Merhaba Vestel 48ua9300'de benzer sorundan dolayı iki kez servis talebinde bulundum ve aldığım yanıt bunun normal olduğu idi, bende sizin gibi netflix kullanıyorum + iptv ve tivibu go üyeliklerim var, vardiyalı çalıştığım için genelde geç saate yada programların tekrarını izlerim bu gölgelenme olayı beni rahatsız etmişti. servis ve fabrika bunun kabul edilebilir seviyede olduğu konusunda, ben ise değişim konusunda ısrar edince, tüketici hakem heyeti ve bilir kişi raporu ile ücret iadesi çıktı, bunada itiraz edip değişim istedim, zira iade edilecek ücrete o ayarda bir tv almam imkansız gibiydi. hakem heyeti kararı sonucu çıkan ücret iadesi yerine değişim talebim olumlu karşılandı ve 48ua9300 artık üretilmediğinden bana 49ud9200 önerildi bende kabul ettim.
Buarada değişim olarak gelen 49ud9200 tv benimkinden daha yeni model idi ve ekstra (mb130s anakart, smart uygulamalarda çeşitlilik, hız vs.) artıları vardı ama eski tv kadar olmasada ondada ışık sızması mevcut.
Benim garanti bitimine 3 ay vardı, iş birazda inada binmişti ve garanti süresi dolmadan tv yenilemiş olduk ama sizin tv 3günlük ve gelecek olan tv'de daha az yada daha fazla ışık sızması olma ihtimalinide unutmayın, şuan kullandığım tv'dede sağ üst köşeye doğru var ama eskisi kadar rahatsız etmiyor, yada ben alıştım artık.Hocam merhaba,
Hemen hemen aynı durumdayız. Gündüz çok sorun değil ama bende genelde geç saatlerde netflix vs izliyorum. Uğraşsam değişime kadar gider ki 15 günlük yasal süreçte var daha 3 günlük tv fakat gelecek tv de gölgelenme olmama ihtimali yok ondada olacak. O yüzden ne yapacagımı bilemedim. ya kabul edip izlemeye devam edecegiz. Yada ugraşıp değişime vs talebinde bulunacagız.
Panelin kalitesinden kaynaklı bir durum, eğer hiç memnun kalmadıysanız iade etmenizde fayda var. memnun kalmadığınız bir TV ' ileriki dönemde daha çok pişman olmanızı sağlar. uygun yollu TVlerde bu kaçınılmaz sonHocam merhaba,
Hemen hemen aynı durumdayız. Gündüz çok sorun değil ama bende genelde geç saatlerde netflix vs izliyorum. Uğraşsam değişime kadar gider ki 15 günlük yasal süreçte var daha 3 günlük tv fakat gelecek tv de gölgelenme olmama ihtimali yok ondada olacak. O yüzden ne yapacagımı bilemedim. ya kabul edip izlemeye devam edecegiz. Yada ugraşıp değişime vs talebinde bulunacagız.