Hayırlı günler arkadaşlar . Samsung tv garantisi ve yetkili servis ile geçen diyalogumuz aşağıda açıklayacağım şekilde devam etmektedir , süreçle ilgili yardımlarınıza ihtiyacım var yardımcı olursanız çok memnun olurum.
Aşağıdaki metin sikayetvar'a yazmış olduğum metindir.
Teknosa'dan 20.11.2021 'de almış olduğum, Samsung 75AU9000 kodlu televizyonum geçtiğimiz hafta cihazdan birden bire koku geldiğini fark ettim ve beyaz ekranda 1 lira büyüklüğünde bir leke oluştuğunu gördüm, 04.09.2023 tarihinde Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve kayıt oluşturdum sonrasında Gaziantep'te Samsung yetkili servisi ünal şensöyler elektronik 06.09.2023 tarihinde kutu olmadığı için kutu ayarlayarak geldi. Cihazı kontrol ederek atölyeye alınacağı söylenerek evimden teslim alındı.
09.10.2023 bugün servisten arayan tuncay bey cihazın panelinin garanti kapsamında değiştirileceğini, anakartın ise ücretli yapılacağını bedelininde 5500 TL olduğunu belirtmiştir. Ücretli tamir edilmesi veya ücretli bir şekilde değiştirilmesini kabul etmediğim için, bunu sanki ben cihaza hasar vermişim de bana anakartın HDMI'dan darbe aldığını elinde resimler olduğunu şantaj vari konuşmayla belirtti.
Kabul etmeyince de ürünün tarafıma teslim edileceğini bu kapsamda da 350 TL servis ücreti talep edildi, bu konuya istinaden garanti kapsamında bir cihaz olduğunu ve benim kendilerini aramadığımı servis talebim Samsung firmasından olduğunu belirttim. Siz Samsung'la görüşün Samsung benimle iletişime geçsin dedim ve uzatmadan konuyu kapattım. 22 yıllık bilgi teknolojileri alanında meslek edinmiş biri olarak böyle bir durumla kaldığıma çok şaşırdım.
* Şikayetlerimden ve samsung müşteri hizmetlerini açtığımız şikayet kayıtlarından sonra bugün servis yetkilisi beni arayarak aşağıdaki diyalog yaşanmıştır.
10.10.2023 - Ana kart değiştirilmeden sadece panel değiştirilerek teslim edileceğini belirtti ana kart neden değişmiyor dediğimde, Samsung'a yazı yazdık bize cevaben ana kart çalışıyorsa panel değişimini yapın müşteriye teslim edin denildiği için anakarta müdahalede bulunmayacağız diyor, servis yetkilisine siz anakartta sorun var dediniz benden ücret talep ettiniz ne değişti dediğimde bize bu şekilde bilgi verildi denilerek görüşmemiz sonlandırıldı.
Şimdilik sorunum , yetkili servis anakartın arızalı olduğunu biliyor ve bu durumu samsung ilede görüşmüş yani bu anakart ile ilgili işlem yapılmadan nasıl teslim edilir.
20.11.2021 Tarihinde cihazı teknosadan aldım. ( ilk 1 Yıl Kasko ve 1 Yıl ek garanti yapıldı )
27.11.2021 Tarihinde cihaz yetkili servis tarafından kurulumu yapıldı.
Cihazın ekranındaki durum .
Aşağıdaki metin sikayetvar'a yazmış olduğum metindir.
Teknosa'dan 20.11.2021 'de almış olduğum, Samsung 75AU9000 kodlu televizyonum geçtiğimiz hafta cihazdan birden bire koku geldiğini fark ettim ve beyaz ekranda 1 lira büyüklüğünde bir leke oluştuğunu gördüm, 04.09.2023 tarihinde Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve kayıt oluşturdum sonrasında Gaziantep'te Samsung yetkili servisi ünal şensöyler elektronik 06.09.2023 tarihinde kutu olmadığı için kutu ayarlayarak geldi. Cihazı kontrol ederek atölyeye alınacağı söylenerek evimden teslim alındı.
09.10.2023 bugün servisten arayan tuncay bey cihazın panelinin garanti kapsamında değiştirileceğini, anakartın ise ücretli yapılacağını bedelininde 5500 TL olduğunu belirtmiştir. Ücretli tamir edilmesi veya ücretli bir şekilde değiştirilmesini kabul etmediğim için, bunu sanki ben cihaza hasar vermişim de bana anakartın HDMI'dan darbe aldığını elinde resimler olduğunu şantaj vari konuşmayla belirtti.
Kabul etmeyince de ürünün tarafıma teslim edileceğini bu kapsamda da 350 TL servis ücreti talep edildi, bu konuya istinaden garanti kapsamında bir cihaz olduğunu ve benim kendilerini aramadığımı servis talebim Samsung firmasından olduğunu belirttim. Siz Samsung'la görüşün Samsung benimle iletişime geçsin dedim ve uzatmadan konuyu kapattım. 22 yıllık bilgi teknolojileri alanında meslek edinmiş biri olarak böyle bir durumla kaldığıma çok şaşırdım.
* Şikayetlerimden ve samsung müşteri hizmetlerini açtığımız şikayet kayıtlarından sonra bugün servis yetkilisi beni arayarak aşağıdaki diyalog yaşanmıştır.
10.10.2023 - Ana kart değiştirilmeden sadece panel değiştirilerek teslim edileceğini belirtti ana kart neden değişmiyor dediğimde, Samsung'a yazı yazdık bize cevaben ana kart çalışıyorsa panel değişimini yapın müşteriye teslim edin denildiği için anakarta müdahalede bulunmayacağız diyor, servis yetkilisine siz anakartta sorun var dediniz benden ücret talep ettiniz ne değişti dediğimde bize bu şekilde bilgi verildi denilerek görüşmemiz sonlandırıldı.
Şimdilik sorunum , yetkili servis anakartın arızalı olduğunu biliyor ve bu durumu samsung ilede görüşmüş yani bu anakart ile ilgili işlem yapılmadan nasıl teslim edilir.
20.11.2021 Tarihinde cihazı teknosadan aldım. ( ilk 1 Yıl Kasko ve 1 Yıl ek garanti yapıldı )
27.11.2021 Tarihinde cihaz yetkili servis tarafından kurulumu yapıldı.
Cihazın ekranındaki durum .
Moderatör tarafında düzenlendi: