PS4 PRO kullananlar VESTEL TV'den uzak durun. Malının arkasında durmuyorlar. Sıfır TV 2 ayda 5.kez servise gidiyor.

ardamailbox

Yeni Üye
25 Nis 2019
10
3
33
Mart 2019 tarihinde satın aldığım 55UD9650 model 4K TV’mi aldığımdan beri kullanamıyorum. TV’de 4K içerikli görüntünün ara sıra gidip sadece sesin gelmesi, renk paletini çoğu zaman düzgün şekilde göstermeyip anormal koyu tonlara gelmesi (beyaz tenlileri zenci gibi göstermesi) gibi sorunlarla TV’yi 4 kez servise yolladım.Bugün 5.kez gelecekler. Servisteki arkadaşlar sorunu gördüler. Sorunla alakalı resimler ve videolar da çektim. Her gittiğinde yeni yazılım güncellemesi atıp geri yolluyorlardı, 1 kere panelin içinde kablo değişti. PlayStation Cafe işlettiğimden ticari kazancıma da etki etti. Tv sorun çıkardıkça hem ben mahcup oldum hem de müşteri Vestel marka TV’lerden soğudu. Artık kimse Vestel markasını görmek istemiyor. Vestel ise oturmayalım diyorlar. Tv’nin günlerce serviste durması da cabası.Sıfır TV 2 ayda kaç kez belki içi açıldı. Hala inatla soruna çözüm bulunamıyor. İnternet üzerinde de aynı sorunu yaşayanlar var yorumlarda. Farklı marka bütün TV'lerimi sorunsuz olarak PS4 Pro oyun konsolu ile 4K görüntü ile kullanıyorum. Boş yere pahalı en kaliteli HDMI kablolardan bile aldım, farklı model PlayStation'lar ile denedim nafile. Vestel de hep sorun çıkıyor. Para iadesi veya değişim yapılana kadar ben her gün servis çağırmaya devam edeceğim. Bu marka yüzünden her gün sinir stres yaşıyorum. Ekte Vestel TV'nin anormal renk paletindeki görüntüsü ve diğer TV'lerimdeki normal görüntü vardır.

 

kazim450

Aktif Üye
12 May 2019
23
3
28
Hocam geçmiş olsun.üzücü bi durum.Televizyon alma arefesindeyken bunu gördüğüm iyi oldu. Bulunduğunuz ildeki Vestel servisi mi sıkıntılı. Yoksa genel anlamda bi sıkıntı mı var. Bu Vestel’in muhakkak genel merkezleri filan vardır. Orayla görüşüp anlattınız mı durumu A @ardamailbox
 

ardamailbox

Yeni Üye
25 Nis 2019
10
3
33
Hocam geçmiş olsun.üzücü bi durum.Televizyon alma arefesindeyken bunu gördüğüm iyi oldu. Bulunduğunuz ildeki Vestel servisi mi sıkıntılı. Yoksa genel anlamda bi sıkıntı mı var. Bu Vestel’in muhakkak genel merkezleri filan vardır. Orayla görüşüp anlattınız mı durumu A @ardamailbox
anlattım tabi ki, toplam 25'den fazla kez telefon ile görüşmüşüz,hepsini delil olarak sunacağım yarın. o kadar basiretsiz bir firma ki, vestel manisayı aradım 1 kez servise gitmiş görünüyor dedi, sinir krizi geçirdim, sonra mesajlardan servis kayıt numaralarını çıkarıp söyleyince haklısınız doğru evet çok kez gitmiş gelmiş dediler, sonra tekrar yollayalım servis dediler, genel merkezden yollayın servisi dedim, her zamanki yerel servis aradı tekrar beni, şaka gibi firma. sistemleri de koca bir sıfır bu konuda. aynı zamanda servis sıkıntıyı gördü, 4 kez servise gitti geldi, yarın da gelecekler. birinde sıfır TV'de kablo değişti, diğerlerinde yazılımı güncellediler,günlerce TV'siz kaldım, sıfır ürünün kaç kez paneli açıldı. hala çözüm sunamıyorlar. değerli zamanımı yarın tüketici mahkemesine giderek harcayacağım. müşterisine hiç değer vermiyorlar. işletme olarak da zarara uğrattılar, artık müşterilerim Vestelden uzak durulması gerektiğini biliyorlar, kimse oturmuyor.
 

Sota

Los Adanas
Administrator
6 Mar 2016
6,055
113
Ronaldo, 40 pınar yağlı güreşcisi gibi çıkmış.
renk kalibrasyonunda sorun var gibi.

cozemiyorlarsa ucret iadesi isteyin.
ilk aldigim samsung tv benzer durum vardi.
ben soylemeden degisim ceki vermislerdi.
 

