TKartaL
Süper Üye
- 5 Şub 2018
- 2,481
- 45
Geçen yakın bir zamanda Samsung Galaxy Tab A7 tabletin ekran alt kısımda ışık sızması farkettim. En yakın Samsung yetkili servise anlaşmalı kargo ile gönderdim.
Bir kaç gün içinde (garanti kapsamında) tabletin ekran değişerek onarıldı ve tarafıma tekrar aranılarak gönderildi.
Ve teslim aldıktan bir gün sonra beni tekrar aradılar. Tableti teslim alıp almadığımı ve herhangi bir sorun olup olmadığını sordular.. Bu çok hoşuma gitti. Profesyonel hizmet bu işte..
Burada hep servis şöyleydi böyleydi diye olumsuz yazıları yazıyoruz. Olumlu memnun kaldığımız tarafı da yazma gereği duydum..
Bir kaç gün içinde (garanti kapsamında) tabletin ekran değişerek onarıldı ve tarafıma tekrar aranılarak gönderildi.
Ve teslim aldıktan bir gün sonra beni tekrar aradılar. Tableti teslim alıp almadığımı ve herhangi bir sorun olup olmadığını sordular.. Bu çok hoşuma gitti. Profesyonel hizmet bu işte..
Burada hep servis şöyleydi böyleydi diye olumsuz yazıları yazıyoruz. Olumlu memnun kaldığımız tarafı da yazma gereği duydum..