Samsung Garanti Uzatma ve Yaşadığım Sorun

heamvivma Çevrimiçi

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
420
33
Merhaba, 2021 yılında almış olduğum Samsung marka çamaşır makinesine garanti uzatma işlemi yaptım. Garanti uzatma işlemini o zamanlar Antakya'da ikamet ettiğimden dolayı Samsung yetkili servisi olan "ŞAHİN ELEKTRONİK" te yapmıştım. Yaptıktan sonra işlemi yapan bayan, dilerseniz faturayı saklamayabilirsiniz. Zaten sistemlerimizde mevcut demişti. Bende o faturayı saklama gereği duymamıştım.

2 gün önce Çamaşır makinesi arıza yaptı, servis ile iletişime geçtim. Garanti süresinin bittiğini bu yüzden servisin ücreti olacağını söylediler. Bende garanti uzatma işleminden bahsettim, onlar sistemlerinde görünmediğini garanti uzatma işlemini yaptırmış olduğum servis ile iletişime geçmemi söylediler. İlgili yetkili servisin iletişim bilgilerini verdiler. Ama yetkili servis deprem bölgesinde ve yetkili servise hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Bunu Samsun müşteri hizmetlerine ilettim ama yardımcı olamayacaklarını söylediler.
Böyle değişik bir karmaşanın içine geçtim. Deprem bölgesi olduğndan dolayı servise ulaşamıyorum, Samsung müşteri hizmetleri bu konuda ılımlı davranmıyor. Nasıl bir yol izleyebilirim. İlgili servis ile iletişimi olan var mıdır aramızda ?

(not: evimde vestel marka difriz mevcut. Onada garanti uzatma işlemi yaptırdım, servis çağırdığım zaman garanti uzatma işlemi sistemlerinde görünüyordu. Bende Samsungta da buna benzer sistem var diye düşündüm)
 
T Çevrimdışı

topaz42

Aktif Üye
11 May 2020
103
54
Merhaba

Hata yapmışsınız. Faturayı saklayacaktınız. Kimsenin günahını almak istemem ama o bayan o kaydı silmiş olabilir. Parayı da almıştır. Veya kaydet tuşuna basmadan ekrandan çıkmıştır. Geçmiş olsun. Burada markanın yapacağı bir şey yok. O bayanı bulup yüzleşmeniz gerekiyor.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
Merhaba

Hata yapmışsınız. Faturayı saklayacaktınız. Kimsenin günahını almak istemem ama o bayan o kaydı silmiş olabilir. Parayı da almıştır. Veya kaydet tuşuna basmadan ekrandan çıkmıştır. Geçmiş olsun. Burada markanın yapacağı bir şey yok. O bayanı bulup yüzleşmeniz gerekiyor.
katılıyorum türkiyede kimse işini layıkıyla yapmıyor sisteme girmemiş olabilir işiniz çok zor ispatlamak için fatura olsaydı sorun çözülürdü
 
heamvivma Çevrimiçi

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
420
33
Merhaba

Hata yapmışsınız. Faturayı saklayacaktınız. Kimsenin günahını almak istemem ama o bayan o kaydı silmiş olabilir. Parayı da almıştır. Veya kaydet tuşuna basmadan ekrandan çıkmıştır. Geçmiş olsun. Burada markanın yapacağı bir şey yok. O bayanı bulup yüzleşmeniz gerekiyor.
Haklısınız. Yalnız yukarıda söylediğim gibi. Vestel de bile fatura gerekmeden ek garanti sistemlerinde görünüyor. Ben onlarda görünüyorsa Samsungta da görünür şeklinde düşündüm.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,459
Merhaba

Hata yapmışsınız. Faturayı saklayacaktınız. Kimsenin günahını almak istemem ama o bayan o kaydı silmiş olabilir. Parayı da almıştır. Veya kaydet tuşuna basmadan ekrandan çıkmıştır. Geçmiş olsun. Burada markanın yapacağı bir şey yok. O bayanı bulup yüzleşmeniz gerekiyor.
Şuan bu sorunların önüne geçebilmek için garanti uzatma belgesi online olarak düzenlenip merkezden onay aldıktan sonra anında çıktı olarak veriliyor.
 
B Çevrimdışı

BENSALM

Yeni Üye
21 Eki 2021
19
53
Merhaba

Hata yapmışsınız. Faturayı saklayacaktınız. Kimsenin günahını almak istemem ama o bayan o kaydı silmiş olabilir. Parayı da almıştır. Veya kaydet tuşuna basmadan ekrandan çıkmıştır. Geçmiş olsun. Burada markanın yapacağı bir şey yok. O bayanı bulup yüzleşmeniz

şunu belırtmek lazım garantı uzatma kagıdı garantı suresınce saklanır vermek bek ıstemezler markanın musterı hızmetlerını arayın durumu söyleyın onlar bayıı bılgılendırır hatta faturayı eposta olarak yollayın arcelıkten camasır makınası aldıgımda aklıma takıldı ek garantı ucretı verıp aldım dedım musterı hızmetlerıne bızde ek garantı gorulmuyor dedı bayıden musterı hızmetlerını aradım deyın sıze ek garantı kagıdı versınler onu garantı suresı boyunca saklayın defı bende saklıyorum cunku bayı onun parasını sızden alıyor servıse vermıyor kagıdı alırsanız ek garantı ucretını ozaman servıse yatıyor ek garantı musterı hızmetlerınde goruluyor
 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,459
Yeni aldığım buzdolabı için samsung yetkili servisinden 24.04.2023 tarihinde yaptığım garanti uzatma belgesi


20230515_214733.jpg
 
heamvivma Çevrimiçi

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
420
33
şunu belırtmek lazım garantı uzatma kagıdı garantı suresınce saklanır vermek bek ıstemezler markanın musterı hızmetlerını arayın durumu söyleyın onlar bayıı bılgılendırır hatta faturayı eposta olarak yollayın arcelıkten camasır makınası aldıgımda aklıma takıldı ek garantı ucretı verıp aldım dedım musterı hızmetlerıne bızde ek garantı gorulmuyor dedı bayıden musterı hızmetlerını aradım deyın sıze ek garantı kagıdı versınler onu garantı suresı boyunca saklayın defı bende saklıyorum cunku bayı onun parasını sızden alıyor servıse vermıyor kagıdı alırsanız ek garantı ucretını ozaman servıse yatıyor ek garantı musterı hızmetlerınde goruluyor
Samsung gibi dev bir firma, Vestel gibi yerel bir firma kadar olamamış. 4 yıl önce difrizin garantisini uzattım, direk adamların sistemlerine düştü. Fatura falan saklamanıza gerek yok, bizim sistemimizde duruyor dediler. Yani Samsung böyle bir sistemi neden yapmış değilim anlamadım. Yıl kaç oldu, halen kağıt falan mı saklayacağız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt