Samsung Buzdolabı Ek Garanti

E Çevrimdışı

enginckc 

Yeni Üye
20 Kas 2020
40
3 yıl kendi garantisi ,
+4 yıl Ek garanti icin 960 lira istiyorlar.
İlk 6 ay içinde kararımı vermeliymişim.
Daha sonra 100 lira daha fark alınıyormuş...
Normal Garanti gibi mi , sadece tamir mi dedim.
Normal Garanti gibi dediler.
Açıkçası öyleyse kafama yattı gibi..
Siz ne dersiniz arkadaşlar?
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
kesinlikle yaptırmanı öneririm benim bosch buzdolabının normal garantisi bittikten kısa bir süre sonra kompresörü gittti servis dünya para istedi bende burdaki bir tamirciye yaptırdım dolap bir daha ifla etmedi. sonra beko buzdolabı aldım 4 yıl ek garanti yaptırdım.fakat dünya bizi kıskandığı için ek garanti fiyatları bile acayip şişmiş.durmak yok yola devam.
 
E Çevrimdışı

enginckc 

Yeni Üye
20 Kas 2020
40
kesinlikle yaptırmanı öneririm benim bosch buzdolabının normal garantisi bittikten kısa bir süre sonra kompresörü gittti servis dünya para istedi bende burdaki bir tamirciye yaptırdım dolap bir daha ifla etmedi. sonra beko buzdolabı aldım 4 yıl ek garanti yaptırdım.fakat dünya bizi kıskandığı için ek garanti fiyatları bile acayip şişmiş.durmak yok yola devam.
Evet hocam ben de onu düşünüyorum.
3 yıl bittikten sonra bir sıkıntı olursa yeni dolabın ve parçaların fiyati ne olur düşünmek bile istemiyorum .
Tek aklıma takılan Garantinin içeriği normal Garanti gibi mi?
Servis bana yakın , gittiğim Zaman poliçenin içeriğini gösterirler herhalde diye düşünüyorum.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
Evet hocam ben de onu düşünüyorum.
3 yıl bittikten sonra bir sıkıntı olursa yeni dolabın ve parçaların fiyati ne olur düşünmek bile istemiyorum .
Tek aklıma takılan Garantinin içeriği normal Garanti gibi mi?
Servis bana yakın , gittiğim Zaman poliçenin içeriğini gösterirler herhalde diye düşünüyorum.
bana ek garantiyi kullanmak şimdilik gerek olmadı inşallahda olmaz.bu konuda adem bey daha bilgili onun youtube videoları vs var ek garanti konusunda en doğru bilgiye ulaşabilirsiniz.
 
K.Ko19 Çevrimdışı

K.Ko19 

Yeni Üye
17 Eyl 2020
46
Hocam yönlendirme yapmak cidden ahmaklık olur "kesinlikle yaptır, ben yaptırdım mutluyum sende yaptır" gibi sözler cidden güvenilir değildir.
Birincisi ürünü hangi firmadan alıyorsunuz? Ek garanti firmasının adı nedir? Policeyi en başında okumak gerekir. Ek garanti aldığınız ürünün markanın kendisi ise bir şey diyemem. Daha önce o firmanın hizmetlerinden örnek var mı? Ek garanti firmalarının bir çoğu verdiği sözleri tutmayan firmalar maalesef. Ayrıca personelin ısrarla yaptır deme sebebi ise yüzde, yada prim aldıklarından dolayı. Misal Ankara'da iseniz üründen vazgeçtim deseniz personel ek garantiden yinede vazgeçme diye elinden gelen herşeyi yapar.

Ayrıca şu her konunun altına vah tüh siyaseti yapanlar vallahi gına geldi. İçim karardı ya sürekli bir pahalılık espirileri, siyaset yeter ama artık. Sanki tüm sandık başkanları bir araya gelmiş.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
İstenen ücret fazla ama dolabı 7 yıl üretici güvencesine almış olursunuz.
Bazı arızaların maliyeti çok daha yüksek.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bazı durumlar bazı konulara özel bakış açısı gerekir ki bu da o durumlardan birisi.

Söz konusu Samsung olduğunda öncelikle belirtmek isterim ki Samsung'un kendi sattığı ek garantiler var ve Samsung ek garantisi diye mağazaların sattıkları var.

