Arkadaşlar forumu takip edenler hatırlar, bundan 1 ay önce profilo 2055 model buzdolabı almıştım. Dolap max seviyede ılık soğutuyordu.
Yaptığım şikayet üzerine dolap sıfırıyla değişti.
Sonuç:
Yeni gelen dolap da aynı.
Dondurucu kısmı normal, alt kısım resmen ılık durumda.
Saatlerce kalsa da su içecek, kavun karpuz resmen ılık. Üründe tasarım ve mühendislik hatası var belli.
Haklarım nedir? Servisi bir daha aramak istemiyorum. Nerelere başvurmam gerekiyor?
Süreç nasıl işleyecek?
Teşekkürler.
Yaptığım şikayet üzerine dolap sıfırıyla değişti.
Sonuç:
Yeni gelen dolap da aynı.
Dondurucu kısmı normal, alt kısım resmen ılık durumda.
Saatlerce kalsa da su içecek, kavun karpuz resmen ılık. Üründe tasarım ve mühendislik hatası var belli.
Haklarım nedir? Servisi bir daha aramak istemiyorum. Nerelere başvurmam gerekiyor?
Süreç nasıl işleyecek?
Teşekkürler.