Samsung 75AU9000 Tv arızası ve garanti mağduriyeti hk.

C Çevrimdışı

canlielma

Yeni Üye
17 Haz 2021
4
44
Hayırlı günler arkadaşlar . Samsung tv garantisi ve yetkili servis ile geçen diyalogumuz aşağıda açıklayacağım şekilde devam etmektedir , süreçle ilgili yardımlarınıza ihtiyacım var yardımcı olursanız çok memnun olurum.

Aşağıdaki metin sikayetvar'a yazmış olduğum metindir.

Teknosa'dan 20.11.2021 'de almış olduğum, Samsung 75AU9000 kodlu televizyonum geçtiğimiz hafta cihazdan birden bire koku geldiğini fark ettim ve beyaz ekranda 1 lira büyüklüğünde bir leke oluştuğunu gördüm, 04.09.2023 tarihinde Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve kayıt oluşturdum sonrasında Gaziantep'te Samsung yetkili servisi ünal şensöyler elektronik 06.09.2023 tarihinde kutu olmadığı için kutu ayarlayarak geldi. Cihazı kontrol ederek atölyeye alınacağı söylenerek evimden teslim alındı.

09.10.2023 bugün servisten arayan tuncay bey cihazın panelinin garanti kapsamında değiştirileceğini, anakartın ise ücretli yapılacağını bedelininde 5500 TL olduğunu belirtmiştir. Ücretli tamir edilmesi veya ücretli bir şekilde değiştirilmesini kabul etmediğim için, bunu sanki ben cihaza hasar vermişim de bana anakartın HDMI'dan darbe aldığını elinde resimler olduğunu şantaj vari konuşmayla belirtti.

Kabul etmeyince de ürünün tarafıma teslim edileceğini bu kapsamda da 350 TL servis ücreti talep edildi, bu konuya istinaden garanti kapsamında bir cihaz olduğunu ve benim kendilerini aramadığımı servis talebim Samsung firmasından olduğunu belirttim. Siz Samsung'la görüşün Samsung benimle iletişime geçsin dedim ve uzatmadan konuyu kapattım. 22 yıllık bilgi teknolojileri alanında meslek edinmiş biri olarak böyle bir durumla kaldığıma çok şaşırdım.

* Şikayetlerimden ve samsung müşteri hizmetlerini açtığımız şikayet kayıtlarından sonra bugün servis yetkilisi beni arayarak aşağıdaki diyalog yaşanmıştır.

10.10.2023 - Ana kart değiştirilmeden sadece panel değiştirilerek teslim edileceğini belirtti ana kart neden değişmiyor dediğimde, Samsung'a yazı yazdık bize cevaben ana kart çalışıyorsa panel değişimini yapın müşteriye teslim edin denildiği için anakarta müdahalede bulunmayacağız diyor, servis yetkilisine siz anakartta sorun var dediniz benden ücret talep ettiniz ne değişti dediğimde bize bu şekilde bilgi verildi denilerek görüşmemiz sonlandırıldı.

Şimdilik sorunum , yetkili servis anakartın arızalı olduğunu biliyor ve bu durumu samsung ilede görüşmüş yani bu anakart ile ilgili işlem yapılmadan nasıl teslim edilir.

20.11.2021 Tarihinde cihazı teknosadan aldım. ( ilk 1 Yıl Kasko ve 1 Yıl ek garanti yapıldı )
27.11.2021 Tarihinde cihaz yetkili servis tarafından kurulumu yapıldı.

Cihazın ekranındaki durum .
IMG_20231004_220345.jpg


Screenshot_2023-10-10-17-14-53-545_com.whatsapp.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,588
(20.11.2021 Tarihinde cihazı teknosadan aldım. ( ilk 1 Yıl Kasko ve 1 Yıl ek garanti yapıldı )
27.11.2021 Tarihinde cihaz yetkili servis tarafından kurulumu yapıldı)
Bu kısımda Samsung garantisini ilgilendirmez. Samsung garantisi fatura tarihinden 2 yıl olur. Diğer kasko vb garantiler Teknosa ile olur. Bu kapsamda o yapılan ekstra garantileri içeriğini okuyun. Orada neleri kapsadığı yazar.
 
C Çevrimdışı

canlielma

Yeni Üye
17 Haz 2021
4
44
(20.11.2021 Tarihinde cihazı teknosadan aldım. ( ilk 1 Yıl Kasko ve 1 Yıl ek garanti yapıldı )
27.11.2021 Tarihinde cihaz yetkili servis tarafından kurulumu yapıldı)
Bu kısımda Samsung garantisini ilgilendirmez. Samsung garantisi fatura tarihinden 2 yıl olur. Diğer kasko vb garantiler Teknosa ile olur. Bu kapsamda o yapılan ekstra garantileri içeriğini okuyun. Orada neleri kapsadığı yazar.
Hocam zaten teknosa kaskosu veya garanti uzatma ile ilgili bir durum değil şuanki yaşadığım olay . Dışardan müdahale edilemeyecek bir anakartta sorun var ve samsung bu sorunu garanti kapsamına dahil etmiyor , paneli garanti kapsamında değiştiriyor lakin anakartı değiştirmiyor.
 
