Samsung 65BU8000 ekran sorunu hk.

Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
Selamunaleykum. Samsung 65BU8000 model ürün satın aldım. Servis geldi kurulum yapıldı ikinci günde izlerken ekran karıştı ve tv kapandı. Yeniden açtım yaklaşık 2 - 2.5 saat sonra tekrar kendini kapattı. Servisle görüştüm yazılım güncellemesi falan yaptırdı ama nafile.. Sorun ne olabilir dersiniz? Adem Helvacı Adem Helvacı üstadla görüşmüştük "Hayırlı olsun sadece selam vermek için bundan sonra foruma gelirsiniz inşallah.." demişti ama temennisi tutmadı zira mayına bastık sanırım. 🙂 Elektronik işi şans işi bakalım. İade etmeyi denicem umarım sorun çıkarmazlar. Teşekkür ederim.

Screenshot_20221105-184304_Instagram.jpg
Screenshot_20221105-184215_Instagram.jpg
 
B Çevrimdışı

Bayberty

Yeni Üye
2 Tem 2022
49
a.selam ...
özellikle sağdaki görüntü benim yıllar önce panel arızası veren samsung tv'ye benziyor, umarım sizinkinin sorunu bu değildir ...
tv bu şekilde mi kuruldu yani yerde mi duruyor ?.. inşallah servis "kullanıcı hatası" diyerek sorun çıkarmaz ...
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
a.selam ...
özellikle sağdaki görüntü benim yıllar önce panel arızası veren samsung tv'ye benziyor, umarım sizinkinin sorunu bu değildir ...
tv bu şekilde mi kuruldu yani yerde mi duruyor ?.. inşallah servis "kullanıcı hatası" diyerek sorun çıkarmaz ...
a.selam ...
özellikle sağdaki görüntü benim yıllar önce panel arızası veren samsung tv'ye benziyor, umarım sizinkinin sorunu bu değildir ...
tv bu şekilde mi kuruldu yani yerde mi duruyor ?.. inşallah servis "kullanıcı hatası" diyerek sorun çıkarmaz ...
Masa üstündeydi aşağı aldım. Ünite henüz gelmedi yeni yaptırıyorum. Kurulumun üzerinden 2 gün geçmiş kullanıcı hatası olarak ne yapabiliriz? 2 saat çalışıyor bir anda ekran bu şekilde karışıp kapanıyor. 🙄
 
B Çevrimdışı

Bayberty

Yeni Üye
2 Tem 2022
49
eğer servis bakmaya gelecekse tv'yi yerde görmesi iyi olmaz, bahane üretebilir o açıdan söyledim ...
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
eğer servis bakmaya gelecekse tv'yi yerde görmesi iyi olmaz, bahane üretebilir o açıdan söyledim ...
Anladım. Aslında servisi çağırmayı düşünmüyorum. 20 iş günü kadar alıkoyabiliyormuş. Onu mu beklicem 2 günlük televizyon. iade talebi oluşturup şansımı denicem. 👍
 
B Çevrimdışı

Bayberty

Yeni Üye
2 Tem 2022
49
son zamanlarda iade ve değişim talebinde servis raporu istenmeye başlandığına dair duyumlar aldım, inşallah işiniz rast gider ... :ok
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
Öncelikle geçmiş olsun bende 65bu8500 kullanıyorum ürün bana geldiğinde servis kurulumunu yaptı içinde bir tane toz gördüm servise söyledim olur dedi gittikten sonra akşam detaylı inceledim devam eden süreci aşağıdaki linkden takip edebilirsiniz.

 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
son zamanlarda iade ve değişim talebinde servis raporu istenmeye başlandığına dair duyumlar aldım, inşallah işiniz rast gider ... :ok
İadeden vazgeçtim fiyatlar uçmuş servisi çağırıp onarım talep edicem. 15 kusura aldığım bu ürün 17 - 20. 000 arası değişiyor.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
paneldeki tozlardan dolayı servis raporundan sonra beni samsungdan aradılar sorunu kabul ettiler 3784 tl ücretini verip panel değişimini yapmayı teklif ettiler yada birebir değişim teklif ettiler bende birebir değişim talep ettim. servis değişim raporunu getirdi evden tvyi alıp gitti bende raporu aldığım mediamarkta götürdüm yeni cihazı verdiler sonra servis gelip tekrar kurulumunu yaptı şuan için sorun yok.

senin için en iyisi önce servisin rapor tutması servis rapor tutmadan samsung türkiye bir işlem yapmıyor
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
Yetkili servis geldi cihazda anakart arızası mevcut değişim yapılacak bir hafta kadar bekleyebilirsiniz önce Samsung merkeze onaya gidiyor sonrasında değişim birimi arar yeni televizyonunuzu göndericekler dediler. Bekleyip görücez bakalım.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
Yetkili servis geldi cihazda anakart arızası mevcut değişim yapılacak bir hafta kadar bekleyebilirsiniz önce Samsung merkeze onaya gidiyor sonrasında değişim birimi arar yeni televizyonunuzu göndericekler dediler. Bekleyip görücez bakalım.
hadi hayırlı olsun servis bir rapor oluşturup samsunga gönderiyor tam hatırlamıyorum ama 2-3 güne aramışlardı beni.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,623
Yetkili servis geldi cihazda anakart arızası mevcut değişim yapılacak bir hafta kadar bekleyebilirsiniz önce Samsung merkeze onaya gidiyor sonrasında değişim birimi arar yeni televizyonunuzu göndericekler dediler. Bekleyip görücez bakalım.
Yeni cihaz istemeniz en doğal hakkınız, umarım yeni gelen cihazda sorun çıkmaz.
 
Geri
Üst Alt