Yine bildiğiniz üzere firma garantilerine kendi yetkili servisi, mağaza garantilerine sarı cizmeli mehmet ağa bakıyor.

Her zaman her koşulda mağaza garantilerine verilecek parayı gidip dolara yatırır kenara atarım ileride ürün arıza yaparsa PARASINI VERİP ÇATIR ÇATIR tamir ettiririm diye zira garantiden hizmet aldığınızda ağız burun eğen servisleri gayet iyi biliyoruz (Çünkü parayı firma ödüyor, firma da kuşa çevirip ödüyor vs) Öte yandan sıcak paranın kokusunu aldıklarında hem HEMEN hem de DÜZGÜN iş yaptırma şansınız oluyor o nedenle burada yine mağaza garantilerini direkt olarak eliyorum. Evime dahi sokmam.

Samsung garantilerinde ise şu handikap var onu unutmayın. Mesela Bulaşık makinjesini kendisi üretmediği için ona ek garanti vermiyor samsung.
Buzdolabı - Çamaşır Makinesi - Kurutmalı makine - Kurutma Makinesi - Klima gibi ürünlere ek garanti yaptırabiliyorsunuz.

Özetle; Eğer garantiyi yetkili servis veya firmanın kendisinden satın alıyorsanız sorun yok. Yok, ürünü satın aldığınız teknoloji mağazasından satın alıyorsanız paranızı bir nevi sokağa atmış gibi kabul edebilirsiniz.

Bunun yerine arızalarda hizmet kapsamlı ev poliçeci yaptırmanızı tavsiye ederim.
 
K.Ko19 Çevrimdışı

K.Ko19 

Yeni Üye
17 Eyl 2020
46
Bazı durumlar bazı konulara özel bakış açısı gerekir ki bu da o durumlardan birisi.

Söz konusu Samsung olduğunda öncelikle belirtmek isterim ki Samsung'un kendi sattığı ek garantiler var ve Samsung ek garantisi diye mağazaların sattıkları var.

Yine bildiğiniz üzere firma garantilerine kendi yetkili servisi, mağaza garantilerine sarı cizmeli mehmet ağa bakıyor.

Her zaman her koşulda mağaza garantilerine verilecek parayı gidip dolara yatırır kenara atarım ileride ürün arıza yaparsa PARASINI VERİP ÇATIR ÇATIR tamir ettiririm diye zira garantiden hizmet aldığınızda ağız burun eğen servisleri gayet iyi biliyoruz (Çünkü parayı firma ödüyor, firma da kuşa çevirip ödüyor vs) Öte yandan sıcak paranın kokusunu aldıklarında hem HEMEN hem de DÜZGÜN iş yaptırma şansınız oluyor o nedenle burada yine mağaza garantilerini direkt olarak eliyorum. Evime dahi sokmam.

Samsung garantilerinde ise şu handikap var onu unutmayın. Mesela Bulaşık makinjesini kendisi üretmediği için ona ek garanti vermiyor samsung.
Buzdolabı - Çamaşır Makinesi - Kurutmalı makine - Kurutma Makinesi - Klima gibi ürünlere ek garanti yaptırabiliyorsunuz.

Özetle; Eğer garantiyi yetkili servis veya firmanın kendisinden satın alıyorsanız sorun yok. Yok, ürünü satın aldığınız teknoloji mağazasından satın alıyorsanız paranızı bir nevi sokağa atmış gibi kabul edebilirsiniz.

Bunun yerine arızalarda hizmet kapsamlı ev poliçeci yaptırmanızı tavsiye ederim.

Adem Beyin yazdıklarını okuyunca yazdığıma bir ekleme yapmak isterim. Benim ek garanti konusunda ki olumsuz bakışım sadece mağaza için geçerlidir. Adem Beyinde dediği gibi bende Samsung'un (resmi) verdiği ve servisin verdiği kastetmedim. Doğrudan mağazadan alınan ek garantiyi kastetmiştim.
Kendimden örnek verecek olursam da bana en mantıklı ev poliçesi geldiği için ben doğrudan o şekilde yaptırdım.
 
Geri
Üst Alt