A
Çevrimdışı
ardamailbox
Yeni Üye
- 25 Nis 2019
- 10
- 38
Mart 2019 tarihinde satın aldığım 55UD9650 model 4K TV’mi aldığımdan beri kullanamıyorum. TV’de 4K içerikli görüntünün ara sıra gidip sadece sesin gelmesi, renk paletini çoğu zaman düzgün şekilde göstermeyip anormal koyu tonlara gelmesi (beyaz tenlileri zenci gibi göstermesi) gibi sorunlarla TV’yi 4 kez servise yolladım.Bugün 5.kez gelecekler. Servisteki arkadaşlar sorunu gördüler. Sorunla alakalı resimler ve videolar da çektim. Her gittiğinde yeni yazılım güncellemesi atıp geri yolluyorlardı, 1 kere panelin içinde kablo değişti. PlayStation Cafe işlettiğimden ticari kazancıma da etki etti. Tv sorun çıkardıkça hem ben mahcup oldum hem de müşteri Vestel marka TV’lerden soğudu. Artık kimse Vestel markasını görmek istemiyor. Vestel ise oturmayalım diyorlar. Tv’nin günlerce serviste durması da cabası.Sıfır TV 2 ayda kaç kez belki içi açıldı. Hala inatla soruna çözüm bulunamıyor. İnternet üzerinde de aynı sorunu yaşayanlar var yorumlarda. Farklı marka bütün TV'lerimi sorunsuz olarak PS4 Pro oyun konsolu ile 4K görüntü ile kullanıyorum. Boş yere pahalı en kaliteli HDMI kablolardan bile aldım, farklı model PlayStation'lar ile denedim nafile. Vestel de hep sorun çıkıyor. Para iadesi veya değişim yapılana kadar ben her gün servis çağırmaya devam edeceğim. Bu marka yüzünden her gün sinir stres yaşıyorum. Ekte Vestel TV'nin anormal renk paletindeki görüntüsü ve diğer TV'lerimdeki normal görüntü vardır.