heamvivma
Aktif Üye
- 21 May 2020
- 454
- 34
Merhaba, 2021 yılında almış olduğum Samsung marka çamaşır makinesine garanti uzatma işlemi yaptım. Garanti uzatma işlemini o zamanlar Antakya'da ikamet ettiğimden dolayı Samsung yetkili servisi olan "ŞAHİN ELEKTRONİK" te yapmıştım. Yaptıktan sonra işlemi yapan bayan, dilerseniz faturayı saklamayabilirsiniz. Zaten sistemlerimizde mevcut demişti. Bende o faturayı saklama gereği duymamıştım.
2 gün önce Çamaşır makinesi arıza yaptı, servis ile iletişime geçtim. Garanti süresinin bittiğini bu yüzden servisin ücreti olacağını söylediler. Bende garanti uzatma işleminden bahsettim, onlar sistemlerinde görünmediğini garanti uzatma işlemini yaptırmış olduğum servis ile iletişime geçmemi söylediler. İlgili yetkili servisin iletişim bilgilerini verdiler. Ama yetkili servis deprem bölgesinde ve yetkili servise hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Bunu Samsun müşteri hizmetlerine ilettim ama yardımcı olamayacaklarını söylediler.
Böyle değişik bir karmaşanın içine geçtim. Deprem bölgesi olduğndan dolayı servise ulaşamıyorum, Samsung müşteri hizmetleri bu konuda ılımlı davranmıyor. Nasıl bir yol izleyebilirim. İlgili servis ile iletişimi olan var mıdır aramızda ?
(not: evimde vestel marka difriz mevcut. Onada garanti uzatma işlemi yaptırdım, servis çağırdığım zaman garanti uzatma işlemi sistemlerinde görünüyordu. Bende Samsungta da buna benzer sistem var diye düşündüm)
2 gün önce Çamaşır makinesi arıza yaptı, servis ile iletişime geçtim. Garanti süresinin bittiğini bu yüzden servisin ücreti olacağını söylediler. Bende garanti uzatma işleminden bahsettim, onlar sistemlerinde görünmediğini garanti uzatma işlemini yaptırmış olduğum servis ile iletişime geçmemi söylediler. İlgili yetkili servisin iletişim bilgilerini verdiler. Ama yetkili servis deprem bölgesinde ve yetkili servise hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Bunu Samsun müşteri hizmetlerine ilettim ama yardımcı olamayacaklarını söylediler.
Böyle değişik bir karmaşanın içine geçtim. Deprem bölgesi olduğndan dolayı servise ulaşamıyorum, Samsung müşteri hizmetleri bu konuda ılımlı davranmıyor. Nasıl bir yol izleyebilirim. İlgili servis ile iletişimi olan var mıdır aramızda ?
(not: evimde vestel marka difriz mevcut. Onada garanti uzatma işlemi yaptırdım, servis çağırdığım zaman garanti uzatma işlemi sistemlerinde görünüyordu. Bende Samsungta da buna benzer sistem var diye düşündüm)