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,588
Hocam zaten teknosa kaskosu veya garanti uzatma ile ilgili bir durum değil şuanki yaşadığım olay . Dışardan müdahale edilemeyecek bir anakartta sorun var ve samsung bu sorunu garanti kapsamına dahil etmiyor , paneli garanti kapsamında değiştiriyor lakin anakartı değiştirmiyor.
Samsung
Bölgendeki yetkili servisin söylediklerine göre hareket ediyor. Bu servis senden para talep etmiş ilk başta buna sen kanmamissin. Büyük ihtimalle anakarti da garanti kapsamında raporluyacakti. Senden anlayacağı para ona ekstra olacakti. Panel değişimini yapsın. Anakart sağlam büyük ihtimalle. İçin rahat olmasını istiyorsan. Tek çözümün servisin tlf da lafından çok. Samsung genel merkezini arayın. Anakart değişimini onlar sağlar. Orada yetkili birisini isteyin. Olayı anlatın ona.anakartida değiştirir misiniz diye konuşmanın sonunda ekleyin
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,456
49
Hdmı kaynağı kullanıyormusunuz?(digitürk dsmart vb cihazlarda enerji varken hdmı kablo sok tak işlemi yapıldığında statik elektrikten hdmı girişleri yanabiliyor) anakartı hdmı cihazından kaynaklı bir arıza olarak düşündükleri için ücretli yapacaklar sanırım
 
C Çevrimdışı

canlielma

Yeni Üye
17 Haz 2021
4
44
Samsung
Bölgendeki yetkili servisin söylediklerine göre hareket ediyor. Bu servis senden para talep etmiş ilk başta buna sen kanmamissin. Büyük ihtimalle anakarti da garanti kapsamında raporluyacakti. Senden anlayacağı para ona ekstra olacakti. Panel değişimini yapsın. Anakart sağlam büyük ihtimalle. İçin rahat olmasını istiyorsan. Tek çözümün servisin tlf da lafından çok. Samsung genel merkezini arayın. Anakart değişimini onlar sağlar. Orada yetkili birisini isteyin. Olayı anlatın ona.anakartida değiştirir misiniz diye konuşmanın sonunda ekleyin
samsung genel merkezden görüştüğüm yetkili kişilere sürekli olarak itirazımı dile getiriyorum fakat panel ve anakart maliyetinin yüksek olduğundan onlarda durumu bir üst merciye akatarmada sorun yaşıyorlar anladığım kadarıyla ilginizden dolayı teşekkür ederim.

Hdmı kaynağı kullanıyormusunuz?(digitürk dsmart vb cihazlarda enerji varken hdmı kablo sok tak işlemi yapıldığında statik elektrikten hdmı girişleri yanabiliyor) anakartı hdmı cihazından kaynaklı bir arıza olarak düşündükleri için ücretli yapacaklar sanırım
herhangi bir kaynak kullanmıyorum tv akıllı bir cihaz olduğu için mağazasındaki yazılımları kullanıyorum netflix , tod vb gibi. itirazımda bundan dolayı zaten yani gönderdiğim kart resmini yetkili servis gönderdi yani herhangi bir kaynak kullanmadan bu devredeki parça arızalanazmı bunu müşteri hizmetlerindeki yetkililere sorduğumda olabilir deniliyor ne hikmetse uğraştırıyorlar , ilginizden dolayı teşekkür ederim. sanırım cihaz gelir gelmez formlar ve elimdeki dökümanlarla hakem heyetini başvuracağım.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Benim anlayamadığım kısım, ilk mesajda bu kadar çok dış link verilmesi. Mesajınızı düzenledim. Ayrıca forumlarda backlink konusunda benzeri bir durumun forum kurallarına aykırı olacağı bilgisini paylaşmak isterim. Sanki sikayetli sayfanın reklamı gibi olmuş.
 
C Çevrimdışı

canlielma

Yeni Üye
17 Haz 2021
4
44
Benim anlayamadığım kısım, ilk mesajda bu kadar çok dış link verilmesi. Mesajınızı düzenledim. Ayrıca forumlarda backlink konusunda benzeri bir durumun forum kurallarına aykırı olacağı bilgisini paylaşmak isterim. Sanki sikayetli sayfanın reklamı gibi olmuş.
kusura bakmayın amacım reklam yapmak değildi.
 
Geri
Üst Alt