Samsung 65Q80b ızgara şeklinde kirli ekran sorunu

G Çevrimdışı

girizgah

Yeni Üye
10 Ara 2021
13
34
Ekleme: SAMSUNG Türkiye, sorunumu hakem heyeti sonrası çok tatmin edici bir şekilde çözmüştür. Teşekkürü borç bilirim. Bir markaya teşekkür edebileceğim gelmezdi aklıma:)

Merhabalar. Teknosadan Samsung 65Q80B model tv almış bulundum. Özellikle düz renkli sahnelerde ekranın arka planında ızgara/grid şeklinde bir golgelenme mevcut:( Sanırım full array led dizilimini görüyorum. Ve bu beni açık renkli sahnelerde çok rahatsız ediyor. Bazıları bunun normal olduğunu söylüyor. Çoğu insan ise Q80b'yi aşırı övüyor, kafam karışıyor. Eşim uğraşmamamı istiyor. Ama ben çok takıyorum kafama. Teknosa memnuniyet değişimi adı altında daha pahalı ürüne geçmek şartıyla tvyi mağazaya getirmemi istiyor. Ama bu meret hem araçlara sığmıyor hem de ben yeni fıtık ameliyatı oldum, fazla çıkamıyorum. Mecburen Servisi cagiracagim sanırım. Önerisi olan var mıdır?

(Karmaşık sahnelerde, ve gece film izlerken çok belli olmuyor. Ben ışığı kısık kullanıyorum ayrıca.) Fotoğrafta dikey bandlar görünmüş ama ızgara seklinde aslında, yani yataylar da var. Ve nerdeyse sayabileceğim ledleri.

Screenshot_20221203-215940592-1.jpg



PXL_20221206_2106292760dfdc96b1cb7d0e5.jpg
 
Son düzenleme:
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
vay arkadaş ben bunu alacağımda ağustosda 22 bin tlydi şimdi 30 bin olmuş sen o kadar para ver bir de böyle şeyleri kafana tak dur :)

Forumdaki arkadaşların ilk yazacağı gelecek olanın daha kötü olma ihtimalide var.

ben q80b yerine bu8500 de karar kıldım sonuçta led hepsi bana gelen üründe panelin içinde toz vardı samsung servisi ile görüştüm gerekli işlemleri yapıp değiştirdiler tvyi bulutlanma olayınıda uzun zamandır görmüyorum :)

bence önce samsung servisle görüşün durumunu öğrenin.


daha pahalı ürün derken teknosaya daha pahalı ne alayım 30 bin zaten pahalı değil mi derdim:)
 
MutluTEKİR Çevrimdışı

MutluTEKİR 

Aktif Üye
29 Tem 2022
215
34
Çok geçmiş olsun. O kadar para verdikten sonra bunla karşılaşmak gerçekten moral bozucu olurdu.
Daha parlak kullandığınızda sıkıntı oluyor mu, yoksa yüksek parlaklıkta belirgin olmuyor mu?
 
G Çevrimdışı

girizgah

Yeni Üye
10 Ara 2021
13
34
Çok geçmiş olsun. O kadar para verdikten sonra bunla karşılaşmak gerçekten moral bozucu olurdu.
Daha parlak kullandığınızda sıkıntı oluyor mu, yoksa yüksek parlaklıkta belirgin olmuyor mu?
Teşekkürler, yüksek parlaklıkta biraz daha iyi ama yine de ozellikle görüntü pan ediyorsa, ya da düz bir rengi gösteriyorsa belli oluyor ızgaralar.
 
G Çevrimdışı

girizgah

Yeni Üye
10 Ara 2021
13
34
Çok benzerini bir arkadaş daha yaşamış, servis sorun yok demiş:


Verdiğimiz paralar haram olsun ya, hevesleniyoruz o kadar, üzülüyoruz dertleniyoruz durduk yere.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,880
Ben led barları değiştirdikten sonra oldu bu. TV uzun süre demonte açıkta kaldı diye polarizer katmanları ve yansıtıcı tozlandığı için yapıyor sanmıştım. Bir de T-CON bozulup düzeldi. Onlardan zannetmiştim. Sıfır TV' de olması hem şaşırttı hem korkuttu. Bu arızanın olduğu TV'yi kliniğe alıp yerine yeni alayım demiştim. Biraz daha bekleyeyim.
 
G Çevrimdışı

girizgah

Yeni Üye
10 Ara 2021
13
34
Asagida led dizilimi net şekilde görünüyordur diye düşünüyorum:

(Ambient modedaki tablolar bunlar. Düşük parlaklık.)


