadığını söyledi. Yetkili servislerde bu parçanın bulunamayacağını ancak dışardan araştırmam gerektiğini iletti. Cihazı kullanmaya devam etmek istiyorum bir parça yüzünden kullanılamaz hale gelmesi ve servisinde çözüm sunmaması kötü bir durum. Bu konuda ne yapabilirim? Tavsiye ve yorumlarınızı iletebilirseniz sevinirim.