Umut Barış

Sadece Forum
Süper Moderatör
23 Kas 2017
5,865
113
anlattım tabi ki, toplam 25'den fazla kez telefon ile görüşmüşüz,hepsini delil olarak sunacağım yarın. o kadar basiretsiz bir firma ki, vestel manisayı aradım 1 kez servise gitmiş görünüyor dedi, sinir krizi geçirdim, sonra mesajlardan servis kayıt numaralarını çıkarıp söyleyince haklısınız doğru evet çok kez gitmiş gelmiş dediler, sonra tekrar yollayalım servis dediler, genel merkezden yollayın servisi dedim, her zamanki yerel servis aradı tekrar beni, şaka gibi firma. sistemleri de koca bir sıfır bu konuda. aynı zamanda servis sıkıntıyı gördü, 4 kez servise gitti geldi, yarın da gelecekler. birinde sıfır TV'de kablo değişti, diğerlerinde yazılımı güncellediler,günlerce TV'siz kaldım, sıfır ürünün kaç kez paneli açıldı. hala çözüm sunamıyorlar. değerli zamanımı yarın tüketici mahkemesine giderek harcayacağım. müşterisine hiç değer vermiyorlar. işletme olarak da zarara uğrattılar, artık müşterilerim Vestelden uzak durulması gerektiğini biliyorlar, kimse oturmuyor.
Bence Vestel üründeki arızayı kabul etmiyor.
Sizin ürünü her seferinde sıfırı ile değişseydi Vestel, daha az uğraşır ve çözüme kavuşurdu bence.
Dükkanınızda başka Vestel TV var mı?
Yoksa ilk defa mı Vestel TV aldınız?
 

ardamailbox

Yeni Üye
25 Nis 2019
10
3
33
Bence Vestel üründeki arızayı kabul etmiyor.
Sizin ürünü her seferinde sıfırı ile değişseydi Vestel, daha az uğraşır ve çözüme kavuşurdu bence.
Dükkanınızda başka Vestel TV var mı?
Yoksa ilk defa mı Vestel TV aldınız?
arızayı kabul etmeseler içinde kablo değişmezdi ya da yazılım güncellenmezdi, servis de gördü renk kalibrasyonu sıkıntısını, hem yerel hem de merkez servis gördüler. kapanma sorununu da videoya çektim. dükkanda başka Vestel yok. LG, SAMSUNG,PHILIPS,SONY VAR son modelleri, hepsi de sorunsuz çalışıyor. Bugun tüketici hakem heyetine başvurdum belgeleri toparlayıp, sonuç bekliyoruz bakalım.
Mesajınız Birleştirildi:

Ronaldo, 40 pınar yağlı güreşcisi gibi çıkmış.
renk kalibrasyonunda sorun var gibi.

cozemiyorlarsa ucret iadesi isteyin.
ilk aldigim samsung tv benzer durum vardi.
ben soylemeden degisim ceki vermislerdi.
Gururla yerli derler Vestel'e bir de, adamlar yüzünden zarara uğradım maddi manevi. ben bıktım onlar bıkmadı gelmekten.
 

ardamailbox

Yeni Üye
25 Nis 2019
10
3
33
şimdi de anakart değişecek diyorlar. 5.kez servise gitti, değişim yapmadılar hala, kablo değişimi, yazılım güncellemeler ve sonrasında da anakart değişimi. tüketici mahkemesinden sonuç bekliyorum.
 

Let's _be_ honest

Prestijli Üye
Silver Üye
30 Mar 2018
660
93
bugun Vestel ile son görüşmemizin 5.günü. 5 gündür Ankara'ya servis gelmiyor.
Geçmiş olsun, sıkıcı bir durum. Yanlış hatırlamıyor isem aldıktan 6 ay içinde bu kadar sık (3 kez sanırım servis görmesi yeterli) kusurlu ve ayıplı ürün sayılıp , isterseniz para iadesi, isterseniz değişim çıkması gerekiyor.
Bana soracak olursanız, zaman kaybetmeden servis raporları ile beraber tüketici hakem heyetine başvurun ve para iadenizi alın derim.

İflah olacak gibi durmuyor. Kendinizi daha fazla üzmeyin sabrederek. Çünkü ürün kusurlu bir ürün ve Vestel servisi sıkıntılı olabilir oradaki, fakat bu kadar sık servis görmesi ve çözüm bulunamayışı ile, en az servis kadar Vestel firması da sorumludur.

Yazık ki, sanırım orada da işler değişmiş. Lg yolunda mı ilerliyor Vestel?

Yukarıda şimdi gördüm, hakem heyetine başvurmuşsunuz. Geçmiş olsun şimdiden ve para iadeniz hayırlı olsun :ok Bu davranışı tüketicisine reva gören müşteri hizmetlerine de yazıklar olsun:ciks
 
Üst Alt