PXL_20221206_210629276.jpg
 
G Çevrimdışı

girizgah

Yeni Üye
10 Ara 2021
13
34
Servis geldi bugün. Dil döktüm o kadar, bir sürü laf kalabalığı yaptı hiçbir sorunu yok dedi, 6 aya duzelir bu daha yeni panel dedi, koşarak gitti. Birkaç ay bekleyip hakem heyetine basvurayim diyorum:(
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
Servis geldi bugün. Dil döktüm o kadar, bir sürü laf kalabalığı yaptı hiçbir sorunu yok dedi, 6 aya duzelir bu daha yeni panel dedi, koşarak gitti. Birkaç ay bekleyip hakem heyetine basvurayim diyorum:(
kötü olan durum daha da kötü bir hal almış gerçekten sizin durumuzunu çok iyi anlıyorum gelen servisin aslında bunu samsunga raporlaması lazım.

belki teknosanın teklifini değerlendirebilirsiniz qn serisine geçersiniz thh onaylasa yeri ürün gelecek ondada aynı sorun çıkma ihtimali yüksek.
 
G Çevrimdışı

girizgah

Yeni Üye
10 Ara 2021
13
34
kötü olan durum daha da kötü bir hal almış gerçekten sizin durumuzunu çok iyi anlıyorum gelen servisin aslında bunu samsunga raporlaması lazım.

belki teknosanın teklifini değerlendirebilirsiniz qn serisine geçersiniz thh onaylasa yeri ürün gelecek ondada aynı sorun çıkma ihtimali yüksek.
Günümüzdeki tv'lere guvenmiyorum artık, odedigimden daha fazla para/fiyat farkı ödemek istemiyorum. (İng kredisiyle aldım çünkü, ekstra fiyatı peşin alacaklar, ve yeni ürün de beni mutlu etmeyebilir) Bundan sonra alacağım tv belki 5 belki 10 yil sonra oled olur ancak.

Hakem heyetinden olumlu karar çıkarsa ne yaparım bilmiyorum.
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,098
40
Servis geldi bugün. Dil döktüm o kadar, bir sürü laf kalabalığı yaptı hiçbir sorunu yok dedi, 6 aya duzelir bu daha yeni panel dedi, koşarak gitti. Birkaç ay bekleyip hakem heyetine basvurayim diyorum:(

6 ay bekleme konusunu servis formuna da yazdırsaydınız keşke

Trabzon hurması mı bu bekledikçe tadı güzelleşsin
 
G Çevrimdışı

girizgah

Yeni Üye
10 Ara 2021
13
34
6 ay bekleme konusunu servis formuna da yazdırsaydınız keşke

Trabzon hurması mı bu bekledikçe tadı güzelleşsin
6 ay lafının üstüne gittim biraz, ya dedim bak böyle söylüyorsun da acaba bana net/bilimsel bir şekilde söyleyebilir misin, kesin mi bu, kim söylüyor? Biraz yumuşattı söylemini.
Yani enerjim kalmadı artık, hakem heyeti ne derse ona göre hareket ederim. Rapora pek bir şey yazmamış, acaba bu bir sorun mu tekrar mı çağırmaliyim hakem heyetinde sorun yaşamamak için?

Ses kaydı var, evde kamera otomatik kaydediyor ama legal değil sanırım?

Edit: Gerçi açıklamaya "bloklanma oluyor" diye yazmış. Müşteri yalan söylüyor yazmamış sağ olsun.

1670441226066180298055046776378.jpg


Bir de ısrarla "Samsung bu netliği sağlayabilmek için bazı şeylerden kısabiliyor" diye açıklama getirmeye çalıştı. Ya arkadaş bana kör edici parlaklık değil düzgün bir görüntü lazım. Bu netliği axen,awox da veriyor ayrıca, kaholuyorum verdiğim paraya.
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
6 ay lafının üstüne gittim biraz, ya dedim bak böyle söylüyorsun da acaba bana net/bilimsel bir şekilde söyleyebilir misin, kesin mi bu, kim söylüyor? Biraz yumuşattı söylemini.
Yani enerjim kalmadı artık, hakem heyeti ne derse ona göre hareket ederim. Rapora pek bir şey yazmamış, acaba bu bir sorun mu tekrar mı çağırmaliyim hakem heyetinde sorun yaşamamak için?

Ses kaydı var, evde kamera otomatik kaydediyor ama legal değil sanırım?

Edit: Gerçi açıklamaya "bloklanma oluyor" diye yazmış. Müşteri yalan söylüyor yazmamış sağ olsun.

1670441226066180298055046776378.jpg


Bir de ısrarla "Samsung bu netliği sağlayabilmek için bazı şeylerden kısabiliyor" diye açıklama getirmeye çalıştı. Ya arkadaş bana kör edici parlaklık değil düzgün bir görüntü lazım. Bu netliği axen,awox da veriyor ayrıca, kaholuyorum verdiğim paraya.
Müşteri hizmetleriyle görüşün, servisin bu cümlesini de aynen aktarın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt